Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni ei vieläkään tajua koronapassin ideaa

Vierailija
14.12.2021 |

Eli esim jos ravintolaan pääsee koronapassilla, niin vaihtoehto on että ravintola on kiinni, eikä sinne pääse kukaan.
Eli ravintola voi valita näistä kahdesta vaihtoehdosta.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vesittyy siinä, että samaan tilaan pääsee kuitenkin negatiivisella testillä. Eli luullaankin, että tilassa on vain turvallisia ihmisiä passilla tai testillä. Eli tila muuttuukin testillisille vaaralliseksi, koska passilliset saa olla kipeenä siellä.

Vierailija
122/123 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vesittyy siinä, että samaan tilaan pääsee kuitenkin negatiivisella testillä. Eli luullaankin, että tilassa on vain turvallisia ihmisiä passilla tai testillä. Eli tila muuttuukin testillisille vaaralliseksi, koska passilliset saa olla kipeenä siellä.

Niin ja samaan tilaan pääsee ne ketkä ei terveydellisistä syistä voi rokotetta ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on rokotamattomien pandemia, joten on ihanaa, että me rokotetut voimme asioida terveysturvallisesti ilman pelkoa että rokottamattomat tartuttavat meihin koronan. Näin ne viisaat telkkarissa sanovat. Kannattaa ottaa rokote, niin voi elää taas normaalia elämää.

Aika koomisia ovat ne rokotetut, jotka yhä hokevat näitä lauseitaan. Omasta lähipiiristäkin löytyy muutama, jotka toistavat ”jos kaikki ottavat rokotteet, korona loppuu” -höpinöitään. Ei puhettakaan, että uskoisivat ikinä, ettei rokote suojaa uusimmalta variantilta laisinkaan.

Jep ja toinen koominen lause : tehokas ja turvallinen sit kolmas: rokottamattomat vaaratekijöitä,rokottamattomat kantaa korona virusta oireettomana.

Tämän jo kerroin aikaisemmin kuinka työpaikalla työkaverini tuplasti rokotettu sai olla sairaana töissä,eli flunssa ja räkää valui nenästä kuin niagran putouksessa,on pääkipua, huonoa oloa ei kuitenkaan kuumetta,mutta sai silti olla töissä koska rokotteet!! Minua tervettä rokottamatonta syyteltiin sitten (ei työkaveri kuitenkaan syyttänyt) esimiehen puolelta että mä oisin tartuttanut koronan tms! Siis tää propaganda on alkanut vaikuttaa mun töihin! Siis minua tervettä rokottamatonta syytellään että kannan oireettomana korona viruksen!

Työsuojelu valtuutettuun otettu yhteyttä muttei osannut antaa selkeää vastausta miten toimin tilanteessa jossa työnantaja suhtautuu nuivasti ja kylmästi sekä eriarvoisesti rokottamattomiin! Tällä työkaverilla saattoi olla positiivinen testitulos mutta sai olla töissä koska rokotteet!! Voi vit u!! Saa nähdä milloin potkitaan pihalle kun ei suostu ottamaan kokeellista myrkkyrokotetta ja vielä tuplasti!! Ja tähän vielä lopuksi kun olen tehnyt testejä sekä koti testejä että kunnallisella ja yksityisellä on ne näyttänyt jatkuvasti negaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi