Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unohti syntymäpäiväni

Vierailija
23.03.2015 |

Ajattelin jo vuorokauden vaihduttua että tulee heti onnittelemaan, mutta ei. Lähti äsken töihin, eikä sanonut kuin moikat. Ilmoitti ennen nukkumaanmenoa että kaveri tulee illalla käymään, ja olen itsekin poissa kotoa iltamyöhään asti. Joo, taidan olla lapsellinen. Mietin vaan että soittaakohan se paniikissa kesken päivää vai huomaako ollenkaan.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on sama syntymäpäivä kuin miehellä, vaikea unohtaa :D

Vierailija
42/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:07"]Minä olen itse unohtanut omat synttärini. Syntymäpäiväni on liputuspäivä ja ihmettelin vaan että miksiköhän naapurit liputtaa, onkohan niillä jotkut juhlat? Että nou pänik ap!
[/quote]

Ei kai kukaan siitä pahoita mieltään, jos itse unohtaa oman syntymäpäivänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta muutaman vuoden ajan muistanut miehen syntymäpäivän (ollaan oltu yhdessä 20 vuotta), omien vanhempieni syntymäpäivät muistan nykyään, mutta en todellakaan ole aina muistanut. Lasten sotutunnukset on vähän hämärän peitossa (keskimmäisen syntymäajan olen joskus muistanut väärin). Oman siskoni syntymäpäivä on kai ainoa syntymäpäivä, jonka olen muistanut koko ikäni.

Miehelleni ovat syntymäpäivät jotenkin tosi tärkeitä, muistaa omien sisarustensa lasten synttärit, mummonsa synttärit, jne.

Vierailija
44/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpävän muistaminen ei kerro rakkauden määrästä tai laadusta paljoakaan. Enemmänkin se kertoo siitä kuinka paljon syntymäpäivää on muistetu tai juhlittu lapsuudenkodissa, millaiset perinteet tämän asian suhteen on omaksuttu.

Järjestä sinä ap yllätys synttäriesi kunniaksi miehellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän