Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka käyttäydytte taksissa?

Vierailija
04.11.2020 |

Jos olet ystävän tai puolison kanssa taksissa, mitä teette? Istutteko hiljaa, jutteletteko kahdestaan vai keskusteletteko kuskin kanssa? Minusta kaikki vaihtoehdot tuntuvat hölmöiltä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan kahdestaan, ihan ihmeellistä olisi olla hiljaa.

Joskus harvemmin vaihdetaan sananen kuskin kanssa.

Vierailija
2/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuostakin saa aikaan ongelman? Tilanteesta riippuen. Joskus jutellaan matkakumppanin kanssa, joskus kuskin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuostakin saa aikaan ongelman? Tilanteesta riippuen. Joskus jutellaan matkakumppanin kanssa, joskus kuskin kanssa.

Mutta eikö ole kiusallista jutella kahdestaan, kun tilassa on kolmaskin henkilö? Kuskille ei taas ole mitään sanottavaa. Ja jos istutaan hiljaa, tuntuu hölmöltä, ihan kuin olisimme riidoissa.

Vierailija
4/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee eteen ja juttelee kuskin kanssa. Nainen on takana joko yksin tai lasten kanssa.

Jos olen yksin lasten kanssa taksissa, juttelen kuskin kanssa.

Jos olen yksin taksissa, juttelen kuskin kanssa.

Vierailija
5/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies menee eteen ja juttelee kuskin kanssa. Nainen on takana joko yksin tai lasten kanssa.

Mitä te juttelette kuskille? Entä jos sitä ei huvita jutella?

Vierailija
6/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mukaan miltä kuski vaikuttaa onko tympääntynyt , iloinen, puhelias vai mitä.

Uskon myös kuskien miettiävän samaa meistä asiakkaista. Puhuuko , onko hiljaa, koittaako tsempata jne

Vierailija
7/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan allahia jos on luiskaotsa tai kebabin veljes puikoissa. Muuten kysyn ensin että oletko renki. Eli yritän olla mahdollisimman epäkohtelias tasapuolisesti kaikille.

Vierailija
8/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te juttelette kuskille? Entä jos sitä ei huvita jutella?

Kuskit juttelevat aina, se kuuluu heidän työhönsä. Osaavat kyllä myös olla yleensä hiljaa, jos tarvis.

Vierailija
9/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuski puhelias niin puhutaan. Hiljaisiakin matkoja ollut. Jos siis yksin matkustan.

Kaverin kanssa tulee matkustettua joskus ja silloin kyllä aina on kyse kyydistä kotiin ravintola-illan päätteeksi eli kuski-parka =D

Jos miehen kanssa matkustetaan niin mies menee kyllä aina eteen ja siinä juttelevat kuskin kanssa ja itse kommentoin väliin jos on mielenkiintoinen aihe. Humalassa varmaan silloinkin ollaan...

Ja ei, ei käydä usein viihteellä eli taksia tulee käytettyä todella harvoin nykyään.

Vierailija
10/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana istun hiljaa.

Vierailija
11/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä matkustan yksin niin en tod juttele kuskin kanssa. Joudun töissä puhumaan koko päivän niin haluan olla vaan rauhassa. Jos kuski yrittää väkisin vääntää juttua, vastaan mahdollisimman kuivakasti, suljen silmät ja otan torkut. Yleensä tajuavat siinä vaiheessa hiljentyä. Mut ei aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä