Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun nainen pitää minua friend zonessa?

Vierailija
14.12.2021 |

En ole suoraan sanonut olevani todella kiinnostunut ja ihastunut mutta luulisi nyt naisen huomaavan selvät teot. Olen ollut tukena, auttamassa muutossa, muistanut merkkipäivinä ja tarjoillut lounaita, mutta mitään muuta kuin friend zonea en ole kiitoksen lisäksi saanut naiselta. Nainen on myös sinkku, mutta miten pääsen pois friend zonesta? M34

Kommentit (247)

Vierailija
61/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta ihastus hänelle. Hän ei ole ajatuksien lukija. On minulla yksi mieskaveri joka auttaa mielellään muutoissa etc. jos sopii aikatauluun eikä reissussa tai töissä. Hän ei ole kiinnostunut minusta ainakaan tietääkseni. Kaikki muut ovat sanoneet jos ovat olleet kiinnostuneet ja ottaisin erään jos tuoksuisi hyvälle ja omistaisi samat arvot (löysi hyvän avovaimon myöhemmin onneksi)

Vierailija
62/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoa. En ymmärrä miten tuollainen on edes mahdollista? Olen siis nainen, mutta ei minulla ole koskaan ollut tuollaisia "norkoojia" mieskavereina, jotka jotenkin palvelee mua ja odottaa minulta ihastumista heihin, jos siis tällä tarkoitetaan sitä firendzonea. Ihan itse olen aina joutunut kaikki asiat tekemään, tai maksamaan miehille jos tarvitsen jotain apua johonkin. Ois varmaan kivaa olla tuollainen nainen, jolla on joku nöyrä palvelijalauma koko ajan, vois teettää ilmaiseksi hommia niillä. Mulla ei jotenkin kyllä vaan arvomaailma oikein taivu sellaiseen. Minusta työ pitää aina palkita jotenkin. Okei, on mulla joskus ollut esimerkiksi muuttoapuna veljeni kavereita ja minä kyllä ihan palkitsin heidät ruhtinaallisesti siitä, tein loistavaa ruokaa ja tarjosin kaljaa niin paljon kuin upposi. Ehkä tästä syystä oon ikisinkku, oon liian reilu ja kiltti nainen. Pitäis ryhtyä tuhmemmaksi tytöksi. Niillä tuntuu olevan aina joku koiralauma perässä. 

Etkö tajua että olet liian äijämäinen, varmasti löydät miehen jos laitat peliin feminiinisyyttä. Jos se ei ole sun juttusi niin ok. Kertomasi perusteella et ole tavannut hyvää miestä, joka kohtelee naistaan hyvin. Minä arvostan naisia, koska on kasvatettu niin. Olen kyllä todella ujo mies. M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friendzone on aina oma valinta. Niin miesten kuin naisten kohdalla. Aina. Koska vain sinä itse voit sen päättää, joko ilmaisemalla tunteesi tai poistamalla itsesi kuviosta kokonaan. Jos pysyttelee vastentahtoisesti zonella, voi syyttää vain itseään.

Vierailija
64/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata hakeutua friend zoneen. Sinne kun päätyy niin tuskinpa mitään tulee tapahtumaankaan. Ensi hetket ne kertoo, että onko kipinää välillä, mutta taitaa olla muutamia poikkeuksia naisissakin.

Väittäisin, että enemmistö naisista haluaa olla ensin ystäviä. Tätä tukee se, että naisten romanttisessa viihteessä parisuhde alkaa lähes poikkeuksetta ystävyydestä.

Useimmitenhan se vaan on, jos ollaan hengattu pidemmän aikaa, että "Sä oot hyvä tyyppi, joten pysytään ihan kavereina vaan"

Itselläni ainaskin on, että samantein pitää sytyttää, jotta jotain syvempää voi syntyä.

Itse en ainaskaan ala naisen kynnysmatoksi joka vaan hyväksi käyttää hyvyyttäni. Voisi sitä naisetkin ajatella miestenkin perspektiivistä, että miksi mies tuossakin tilanteessa käyttäytyy tuollein, ettei vaan oleteta miesten olevan yli reiluja ihan vaan toisten hyvyyttä ajatellen.

Vierailija
65/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoa. En ymmärrä miten tuollainen on edes mahdollista? Olen siis nainen, mutta ei minulla ole koskaan ollut tuollaisia "norkoojia" mieskavereina, jotka jotenkin palvelee mua ja odottaa minulta ihastumista heihin, jos siis tällä tarkoitetaan sitä firendzonea. Ihan itse olen aina joutunut kaikki asiat tekemään, tai maksamaan miehille jos tarvitsen jotain apua johonkin. Ois varmaan kivaa olla tuollainen nainen, jolla on joku nöyrä palvelijalauma koko ajan, vois teettää ilmaiseksi hommia niillä. Mulla ei jotenkin kyllä vaan arvomaailma oikein taivu sellaiseen. Minusta työ pitää aina palkita jotenkin. Okei, on mulla joskus ollut esimerkiksi muuttoapuna veljeni kavereita ja minä kyllä ihan palkitsin heidät ruhtinaallisesti siitä, tein loistavaa ruokaa ja tarjosin kaljaa niin paljon kuin upposi. Ehkä tästä syystä oon ikisinkku, oon liian reilu ja kiltti nainen. Pitäis ryhtyä tuhmemmaksi tytöksi. Niillä tuntuu olevan aina joku koiralauma perässä. 

Etkö tajua että olet liian äijämäinen, varmasti löydät miehen jos laitat peliin feminiinisyyttä. Jos se ei ole sun juttusi niin ok. Kertomasi perusteella et ole tavannut hyvää miestä, joka kohtelee naistaan hyvin. Minä arvostan naisia, koska on kasvatettu niin. Olen kyllä todella ujo mies. M34

Selvisköhän tässä samalla syy sun friendzoneen. Ja ei, se ei ole ujous. 

nainen sivusta

Vierailija
66/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oisko mitään, jos sanoisit, että haluaisit jutella. Ja että sulla on tunteita häntä kohtaan. 

Jos hän ei lämpiä, niin voithan kysyä, että miten tästä eteenpäin, niin ei jää miksikään möröksi tuo asia. 

Mun mielestä tää on hyvä neuvo. Ei tosiaan mitään suoraan iholle -taktiikkaa, jos nainen ei ole millään tavalla osoittanut, että on kiinnostunut sinusta muuten kuin kaverina.

Vierailija
67/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata hakeutua friend zoneen. Sinne kun päätyy niin tuskinpa mitään tulee tapahtumaankaan. Ensi hetket ne kertoo, että onko kipinää välillä, mutta taitaa olla muutamia poikkeuksia naisissakin.

Väittäisin, että enemmistö naisista haluaa olla ensin ystäviä. Tätä tukee se, että naisten romanttisessa viihteessä parisuhde alkaa lähes poikkeuksetta ystävyydestä.

Useimmitenhan se vaan on, jos ollaan hengattu pidemmän aikaa, että "Sä oot hyvä tyyppi, joten pysytään ihan kavereina vaan"

Itselläni ainaskin on, että samantein pitää sytyttää, jotta jotain syvempää voi syntyä.

Itse en ainaskaan ala naisen kynnysmatoksi joka vaan hyväksi käyttää hyvyyttäni. Voisi sitä naisetkin ajatella miestenkin perspektiivistä, että miksi mies tuossakin tilanteessa käyttäytyy tuollein, ettei vaan oleteta miesten olevan yli reiluja ihan vaan toisten hyvyyttä ajatellen.

Mutta kun ihmiset ovat erilaisia. Itselleni "heti syttyminen" tuo vain ahdistusta. Enhän tunne siinä vaiheessa ko. ihmistä lainkaan. Mutta jos ystävystymme, hän onkin hyvä tyyppi, rehellinen, kohtelee kaikkia kunnioittavasti, älykäs, huumorintajuinen... Siitä syttyy se halu. Siksi ystävyys ensin, minulle.

Ja ei, en naisena ole tippaakaan miehen teoista vastuussa. Jos joku mies itse valitsee pysytellä friendzonella, ei ole minun asiani ymmärtää rivien välistä että nyt halutaan jotain muutakin. Kiinnostuneen vastuulla on ilmaista kiinnostus kohteelle. Tai sitten olla valittamatta friend zonesta.

Vierailija
68/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää on hyvä neuvo. Ei tosiaan mitään suoraan iholle -taktiikkaa, jos nainen ei ole millään tavalla osoittanut, että on kiinnostunut sinusta muuten kuin kaverina.

Toisaalta ainakin suuressa maailmassa/kaupungissa on ihan sama miehelle, että tekeekö varovaisen keskustelu lähestymisen vaiko moiskauttaa pusun huulille.

Jossain pikkukunnassa tietenkin sana kiirii. Toi on ihan pervo...

Vierailija
69/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään friendzonea ei ole olemassa. Nainen luulee sinua ystäväkseen ja sinä teet asioita ja odotat siitä maksuksi suhdetta häneen.

Ei mies halua olla vain naisen kaveri. Tuo on kiltin miehen tapa yrittää iskeä nainen.

Ei tuossa ole mitään kilttiä. Tuohan on naisen luottamuksen hyväksikäyttöä. Nainen luulee, että mies oikeasti pitää hänestä ihmisenä, ja mies on vain seksin perässä.

Ei mies ole seksin perässä vaan epätoivoisesti ihastunut. Pakit olisivat katastrofi tuossa tilanteessa ja myös kaveriksi jääminen olisi katastrofi. Tavoite on romanttinen vakava suhde.

Vierailija
70/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään friendzonea ei ole olemassa. Nainen luulee sinua ystäväkseen ja sinä teet asioita ja odotat siitä maksuksi suhdetta häneen.

Tottakai se on olemassa, höppänä. Moni mies tälläkin hetkellä on epätoivoisesti friendzonella. Ja apn menettely on kilti ja kunnollisen hyvätapaisen miehen tapa osoittaa naiselle kiinnostustaan ja nainen kyllä tietää sen.

Höpö höpö. Oikeasti kunnollinen mies haluaa olla oikeasti ystävä, ja kertoo kyllä, jos on muusta kiinnostunut. Näin me naiset ajattelemme.

En ole peluri vaan olemme oikeat ystävät. En pysty hyppäämään parisuhteeseen yhtäkkiä vaan olen halunnut tutustua naiseen ystävänä ja sitä myöten tunteet on tulleet mukaan. M34

Vierailija
71/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen samalla tavalla, että heti pitää sytyttää, jotta syvempää voi syntyä. Mutta vaikka kokisi heti, että tunteet miestä kohtaan ovat enemmän kuin kaverilliset, se ei välttämättä poista tarvetta tutustua ensin kaverillisesti.

Vierailija
72/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletus: olette kavereita.

Sano että "Hei, lähdettäiskö ihan rehellsiille treffeille, ensin syömään ja sitten ".

Nainen joutuu sanomaan juu tai ei.

Jos nainen sanoo että mennään vaan, niillä treffeillä laita all in, toki hyvällä maulla, ei överiksi. Ainakaan ruusu (jos et tiedä muuta suosikkikukkaa) ei ole liikaa. Homma alkaa kehittyä, ehkä pitkälle, ehkä päättyy yksiin treffeihim.

Jos nainen sanoo heti ei, sano että ok, ymmärrät, ja poistu tilanteesta. Sitten mieti, että haluatko olla vain kaveri, esim. siinä vaiheessa kun nainen alkaa seurustella jonkun muun kanssa. Mieti myös, voisitko kuvitella itse etsiväsi uutta naisystävää niin kauan kuin tämä nainen on vapaana ja lähellä. Todennäköisesti vastaus näihin kysymyksiin on "ei", mutta voit toki yrittää hetken, vaikka pari viikkoa, jos saisit naisen mielen muuttumaan. Tuskin saat. Älä jää roikkumaan ja toivomaan.

Sinun näkökulmastasi tämä on ero. Lopeta siis yhteydenotot omasta puolestasi, ja jos nainen pyytää palveluksia, sano että se ei ole sinusta hyvä idea. Jos pyytää vaikka syömään/lasillisella, kannattaa ehkä lähteä kunhan et sitten pety, jos olet edelleen friend zonella.

Siltoja ei siis kannata polttaa, mutta joskus niiden kannattaa antaa lahota ja romahtaa.

Vierailija
73/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon friendzonettanut pari äijää, jotka yrittivät PAKEISTA HUOLIMATTA tehdä "romanttisen siirron". Ihan saatanan ärsyttävää.

Toiselle sanoin, että voidaan hengailla, mutta vain kaverimielessä. Hän vastasi: "itse kiinnostun vasta tutustumisen myötä, katsellaan!" Siis mitä helvettiä... Mun fiilikset ohitettiin ihan täysin. Jotkut oikeasti kuvittelee, että "ei kiinnosta" muuttuukin "kylläpäs kiinnostaa" heti kun poju napsauttaa sormiaan.

Jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta, hyväksy se ja jätä hänet rauhaan. 

Mikä romanttinen siirto?

Vierailija
74/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies halua olla vain naisen kaveri. Tuo on kiltin miehen tapa yrittää iskeä nainen.

Ei tuossa ole mitään kilttiä. Tuohan on naisen luottamuksen hyväksikäyttöä. Nainen luulee, että mies oikeasti pitää hänestä ihmisenä, ja mies on vain seksin perässä.

Ei mies ole seksin perässä vaan epätoivoisesti ihastunut. Pakit olisivat katastrofi tuossa tilanteessa ja myös kaveriksi jääminen olisi katastrofi. Tavoite on romanttinen vakava suhde.

Ihmiselämän yleispäteviin tragedioihin kuuluu, että tällaisen tavoitteen saavuttaminen on mahdollista vain, jos se on molempien osapuolten tavoite.

Eri

Vierailija
75/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friend zone on surkein tapa yrittää saada nainen. Ensinnä se onnistuu erittäin harvoin ja toiseksi naisen saaminen suhteeseen kestää ikuisuuden.

Etsi uusi kiinnostuksen kohde, nyt vain tuhlaat aikaasi.

Vierailija
76/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se on olemassa, höppänä. Moni mies tälläkin hetkellä on epätoivoisesti friendzonella. Ja apn menettely on kilti ja kunnollisen hyvätapaisen miehen tapa osoittaa naiselle kiinnostustaan ja nainen kyllä tietää sen.

Höpö höpö. Oikeasti kunnollinen mies haluaa olla oikeasti ystävä, ja kertoo kyllä, jos on muusta kiinnostunut. Näin me naiset ajattelemme.

En ole peluri vaan olemme oikeat ystävät. En pysty hyppäämään parisuhteeseen yhtäkkiä vaan olen halunnut tutustua naiseen ystävänä ja sitä myöten tunteet on tulleet mukaan. M34

Mitä sitten höpiset friendzoneista, kun olet itse halunnut tutustua naiseen ystävänä?

Jos haluat muuttaa kaverisuhdettanne romanttiseksi, sinun tulee tehdä aloite. Itse tein aikoinani aloitteen 15 vuotta tuntemalleni työkaverimiehelle, kun en jäänyt miettimään katkerana, että olisin ollut friendzonetettu. Siitä syntyi parisuhde.

Vierailija
77/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku miesten lyömis ketju?

Oottekos te oikeasti sitä mieltä, että ei tarvitse yhtään miehen sytyttää tapaamis hetkellä, että myöhemminkin voi jotain syvempää tapahtua?

Vierailija
78/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja vaikuttaa minusta normaalilta, ystävälliseltä ja reilulta naiselta eikä mitenkään erityisen äijämäiseltä. Minusta asioiden itse hoitaminen ja maksaminen kuuluu aikuisuuteen, eikä mitenkään nais- tai miesjuttuihin ainakaan Suomessa.

Ja sinulle ap - mitäpä jos arvostaisit naista sen verran, että nyt viimeistään kertoisit omat aikeesi hänelle? Ihastuksesi ei ole ajatustenlukija. Hänellä on todennäköisesti kavereita - niin naisia kuin miehiäkin - jotka käyttäytyvät samalla tavalla kuin sinä. Hän olettaa teidän olevan kavereita. Ei ole reilua häntä kohtaan, että roikotat häntä kaveripiirissä, jos et ole kiinnostunut hänestä kaverina. Ja olisi tasapuolista häntä kohtaan tietää, missä mennä ja tehdä omat päätöksensä. 

Vierailija
79/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä treffeille ja jos ei lähde, niin unohda nainen.

Tämä! Älä aloita millään sydänverta tihkuvalla rakkaudentunnustuksella, vaan kysy vaikka "kuule, haluaisitko lähteä perjantaina syömään silleen että ne olis treffit?"

Kiinnostuksesi tulee selkeästi ilmi ja toisaalta ei kuitenkaan ole niin kiusallista, jos hän ei olekaan samoilla linjoilla.

Vierailija
80/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi normalisoida enemmän platonista rakkautta. Onko sen pakko aina olla romanttista? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi