Mitä tehdä kun nainen pitää minua friend zonessa?
En ole suoraan sanonut olevani todella kiinnostunut ja ihastunut mutta luulisi nyt naisen huomaavan selvät teot. Olen ollut tukena, auttamassa muutossa, muistanut merkkipäivinä ja tarjoillut lounaita, mutta mitään muuta kuin friend zonea en ole kiitoksen lisäksi saanut naiselta. Nainen on myös sinkku, mutta miten pääsen pois friend zonesta? M34
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on joku miesten lyömis ketju?
Oottekos te oikeasti sitä mieltä, että ei tarvitse yhtään miehen sytyttää tapaamis hetkellä, että myöhemminkin voi jotain syvempää tapahtua?Olen ehdottomasti sitä mieltä että pitää sytyttää heti. Ainakin minä tiedän (tunnen koko kehossani) heti ensikohtaamisella sytyttääkö vai ei, eikä se asia muutu siitä ajan kanssa. Jos ei sytytä, peli on menetetty.
Jotenkin aloin epäillä, että osa teistä naisista (et sinä) on trolleja, jotka vaan yrittää huijata todellista kiinnostus viettiään kertomalla jotain höpö höpöä. Joskus monissa aikaisemmissakin ketjuissa ollaan sanottu, että asettukaa miehet vaan friend zonelle. Järkenikin sanoo, että pelkkä kaveruus ei takaa mitään parempaa suhdetta siihen kaveri suhteeseen.
Voin kuvitella tuota kaveri zonea naisilta, jos he ei vaan parempaa miestä löydä.Osaatko sitten selittää, miksi 95%:ssa naisten romanttisissa kirjoissa nainen loppujen lopuksi rakastuu siihen ystävämieheen, ja se jännä komistus oli vain harharetki? Ja miksi se juuri on naisista romanttista?
Minun elämäni suuret rakkaudet ovat olleet ystäviäni. Nuoruuden paras ystävä oli ihastukseni, josta jälkeenpäin kuulin, että hänkin oli ollut minusta kiinnostunut, mutta ei tehnyt koskaan aloitetta. Olisin antanut oikean käteni hänen vuokseen.
Seuraavan parhaan ystäväni kanssa minunkin sitten naimisiin, koska hän teki aloitteen.
Toki voit valita senkin, että et usko tässä naisia, vaan uskot netin katkeria yksinäisiä miehiä. Ehkä he tosiaan tietävät paremmin.
Kirjoitin tuon aiemman kommentin että pitää syttyä heti tai muuten ei tule mitään, ja kyllä, olen ihan 100% nainen, en mikään katkera yksinäinen mies. Mutta huomioi että tuo oli vain minun kokemukseni enkä yleistänyt sitä kaikkiin naisiin. Voi olla että minä olen se poikkeusyksilö kun en syty koskaan myöhemmin, ja suurimmalle osalle nasisista myöhemmin syttyminen on mahdollista. Tämän keskustelun perusteella ainakin näyttäisi vahvasti siltä, että minä olen se poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään friendzonea ei ole olemassa. Nainen luulee sinua ystäväkseen ja sinä teet asioita ja odotat siitä maksuksi suhdetta häneen.
Tottakai se on olemassa, höppänä. Moni mies tälläkin hetkellä on epätoivoisesti friendzonella. Ja apn menettely on kilti ja kunnollisen hyvätapaisen miehen tapa osoittaa naiselle kiinnostustaan ja nainen kyllä tietää sen.
Höpö höpö. Oikeasti kunnollinen mies haluaa olla oikeasti ystävä, ja kertoo kyllä, jos on muusta kiinnostunut. Näin me naiset ajattelemme.
En ole peluri vaan olemme oikeat ystävät. En pysty hyppäämään parisuhteeseen yhtäkkiä vaan olen halunnut tutustua naiseen ystävänä ja sitä myöten tunteet on tulleet mukaan. M34
Mitä sitten höpiset friendzoneista, kun olet itse halunnut tutustua naiseen ystävänä?
Jos haluat muuttaa kaverisuhdettanne romanttiseksi, sinun tulee tehdä aloite. Itse tein aikoinani aloitteen 15 vuotta tuntemalleni työkaverimiehelle, kun en jäänyt miettimään katkerana, että olisin ollut friendzonetettu. Siitä syntyi parisuhde.
En höpötä vaan puhun asiaa. Olen yrittänyt antaa hienovaraisia vihjeitä naiselle samalla keräten uskallusta kertoa tunteistani. Pelkään vaan torjumiseksi tulemista mutta en ole mikään inisijä tai roikkuja. Silloin kun vietämme aikaa yhdessä tai kaveriporukassa meillä on aina niin luontevaa olla yhdessä. M34
Hienovaraiset vihjeet voi mennä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään friendzonea ei ole olemassa. Nainen luulee sinua ystäväkseen ja sinä teet asioita ja odotat siitä maksuksi suhdetta häneen.
Tottakai se on olemassa, höppänä. Moni mies tälläkin hetkellä on epätoivoisesti friendzonella. Ja apn menettely on kilti ja kunnollisen hyvätapaisen miehen tapa osoittaa naiselle kiinnostustaan ja nainen kyllä tietää sen.
Höpö höpö. Oikeasti kunnollinen mies haluaa olla oikeasti ystävä, ja kertoo kyllä, jos on muusta kiinnostunut. Näin me naiset ajattelemme.
En ole peluri vaan olemme oikeat ystävät. En pysty hyppäämään parisuhteeseen yhtäkkiä vaan olen halunnut tutustua naiseen ystävänä ja sitä myöten tunteet on tulleet mukaan. M34
Mitä sitten höpiset friendzoneista, kun olet itse halunnut tutustua naiseen ystävänä?
Jos haluat muuttaa kaverisuhdettanne romanttiseksi, sinun tulee tehdä aloite. Itse tein aikoinani aloitteen 15 vuotta tuntemalleni työkaverimiehelle, kun en jäänyt miettimään katkerana, että olisin ollut friendzonetettu. Siitä syntyi parisuhde.
En höpötä vaan puhun asiaa. Olen yrittänyt antaa hienovaraisia vihjeitä naiselle samalla keräten uskallusta kertoa tunteistani. Pelkään vaan torjumiseksi tulemista mutta en ole mikään inisijä tai roikkuja. Silloin kun vietämme aikaa yhdessä tai kaveriporukassa meillä on aina niin luontevaa olla yhdessä. M34
No niinpä. Jos nainen on ujo ja arvoiltaan perinteinen nainen, mitä ihmettä hän tekee niillä hienovaraisilla vihjeillä muutenkaan? Käy kiinni? Missä todellisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Jos nainen on ujo ja arvoiltaan perinteinen nainen, mitä ihmettä hän tekee niillä hienovaraisilla vihjeillä muutenkaan? Käy kiinni? Missä todellisuudessa?
Ihastuuko joku ujoon ja arvoiltaan perinteiseen naiseen? Missä todellisuudessa?
En usko että tuo ap:n ihastuskaan on sellainen, vaan olisi käynyt jo kiinni jos olisi käydäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuuko joku ujoon ja arvoiltaan perinteiseen naiseen? Missä todellisuudessa?
En usko että tuo ap:n ihastuskaan on sellainen, vaan olisi käynyt jo kiinni jos olisi käydäkseen.
No jos nyt ihan huvikseen lähdemme siitä ajatuksesta, että ap puhuu totta. Aika harva nainen oikeasti tekee suoran aloitteen. Nainen voi vihjata, mutta odottaa, että mies tekee suoran aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottekos te oikeasti sitä mieltä, että ei tarvitse yhtään miehen sytyttää tapaamis hetkellä, että myöhemminkin voi jotain syvempää tapahtua?Olen ehdottomasti sitä mieltä että pitää sytyttää heti. Ainakin minä tiedän (tunnen koko kehossani) heti ensikohtaamisella sytyttääkö vai ei, eikä se asia muutu siitä ajan kanssa. Jos ei sytytä, peli on menetetty.
Jotenkin aloin epäillä, että osa teistä naisista (et sinä) on trolleja, jotka vaan yrittää huijata todellista kiinnostus viettiään kertomalla jotain höpö höpöä. Joskus monissa aikaisemmissakin ketjuissa ollaan sanottu, että asettukaa miehet vaan friend zonelle. Järkenikin sanoo, että pelkkä kaveruus ei takaa mitään parempaa suhdetta siihen kaveri suhteeseen.
Voin kuvitella tuota kaveri zonea naisilta, jos he ei vaan parempaa miestä löydä.Osaatko sitten selittää, miksi 95%:ssa naisten romanttisissa kirjoissa nainen loppujen lopuksi rakastuu siihen ystävämieheen, ja se jännä komistus oli vain harharetki? Ja miksi se juuri on naisista romanttista?
Minun elämäni suuret rakkaudet ovat olleet ystäviäni. Nuoruuden paras ystävä oli ihastukseni, josta jälkeenpäin kuulin, että hänkin oli ollut minusta kiinnostunut, mutta ei tehnyt koskaan aloitetta. Olisin antanut oikean käteni hänen vuokseen.
Seuraavan parhaan ystäväni kanssa minunkin sitten naimisiin, koska hän teki aloitteen.
Toki voit valita senkin, että et usko tässä naisia, vaan uskot netin katkeria yksinäisiä miehiä. Ehkä he tosiaan tietävät paremmin.
Kirjoitin tuon aiemman kommentin että pitää syttyä heti tai muuten ei tule mitään, ja kyllä, olen ihan 100% nainen, en mikään katkera yksinäinen mies. Mutta huomioi että tuo oli vain minun kokemukseni enkä yleistänyt sitä kaikkiin naisiin. Voi olla että minä olen se poikkeusyksilö kun en syty koskaan myöhemmin, ja suurimmalle osalle nasisista myöhemmin syttyminen on mahdollista. Tämän keskustelun perusteella ainakin näyttäisi vahvasti siltä, että minä olen se poikkeus.
Menipä tuo aikaisempi viestisi jotenkin ohi, mutta kaipa tähän viestiisi voi vastata, että yksilöitähän me jokainen ollaan ja sen takia myös erilaisia. Sulla voi asiat olla tuollein kuin sanot, mutta toisenlaisiakin naisia on. Mä kun kirjoitin nuo aikaisemmat viestini niin dominoivat naiset oli mielessäni. Mä luovutan samantein naisten suhteen, jos vastakaikua ei samantein löydy, sillä siinä sitten on se vaara taas, että toinen vaan leikkii toisen tunteilla ja pitää sätkyukkona salakavalasti, jos asettuisin kaveri zonelle. Ja onneksi kaikki ihmiset ovat erilaisia, sillä muutenhan tämä elämä olisi loukku vailla paremmasta. Erilaisuus antaa toivoa itsellenikin, sillä elämisen tyylinihän on erilainen, kuin palsta naisilla.
Ei ole olemassa mitään friend zonea. On ystäviä, ja on ihastuneita ystäviä. Ongelma tulee, jos ihastunut ystävä ei uskalla kertoa ihastuksestaan, eikä asiasta näin ollen koskaan keskustella. Tällöin tämä ihastunu ystävä saattaa kokea tulleensa hyväksikäytetyksi tai väärinkohdelluksi, vaikka toinen osapuoli luulee kaiken olevan hyvin.
Ystävyyteen kuuluu avoimuus. Puhukaa keskenänne, hyvät ihmiset, puhukaa! Ei kukaan lue ajatuksia eikä etenkään toiveajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän naisiin olekaan mitään ohjekirjaa olemassa, vaikka miehet sitä on niin innolla aina vuosikymmenestä toiseen väsäämässä. Vanha vitsikin on se, että kaikkien miesten ymmärtämiseen tarvitaan yksi A4 arkki yhdellä lauseella ja kaikkien naisten ymmärtämiseen vaaditaan Raamattuakin paksumpi kirja. Naiset on paljon konstikkaampia kuin miehet. Sehän näissä keskusteluissakin aina naurattaa, nämä miesten ulinat, että "miehen pitää olla leukaperälentäjälääkäri tai joku sarjamurhaaja rikollinen saadakseen naisen." Sitten tosiasiassa naisilla on kaikenmaailman mammanpoikia ja sirkuspellejä miehinä =D
Mulla on ystäviä, naisia ja miehiä ja mitä ikinä kokevatkaan olevansa. Pitääkö kaikki ystävät luokitella erikseen johonkin alueeseen/zoneen? Apua, oon liian vanha tommoseen monimutkaistamiseen.
Pitäskö mun jokaiselta erikseen kysyä, että autatko mua taka-ajatuksella vai ihan vain siksi, että ystävät auttavat toisiaan? En ole ikinä ajatellut, että jos autan toista, mun pitäisi pohtia, minkälainen suhde tästä nyt sitten saattaa tai ei saata syntyä. Autan ystäviäni, ihan sama mikä oletettu sukupuoli onkaan, ja he auttavat mua. Ystävyys on vastavuoroista. Ja ystävien kanssa on helppo olla. Jos joku mietityttää, silloin asia otetaan puheeksi, ei vatvota erilaisia mahdollisuuksia.
Yksi oleellinen seikka tässä keskustelussa on, että minkä ikäisiä täällä vastailee?
Voisi sitä kuvitella, että sukupolvi erojakin on.
Vierailija kirjoitti:
Friendzone on aina oma valinta. Niin miesten kuin naisten kohdalla. Aina. Koska vain sinä itse voit sen päättää, joko ilmaisemalla tunteesi tai poistamalla itsesi kuviosta kokonaan. Jos pysyttelee vastentahtoisesti zonella, voi syyttää vain itseään.
Irtautuminen naisesta onnistuu vain jos mies on vain vähän ihastunut, mutta näissä tapauksissa nainen miehen elämänsä ihastus eikä mies pysty irtautumaan naisesta. Huonostihan se yleensä päättyy, mutta tunteille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk mikä tyyppi. Oikeasti naiselle tekisi palveluksen, kun häipyisi kuvioista ja heti.
Me naiset oikeasti arvostamme ystävyyden aika korkealle. Ja ne miehet, jotka ystäviksi kelpaavat, ovat aviomiesmateriaalia. Aloittajaa tämä ei taida kiinnostaa, vaan on palkintoseksin perässä.
Moni nainen odottaa miehen tekevän aloitteen, ja ystävyys ei ole aloite, koska naiset pitävät ystävyyttä ihan oikeana ystävyytenä. Eikä naisilla ole friendzonea. Jos joku tyyppi ei kiinnosta, ei sen kanssa haluta olla ystäviäkään. Ystävyys on arvokkaampaa kuin seksi. Mutta mies, joka näitä ei tajua, saa ihan vapaasti harhoissaan hävitä jonnekin.
Höpöhöpö. En ole ollut yhdestäkään mieskaveristani millään tavalla kiinnostunut. Yhtä epäseksikkäitä kuin naisystävänikin. Ne on kyllä itseään kaikki tarjonneet minulle.
Mulle ei ole yksikään miespuolinen kaveri tarjonnut seksiä! Mitäköhän teen väärin 😂
C'mon nyt! Lopettakaa jo tuo sanojen suuhuni laitto, kun en ole missään sanonut olevani kiinnostunut naisesta pelkän seksin takia! Seksi ei ole käynyt mielessäkään mutta haluan juuri tämän naisen, koska olen ihastunut ja välitän hänestä aidosti. M34
Tässähän se sun ongelma on: "seksi ei ole käynyt mielessäkään".
Seksitön mies on kaverimies. Menee aina suoraan friend zonelle. Ei tarkoita, että pitäisi olla suoraan p****n perässä. Mutta jos ei ole mitään seksuaalista jännitettä ilmassa, niin nainen kokee sut vaan kaverina. Nainen kiinnostuu miehestä, joka sytyttää pienen liekin jo ennenkuin petipuuhat ovat ajankohtaisia. Parisuhde on nimenomaan seksuaalinen suhde. Kuka haluaa miehen, joka vaikuttaa siltä, että makuuhuoneessa vaan pidetään kädestä kiinni?
Minulle on joskus vuosia sitten yksi naiskaveri avautunut siitä että olen "kiusannut" häntä pitämällä liian läheistä suhdetta ilman että olen halunnut mitään vakavampaa. Yritin kovasti ymmärtää häntä, mutta en silti oikein ymmärtänyt. Erityisesti se ihmetytti siksi että olimme olleet yhteyksissä melko harvoin, eikä hän mitenkään tuntunut haluavan tavats useammin. Hän myös mainitsi esimerkiksi sen että olin kerran auttanut häntä hiusten värjäyksessä, ja hänen mielestään se oli niin intiimi tapahtuma että minun olisi pitänyt ymmärtää ettei siihen pyydetä "vain kaveria". Ja ihmetteli miksi suostuin siihen jos en mitään muuta kuin kaverisuhdetta halunnut.
Opin jo viisitoista kesäisenä että se on liha joka puhuu kun rippileiri-ihastukseni frendizonasi mut pidemmän ja lihaksikkaamman urheilijakundin vuoksi.
Otin silloin nopeasti opiksi, hankin puuttuneet lihakset, vankkumattoman itsevarmuuden ja sujuvan supliikin.
16 vuotiaasta eteenpäin elämä onkin ollut täynnä miellyttäviä kohtaamisia neitien kanssa.
Nyt elämää yli 50 vuotta nähneenä, täytyy todeta että analyysini ja korjausliikkeeni olivat juuri oikeanlaiset.
Jopa tuo minut frendizonelle laittanut neiti alkoi luomaan makuukammari katseita suuntaani kun huomasi että olin jotenkin muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Yksi oleellinen seikka tässä keskustelussa on, että minkä ikäisiä täällä vastailee?
Nuorten ongelmia nämä ovat. Vanhemmiten oppii kontrolloimaan tunteita paremmin ja käyttää enemmän järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on joskus vuosia sitten yksi naiskaveri avautunut siitä että olen "kiusannut" häntä pitämällä liian läheistä suhdetta ilman että olen halunnut mitään vakavampaa. Yritin kovasti ymmärtää häntä, mutta en silti oikein ymmärtänyt. Erityisesti se ihmetytti siksi että olimme olleet yhteyksissä melko harvoin, eikä hän mitenkään tuntunut haluavan tavats useammin. Hän myös mainitsi esimerkiksi sen että olin kerran auttanut häntä hiusten värjäyksessä, ja hänen mielestään se oli niin intiimi tapahtuma että minun olisi pitänyt ymmärtää ettei siihen pyydetä "vain kaveria". Ja ihmetteli miksi suostuin siihen jos en mitään muuta kuin kaverisuhdetta halunnut.
Oliko suomalainen nainen? Ja jos ei, niin mistä päin oli kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten ongelmia nämä ovat. Vanhemmiten oppii kontrolloimaan tunteita paremmin ja käyttää enemmän järkeä.
Tätä vauva palstaa kun seurailee niin ei vaikuta kaikkiin aikuisiin tulevan sitä järkeä päähän myöskään niihin vanhempiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko suomalainen nainen? Ja jos ei, niin mistä päin oli kotoisin?
Ihan kotimainen tapaus oli. Ja iältäänkin selkeästi aikuinen.
Tästä tulee vuosia pitkä ketju. Friend zone miehet eivät ymmärrä tehdä ensin pitkään aikaan mitään ja kun tulee torjunta, niin ei ymmärrä lopettaa.
Onpa törkeätä hyväksikäyttöä tuolta naikkoselta. Älä ole missään tekemisissä hänen kanssaan.