pitääkö tässä alkaa kengänkokoakin stressaamaan? :D
36 kokoinen jalka kun on naisellinen. Siis mitä helvettiä? Jalka kun jalka. Pääasia, että niillä pääsee eteenpäin ja sopivat kroppaan. :D
Kommentit (113)
Vituttaahan se kun akka vie töihin lähtiessään mun kengät.
Tv.mies
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:13"]Kerros nyt oikein naisena, että eikö sinua viehätä vaikka isot miehekkäät kädet miehessä? Aika monia naisia ainakin viehättää.
Pieni jalka on kaunis ja naisellinen ihan siinä missä iso nyrkki miehekäs.
Ei näitä stressata tarvitse, mutta on aivan selvää, että vastakkaisessa sukupuolessa viehättää tietyt jutut.
[/quote]
Ei mua kiinnosta minkä kokoiset kädet miehellä on. Kunhan ovat sopusuhtaiset.
Ei varmaan stressaamaan mut mulla ollu aina sellanen ajatus et mitä pienempi kengännro naisella,sitä kivemmalta kengät näyttää. Ja teininä ängin jalkaani 37 kenkiä ja kävelin varpaat litussa kun oikee nro ois ollu 38. Nyt aikuisena on sentään tullu järkeä päähän ja ostan kenkäni 38 kokoisina!!:D ...vaik 37 näyttää aina kyl kivemmilta!!:D:D oikeesti!
No ei tarvitse. Varsinkaan jos osaa yhtään arvostaa muita asioita kuin ulkönäköä.
No eikö 36 näytä lähinnä lapsen jalalta? Tavallinen koko tokaluokkalaisilla, aikuisella hyvin harvinainen. Ja kuinka hassulta näyttäisi 170-senttinen pikkulapsen jaloilla varustettuna...
Minä olen pitkä mutta jalka on juurikin tuo 36. Ei kovin kiva, koska näytän naurettavalta. Tosin kiva käydä palvelevassa kenkäkaupassa jossa ensin ohjataan isojen kokojen ääreen.
Juu no kengät tosiaan näyttää hienommilta pieninä, kuten 5 mainitsee.
Itseäni harmittaa miehenä kun kenkiä olisi ihan hienoja meillekin, mutta sitten otan hyllystä sen 45:n niin ei se enää kovin esteettisesti viehättävältä näytäkään :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:13"]
Vituttaahan se kun akka vie töihin lähtiessään mun kengät. Tv.mies
[/quote]meillä mies saa pitää kenkänsä, kun ne ei mahdu kenellekään muulle jalkaan.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:13"]Kerros nyt oikein naisena, että eikö sinua viehätä vaikka isot miehekkäät kädet miehessä? Aika monia naisia ainakin viehättää.
Ei näitä stressata tarvitse, mutta on aivan selvää, että vastakkaisessa sukupuolessa viehättää tietyt jutut.
[/quote]
[/quote]
eli kiinnostaahan sua.. ei sua muuten haittaisi vaikka ei olisi sopusuhtaiset.
Isot kädet miehellä :P Tulee mieleen joku ojankaivaja...
Hohhoijaa. Tästä on sata ketjua täällä. Jalan kokoon ja pituuteen on kaava jolla voi laskea onko jalkasi sopusuhtainen vai ei. 37-38 on oikea koko alle 170cm pitkälle naiselle, 36 on vähän lyhempien koko mutta ei suinkaan lasten. Vanha aihe, seuraava!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:13"]Kerros nyt oikein naisena, että eikö sinua viehätä vaikka isot miehekkäät kädet miehessä? Aika monia naisia ainakin viehättää.
[/quote]
[/quote]
eli kiinnostaahan sua.. ei sua muuten haittaisi vaikka ei olisi sopusuhtaiset.
[/quote]
No ylisuuret kädet näyttäis hassuilta. Ei miehekkäiltä. En muutenkaan käsitä miten joku voi pitää pientä jalkaa naisellisena ja suuria käsiä miehekkäinä.
Koko 39-40 ja vasta viime vuosina oppinu, että se onkin jotenkin iso? Nnojaa, pienemmät ei mahdu, joten ei mahda mitään. :-D
Minulla on kengän koko 36 mutta olen vain 158cm pitkä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:20"]
Hohhoijaa. Tästä on sata ketjua täällä. Jalan kokoon ja pituuteen on kaava jolla voi laskea onko jalkasi sopusuhtainen vai ei. 37-38 on oikea koko alle 170cm pitkälle naiselle, 36 on vähän lyhempien koko mutta ei suinkaan lasten. Vanha aihe, seuraava!
[/quote]
Kyllä se 36 on 9-10-vuotiaiden keskimääräinen koko, ei aikuisten.
Mulla on 40 mutta se on mun kaveripiirissä pienehkö, monella 41-42, mutta me ollaankin yli 170-senttisiä kaikki.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:20"]
[/quote]
Kyllä se 36 on 9-10-vuotiaiden keskimääräinen koko, ei aikuisten.
[/quote]
Älä jauha paskaa.
Seuraava kehonkuvanhäiriöön sairastuneiden leikkausvillitys lienee jalkaterän typistys.
Hyi, sellaiset leveät kämmenet miehellä on aika öklöjä. Tykkään muusikon käsistä, pitkät hoikat sormet, mmm <3
Kerros nyt oikein naisena, että eikö sinua viehätä vaikka isot miehekkäät kädet miehessä? Aika monia naisia ainakin viehättää.