Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unohti syntymäpäiväni

Vierailija
23.03.2015 |

Ajattelin jo vuorokauden vaihduttua että tulee heti onnittelemaan, mutta ei. Lähti äsken töihin, eikä sanonut kuin moikat. Ilmoitti ennen nukkumaanmenoa että kaveri tulee illalla käymään, ja olen itsekin poissa kotoa iltamyöhään asti. Joo, taidan olla lapsellinen. Mietin vaan että soittaakohan se paniikissa kesken päivää vai huomaako ollenkaan.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 08:43"]

Ajattelin jo vuorokauden vaihduttua että tulee heti onnittelemaan, mutta ei. Lähti äsken töihin, eikä sanonut kuin moikat. Ilmoitti ennen nukkumaanmenoa että kaveri tulee illalla käymään, ja olen itsekin poissa kotoa iltamyöhään asti. Joo, taidan olla lapsellinen. Mietin vaan että soittaakohan se paniikissa kesken päivää vai huomaako ollenkaan.

[/quote]

Onko kyseessä sinulle jokin aivan erityinen mies, vai puhutko jostakin yleisestä miehestä? Jos jälkimmäinen, niin ei kai ole niin tärkeää muistavatko sellaiset synttärisi.
[/quote]

Kuka valittaisi tällaista jostain yleisestä miehestä :D kihloissa ollaan ja useat aiemmat synttärit kyllä muistettu. Ap

Vierailija
22/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:05"]Miksi ei voi etukäteen vihjata, että "kun mulla on ens viikolla synttärit niin voitaisiin vaikka ...." ? [/quote] No viimeksi eilen juteltiin viikonlopun juhlista, luulisi sen vihjaavan että pian on varsinaisetkin synttärit? Ja aiemmin jo sanoin että aika typerän oloista itse vihjailla omista syntymäpäivistään. Ap

[/quote]

"buhuu, taaskaan ei muistanu, en voi muistuttaa, buhuu"..

Alan uskomaan, että sun mies "unohti" tällä kertaa ihan tarkoituksella.
[/quote]

Niin, saatanan itsekäs horo kun kehtaa loukkaantua syntymäpäiviensä unohtamisesta, oppii varmasti läksynsä kun unohdan tälläkin kertaa kjeh kjeh t. miehen logiikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain pientä että huomaisi virheensä. Joe et yleensä osta leivoksia osta sellainen ja jätä näyttävästi laatikko pöydälle ja lautanen murusineen viereen :) Jos ei kysy mitään unohti tahallaan. Sitä voit kysyä suoraan. 

Paljon onnea jälkikäteen!

Vierailija
24/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:13"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:05"]Miksi ei voi etukäteen vihjata, että "kun mulla on ens viikolla synttärit niin voitaisiin vaikka ...." ? [/quote] No viimeksi eilen juteltiin viikonlopun juhlista, luulisi sen vihjaavan että pian on varsinaisetkin synttärit? Ja aiemmin jo sanoin että aika typerän oloista itse vihjailla omista syntymäpäivistään. Ap

[/quote]

"buhuu, taaskaan ei muistanu, en voi muistuttaa, buhuu"..

Alan uskomaan, että sun mies "unohti" tällä kertaa ihan tarkoituksella.

[/quote]

joo, eiköhän AP:n ulinan sijaan kannattaisi nyt keskittyä siihen miten paha mieli tämän miehellä on kun unohti, ettei mene taas miesvihaksi koko ketju.

Vierailija
25/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää anonyymilta palstailijakollegalta! :)

Vierailija
26/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:18"]Jos ei ukko muista tärkeimmän ja läheismmän ihmisen syntymäpäivää niin jotain on pielessä. Rakkaat onnentoivotukset ei paljon maksa, jos ei tuota vertaa veny, niin ukko vaihtoon. Goodbye!!
[/quote]
Unohdin viime vuonna rakkaan mieheni synttärit, vaikka hän on tärkein ihminen minulle koko maailmassa. Joskus voi unohtaa ihan inhimillisistä syistä, jos on paljon paineita, univelkaa, perhetragediaa yms. Ei siitä yhdestä unohduksesta kannata eroa ottaa.

Vierailija
27/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Siis oikeesti kun muistuttaa niin ei tule paha mieli :D

Vierailija
28/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväkään ei onnitellut, juteltiin Facebookissa ja siellähän ei näe kännykällä noita syntymäpäivämuistutuksia. Oonko nyt oikeasti pikkumainen kun mun mielestä parhaan ystävän tai puolison syntymäpäivä pitäisi muistaa ilman Facebookin apua :/ Äiti sentään muisti.

Vierailija
29/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten on hyvä puoliso niin ei tuollaisista pikkujutuista kannata hernettä vetää nenään. 30 vuotta olemme mieheni kanssa olleet yhdessä ja muutaman kerran mies on muistanut syntymäpäivänä, nykyisin huomaa siitä kun aikuiset lapsemme muistavat. Joillekin vaan tiettyjen päivien ja tapahtumien muistaminen on haasteellista. Jokapäiväinen kunnioitus, huomaavaisuus ja rakkaudenosoitukset tärkeämpiä.

Vierailija
30/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies unohtaa mun synttärit miltei järjestelmällisesti, samoin muut merkkipäivät. mutta kävi moka itsellenikin, unohdin hänen synttärit ja muistin vasta nukkumaanmennessä että o-ou, se oli tänään..hyvää synttäriä!

Vierailija
31/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
32/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:33"]Jos muuten on hyvä puoliso niin ei tuollaisista pikkujutuista kannata hernettä vetää nenään. 30 vuotta olemme mieheni kanssa olleet yhdessä ja muutaman kerran mies on muistanut syntymäpäivänä, nykyisin huomaa siitä kun aikuiset lapsemme muistavat. Joillekin vaan tiettyjen päivien ja tapahtumien muistaminen on haasteellista. Jokapäiväinen kunnioitus, huomaavaisuus ja rakkaudenosoitukset tärkeämpiä.
[/quote]
Juurikin näin :). Mies huomioi harva se päivä ja on upea puoliso. Meillä ei sen kummemmin juhlita synttäreitä, tai ostella lahjoja, kun rahasta on muutenkin tiukkaa, mielummin hemmotellaan toisiamme. Toki hyvän syntymäpäivän toivotus ja halaus ei paljoa maksa, mutta ei se maailma kaadu, jos joskus unohtaa ;).

Vierailija
33/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kyllä todella ihana ja huomaavainen, nyt vaan jostain syystä unohti. Varmasti on todella pahoillaan kun huomaa. En aio hänelle mitään valittaa, mutta täällä haluan vähän sääliä itseäni ja olla marttyyri. It's my birthday and I'll cry if I want to :) Ap

Vierailija
34/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa kun seurustelin niin tämä unohti ekat synttärini kokonaan, ei muistanut syntymäpäivää oikein. Olin silloin tosi nuori ja itku silmässä mietin että mitä nyt, eikö rakasta jne. Päätin sitten illasta laittaa hänelle viestin että mikäs päivä tänään oli... Ajattelin että jos en sano mitään mies suuttuu sitten siitä kun en huomauttanut :D Naisen logiikkaa... No sitten kun mies vastasi että oho, no hyvää syntymäpäivää, ajattelin että no kaipa se jälkikäteen antaa vaikka kukkia tai edes suklaalevyn tai jotain. Niin ei. Loukkaannuin hänelle siis kaksi kertaa, ensin unohtamisesta, sitten siitä ettei mies edes yrittänyt paikata asiaa mitenkään. Mutta eipä tämä mies ikinä kummemmin noteerannut syntymäpäiviäni. Omina synttäreinään oli kuitenkin kauhean tyytyväinen saadessaan huomiota, lahjoja, aamiaista vuoteeseen jne. Järjestinpä hänelle yllätyssynttäritkin kerran mihin kutsuin kavereitaan jne. Kaikki ei vain tajua että jotain pitäisi antaa takaisinkin että kumppani jaksaisi panostaa :(

Vierailija
35/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneaonnea ap :)

Vierailija
36/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä muisti synttärini noin kahdeksan päivää myöhässä. En huomauttanut, ajattelin olevani sen verran kypsä ja aikuinen ihminen, että että antaa olla.

Ja ihan käsi sydämelle, ei se minua haitannutkaan. Olihan vaan yksi korsi lisää siihen pinoon, joka sai tajuamaan ettei se ihminen todellakaan ajatellut muita kuin itseään. Synttärimokankin se "korjasi" lupaamalla tosi hienon lahjan - jota en ikinä saanut.

Vierailija
37/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaan vedättää sinua. Aliarvoit jo miehesi vaikka tämä kellonaika toisille aamu.

Vierailija
38/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullaki taas ongelmat

Vierailija
39/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:37"]Miehesi vaan vedättää sinua. Aliarvoit jo miehesi vaikka tämä kellonaika toisille aamu.
[/quote]

Mulla on muuta suunnitelmaa illalle, joten yksin saa odotella jos aikoo jotain erikoista suunnittella. En aio mennä etuajassa kotiin vain pettyäkseni.

Vierailija
40/44 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse unohtanut omat synttärini. Syntymäpäiväni on liputuspäivä ja ihmettelin vaan että miksiköhän naapurit liputtaa, onkohan niillä jotkut juhlat? Että nou pänik ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme