Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inkilänmäenkatu 27 Kuopio

Muuttoa harkitseva
03.03.2023 |

Onko kellään kokemusta minkälaista on asua noissa taloissa? Erityisesti vielä jostain tiettystä rapusta?
Ollaan neljä henkinen perhe, kaksi lasta. Olisin kiitollinen jos joku osaisi kertoa, kannattaako muuttaa lapsiperheen muuttaa tuohon asumaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuo ole aivan tavallista kerrrostaloaluetta,  -70 luvulla (?) rakennettu. Alueella myöskin pientaloja.

Sehän on lähellä keskustaa, parin kilometrin päässä ja Puijon ulkoilualueet lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmassa kommentissa meni pari kaupunginosaa sekaisin. Pahoittelut kaikille osallisille

Vierailija
4/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkilänmäki on ylipäätään alueena mukavaa ja sijainti hyvä. Harkitsisin itse, jos olisin muuttamassa.

Vierailija
5/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkilänmäki on ylipäätään alueena mukavaa ja sijainti hyvä. Harkitsisin itse, jos olisin muuttamassa.

Olen Kuopiolainen, eli Inkilänmäki on alueena tuttu. Lähellä Puijon metsiä, joka on plussaa, mutta siellä asuu valitettavasti paljon huumeiden käyttäjiä. Muuton pääasiallinen syy on se, että lapsi pääsee mieleiseen kouluun.

Kysyin siksi Inkilänmäen 27 kokemuksia, koska olemme saaneet avaralta tarjouksen asunnosta kyseisestä talosta.

Vierailija
6/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkkaan millainen alue on, voin suositella Linnanpellonkatu kolmeakymmentä

Vierailija
7/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi missään nimessä. Siellä asuu savolaisia!

Vierailija
8/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Kuopiolainen, eli Inkilänmäki on alueena tuttu. Lähellä Puijon metsiä, joka on plussaa, mutta siellä asuu valitettavasti paljon huumeiden käyttäjiä. Muuton pääasiallinen syy on se, että lapsi pääsee mieleiseen kouluun.

Kysyin siksi Inkilänmäen 27 kokemuksia, koska olemme saaneet avaralta tarjouksen asunnosta kyseisestä talosta.

Avara on kyllä niin kallis vuokranantaja, että niissää taloissa tuskin asuu mitään juoppoja, ei riitä sossutuet alkoholiin tai huumeisiin ja niihin vuokriin.

Vierailija
9/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs koulu tämä on? Ja eikös siinä ole ympärillä isot okt-alueet, mistä löytynee joku sopiva, niin ei tartte narkkien naapuriin muuttaa?

Vierailija
10/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuttaisi missään nimessä. Siellä asuu savolaisia!

Ja ulkomaaseessa asuu ulkomaalaisia!

Vierailija
11/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs koulu tämä on? Ja eikös siinä ole ympärillä isot okt-alueet, mistä löytynee joku sopiva, niin ei tartte narkkien naapuriin muuttaa?

Eikös Inkilänmäeltä kuljeta Pohjantien kouluun, ainakin aiemmin oli niin?

Vierailija
12/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun ja 2000-luvun taitteessa (lapsena) sekä 2012-2014 asuin (tosin lapsettomana) ja tykkäsin! Ei lainkaan ison kaupungin tunnetta, mutta turvalliselle tuntuvaa aluetta.

Vierailija
13/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvun ja 2000-luvun taitteessa (lapsena) sekä 2012-2014 asuin (tosin lapsettomana) ja tykkäsin! Ei lainkaan ison kaupungin tunnetta, mutta turvalliselle tuntuvaa aluetta.

B.rapussa asuttiin kumpanakin kertana.  Muistan elävästi ja lämmöllä "alapuistossa" olleen rengasvaijerin yhä tänäkin päivänä. Liekö sitä enää.

Vierailija
14/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa tuosta talosta, mutta alueena suunilleen yhtä rikollinen kuin Petonen asukaslukuun nähden, ainoana erona ettei siellä ole yhtä raflaavia tapauksia kuin Petosella.

Vierailija
15/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inkilänmäestä käydään alakoulu Kettulanlahdessa. Ja muuttaisimme mielellämme omakotitalo alueelle, jos olisi vara.

Vierailija
16/16 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajalaakson asukas kirjoitti:

En osaa sanoa tuosta talosta, mutta alueena suunilleen yhtä rikollinen kuin Petonen asukaslukuun nähden, ainoana erona ettei siellä ole yhtä raflaavia tapauksia kuin Petosella.

Petoselle kaupungin vuokrataloon joutuminen on kuin joutuisi johonkin rangaistuslaitokseen tai avomielisairaalaan. Naapurustosta tuskin löytyy yhtään täysissä järjissään olevaa ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi