pitääkö tässä alkaa kengänkokoakin stressaamaan? :D
36 kokoinen jalka kun on naisellinen. Siis mitä helvettiä? Jalka kun jalka. Pääasia, että niillä pääsee eteenpäin ja sopivat kroppaan. :D
Kommentit (113)
Mun jalka on 39-40. Olen 172cm pitkä. Kaiken lisäksi jalkani ovat todella leveät, joten juurikin korkkareita on vaikea löytää. Ja kyllä, mielestäni pienemmän jalan korkkarit näyttävät hienoimmilta. Näyttävät vieläpä korkeammilta kuin isoissa koissa.
Tutulla naisella kengänkoko 44.. en edes huomannut ennen kuin kertoi. Muttä ktllä häntä vitutraa käyttää miesten kenkiä/teettää itselleen kenkiä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 02:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:54"]Tutulla naisella kengänkoko 44.. en edes huomannut ennen kuin kertoi. Muttä ktllä häntä vitutraa käyttää miesten kenkiä/teettää itselleen kenkiä. [/quote] No huhhuh mikä kanootti. Tuo on jo liian iso koko naiselle. Onko sillä isoja muutkin ruumiinosat? Kuulemma isojalkaisilla on väljempi pillukin ja anaali.
[/quote]
No ei se nyt anukseen vaikuta :D
Pienet ja sirot naiset ovat kokonaisuudessaan kauniimpia kuin yhä yleisemmäksi käyvät amazonit. Samoin pienet jalat naisella ovat erittäin nätit korkkareissa ja ballerinoissa, toisin kuin melkein miesten kokoa olevat kanootit.
Terv. Mies 45v.
Jos mulla ois yhtään pienemmät jalat niin en varmaan pystyssä pysyis.
-174 senttiä pitkä ja kengät kokoa 37.
Mun kengänkoko on 37 ja ei iso jalka mun mielestä ole hirveän naisellinen. Joskus näkee tyttöjä joilla on kengänkoko 40 ja pituutta 155
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:13"]Kerros nyt oikein naisena, että eikö sinua viehätä vaikka isot miehekkäät kädet miehessä? Aika monia naisia ainakin viehättää.
Pieni jalka on kaunis ja naisellinen ihan siinä missä iso nyrkki miehekäs.
Ei näitä stressata tarvitse, mutta on aivan selvää, että vastakkaisessa sukupuolessa viehättää tietyt jutut.
[/quote]
Ei mua kiinnosta minkä kokoiset kädet miehellä on. Kunhan ovat sopusuhtaiset.
[/quote]
No mutta eli ei saa olla liian pienet kädet siis? Yhtälailla, ehkä joku ajattelee, että ei saa olla liian isot jalat?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:25"]
Seuraava kehonkuvanhäiriöön sairastuneiden leikkausvillitys lienee jalkaterän typistys.
[/quote]
Kiinassahan tämä on jo perinne :D
On se näin miehenä helppoa kun ei tarvitse stressata näitä koon 45 jalkoja tai isoja käsiään (mulla on revennyt XL-kokoiset kumihanskat käteen muutamankin kerran) :D
Todella pinnallista keskustelua. En aiemmin ole juurikaan ajatellut kengänkokoani. Se on 41 (tai joskus 42 riippuen mallista ja valmistusmaasta), ja olen 177 cm pituinen nainen. Nyt minulla on vaikea akillesjänteen seudun tulehdus, kantapäähän on tullut luukasvauma. Kenkä söi jalan rikki, ja kantapäähän tuli todella vaikeasti paraneva haavauma. Joudun käyttämään sen päällä apteekin sidelappua, jonka päälle laitan pikkuhousunsuojan pehmikkeeksi. Jotta tämä paketti mahtuu kenkään, joudun käyttämään miesten 43 koon kenkiä. Kylläpä omat 41 numeron buutsini tuntuvat siroilta noihin verrattuna.
Eli ikinä en aio surra isoja jalkojani, jos vaan tuon kantapään kuntoon saan ja vielä mahdun omiin kenkiini :)
Oispa mullakin pienet jalat! Okei, 39 on ihan jees kengännumero ottaen huomioon pituuteni (178cm), mutta pienet jalat on kauniita. Monella mua 10cm lyhyemmällä kaverilla on isompi jalka kuin itselläni joten lienen siinä suhteessa onnekas.
Mun miehen exä oli 150cm ja kengänkoko 35, itse olen 170cm ja kengänkoko 40-41 (mies itse on 185cm ja 42 jalka) ja olen monet kerrat saanut kuulla huomauttelua, kun olen liian pitkä naiseksi ja kengätkin ovat kuin kanootit. En edes tajua miksi vielä olen tuon kanssa yhdessä, kun en näytä kelpaavan. En ole ikinä itse kokenut itseäni epänormaaliksi, nyt vihaan kun olen näinkin pitkä ja vihaan jalkojani.
On tässäkin taas keskustelu. Ja totta kai mun nyt täytyy kirjoittaa tähän.
En tajua mitä väliä sillä kengän koolla on, kunhan pystyssä pysyy.
Mun kengänkoko on tosi kapea 35, olen 150cm. Ei näytä mitenkään typerältä minun pikkujalat tämän pilkukropan jatkeena, mutta joskus kyllä harmittaa kun en löydä kenkiä kovin helposti.. ja tennareiden ja muiden leveiden kenkien ostaminen, aivan helvettiä! Toisaalta siskoni, jolla taas kengänkoko on suht leveä 39-40 ei myöskään tykkää ostaa tietynlaisia kenkiä, yleensä niitä joiden on tarkoitus olla sirot, sillä jalka meinaa olla liian leveä. Eli sama ongelma meillä on, vaikkei kumpikaan ole ilman kenkiä joutunut kulkemaan ja pysyy kulkiessaan oikein hyvin pystyssä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:18"]
No eikö 36 näytä lähinnä lapsen jalalta? Tavallinen koko tokaluokkalaisilla, aikuisella hyvin harvinainen. Ja kuinka hassulta näyttäisi 170-senttinen pikkulapsen jaloilla varustettuna...
[/quote] Ei todiaankssn 36 ole mikään 8- vuotiaan koko vasn paremminkin 30-32, ainakin tytöillä
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:28"]Minun kengänkokoni on 36-37, eli siis kumpikaan koko ei ole sopiva vaan tarvitsisin koon 36,5 kengät. Arvatkaa vaan löytyykö mistään sopivia kenkiä. :(
Miehellä on taas jättijalka, olikohan sen koko melkein 45 ja ei meinaa löytää sekään kenkiä ollenkaan.
[/quote]
45 on kyllä ihan normaali miesten koko. Minulla on koko 48. Sen kokoisia kenkiä vasta vaikea onkin löytää.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:26"]Täällä katkerat isojalkaiset huutelee. 36-37 on se koko jossa kengät näyttää kauneimmilta, varsinkin korkokenkien mittasuhteet suunnitellaan juuri noihin kokoihin sopiviksi. Sen takia mallikappaleet on yleensä tota kokoa, samoin ne mitä mainoskuvissa näytetään. Ei 41 koon korkkari enää näytä yhtä kivalta valokuvassakaan, tätä faktaa vastaan nyt vain on turha inttää.
[/quote]
Hmmm, kyl mä vaan tykkään mun korkkareista, jotka on kokoa 41. Kuule, riippuu ihan kantajasta ;)
Ei kai se nyt näytä lapsen jalalta kun se on aikuisella. Harva pienikokoinen aikuinenkaan näyttää lapselta. Samoin kuin yleensä pitkä nainen ei näytä mieheltä.
Niitä valoja taas.
Meidän ekaluokkalaisella on 34 kengän koko.Ja niin on useammalla muullakin.
Ei kannattaisi olla niin huono itsetunto, että alkaa repimään stressiä siitä, jos täällä joku sanoo, että vain pienet jalat ovat naiselliset. Ja tottahan se on, että monet kengät näyttää pienikokoisena paremmilta. Itsellä on 39-40 jalka, ja todella leveä jalkapöytä, ja paksut varpaat. Miehellänikin on naisellisemman näköinen jalka kuin minulla, vaikka isompi toki on. Naureskellaankin välillä mun hassuille jaloille. :D Mutta oikein kaunis ja naisellinen olen, pienineni "vikoinenikin" (joita on muitakin, kuin paksut varpaat.)
36 on kyllä ihan normaali pieni koko aikuisellakin, hupsut. :)