Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun nainen pitää minua friend zonessa?

Vierailija
14.12.2021 |

En ole suoraan sanonut olevani todella kiinnostunut ja ihastunut mutta luulisi nyt naisen huomaavan selvät teot. Olen ollut tukena, auttamassa muutossa, muistanut merkkipäivinä ja tarjoillut lounaita, mutta mitään muuta kuin friend zonea en ole kiitoksen lisäksi saanut naiselta. Nainen on myös sinkku, mutta miten pääsen pois friend zonesta? M34

Kommentit (247)

Vierailija
1/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tehdä jokin romanttinen liike ja jos se ei saa vastakaikua niin mitään ei ole tehtävissä. Siirry seuraavaan.

Vierailija
2/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta luulen ettet voi päästä sieltä friend zonesta pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teistä tuli kaverit?

Vierailija
4/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kolme punaista ruusua ensi kerralla!

Vierailija
5/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friend zonelta ei pääse pois jos sinne kerran joutuu.

Vierailija
6/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu itse kuviosta, olet lähinnä hyväksikäytettävänä ilmeisesti.

Vierailija
7/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet friend zonessa juuri sen takia, että hän ei ole kiinnostunut muusta. Tämä on n 99,5% varmaa. Puoli % mahdollisuus, että on kiinnostunut, mutta hänkään ei ole uskaltanut tehdä aloitetta

Vierailija
8/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy asia… ei se nyt niin hankalaa ole.

Vierailija
9/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, et pääse sieltä pois kuin häipymällä kokonaan naisen elämästä. Ellei nainen sitten ole tosi ujo ja estoinen, eikä siksi ole tehnyt mitään suhteen edistämiseksi.

Vierailija
10/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat kaiken yhteydenpidon, sillähän siitä pääsee.

Vierailija
11/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fried zonelle olet päässyt. Onneksi olkoon! Friend zone tarkoittaa miehelle mahdollisuutta tutustua naisen tyttökavereihin, koska olet läpäissyt onnistuneesti jo tietämättäsi monta tasoa. Et ole idiootti, etkä ole tylsä.

Sinulla on siis ollut tähtäimessä oletettavasti kuuma suosittu mimmi. Et ole hänen tasoaan, kun pitää frendinä vaan. Mutta kuumilla mimmeillä on yleensä vähän alempitasoisia frendejä, joihin sinun kannattaa nyt aikeesi suunnata.

Se on ainut oikea tapa päästä pois friend zonelta. Älä ole perässä loikkiva hauveli, vaan arvosi tunteva mies.

Vierailija
12/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghoustaa. Hyvällä onnella nainen saattaa kiinnostua sinusta romanttisesti kun uhkaa menettää ihmissuhteen.

Vierailija
13/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin kuvaamallasi tavalla kavereitani kohtaan (autan muutossa, tuen, muistan merkkipäivinä ja kuuntelen). En ymmärrä, miten kaverini voisi pitää tätä normaalia kaverin käytöstä selvänä merkkinä kiinnostuksesta parisuhteeseen hänen kanssaan. Oletan myös, että muutkin kaverit käyttäytyvät samalla tavalla tai samankaltaisesti, joten mistä hän voisi tietää, jollei hänelle suoraan kerro romanttisista tunteistaan tai yleensäkään kiinnostuksesta parisuhteen muodostamiseen? Ei voi olettaa toisen olevan ajatustenlukija.

Vierailija
14/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta huomion antaminen, niin saat hänet ensin ihmettelemään ja sitten jopa kerjäämään sitä, mutta älä luovuta liian helpolla. Jos ei toimi, niin sitten parempi unohtaa koko tapaus.

Vierailija
15/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa. En ymmärrä miten tuollainen on edes mahdollista? Olen siis nainen, mutta ei minulla ole koskaan ollut tuollaisia "norkoojia" mieskavereina, jotka jotenkin palvelee mua ja odottaa minulta ihastumista heihin, jos siis tällä tarkoitetaan sitä firendzonea. Ihan itse olen aina joutunut kaikki asiat tekemään, tai maksamaan miehille jos tarvitsen jotain apua johonkin. Ois varmaan kivaa olla tuollainen nainen, jolla on joku nöyrä palvelijalauma koko ajan, vois teettää ilmaiseksi hommia niillä. Mulla ei jotenkin kyllä vaan arvomaailma oikein taivu sellaiseen. Minusta työ pitää aina palkita jotenkin. Okei, on mulla joskus ollut esimerkiksi muuttoapuna veljeni kavereita ja minä kyllä ihan palkitsin heidät ruhtinaallisesti siitä, tein loistavaa ruokaa ja tarjosin kaljaa niin paljon kuin upposi. Ehkä tästä syystä oon ikisinkku, oon liian reilu ja kiltti nainen. Pitäis ryhtyä tuhmemmaksi tytöksi. Niillä tuntuu olevan aina joku koiralauma perässä. 

Vierailija
16/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin? Eikös kaikki aina sano, että kyllä mies tekee aloitteen JOS se on kiinnostunut, ehkä se nainen odottelee sitä ja luulee, että sä haluat olla kaveri.

Vierailija
17/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin? Eikös kaikki aina sano, että kyllä mies tekee aloitteen JOS se on kiinnostunut, ehkä se nainen odottelee sitä ja luulee, että sä haluat olla kaveri.

Mies ei koskaan halua olla vain kaveri naisen kanssa, mutta joskus mies ei uskalla tehdä aloitetta, koska pelkää pakkeja. Hän ajattelee lämmittelevänsä naista hieman ensiksi ja vasta sitten voi toimia.

Vierailija
18/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset tykkää miehistä, jotka alistuu tossukoiksi... =D

Vierailija
19/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, usein miehellä on jo ihan tarpeeksi kavereita

Vierailija
20/247 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään friendzonea ei ole olemassa. Nainen luulee sinua ystäväkseen ja sinä teet asioita ja odotat siitä maksuksi suhdetta häneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän