Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.

Vierailija
12.12.2021 |

Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.

Kommentit (398)

Vierailija
61/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMMÄ JAKSA IHMISIÄ ENÄÄ KOSKAA.. NÄÄ ASIAT ON KÄYTY MILJOONA KERTAA LÄPI SAMAT JUTUT YKSIN SEINILLE KIRTTELUA KAI MÄ SIT HYVÄKSYN SEN ETTEI MUA OO OLEMASSA ENKÄ KELPAA SILLE RUMALLE LÄSKILLE NAISELLEKKAA

Vierailija
62/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sekopää ja hullu. Olet niitä ihmisiä, jotka tappaisivat naisen vuoteeseen. Älä ihmettele, että jäät yksin. Minä tiedän kaltaisesti miehet.

SITTEN OLEN EI SE SULLE KUULU.. OLEN VAIKKA MIELISAIRAS SEKOPÄÄ.. SILTI HOIDAN TYÖNI HYVIN JA OON HYVÄ TYÖNTEKIJÄ JA MUSTA TYKÄTÄÄN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Mikä hitto siinä on, että tavis pullukan naisen oletetaan huolivan joku tyhmä väkivaltainen hullu kuten sinä? Ei edes 300 kiloisen naisen tarvitse huolia sun kaltaista miestä!

Vierailija
64/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TULKAA TAPPELEE... AI ETTÄ NARSISTI SEKOPÄÄ

T. ALLU

Vierailija
65/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ap liian kriittinen. Tiedän yhden juopon ja ruman postimiehen, jonka exä otti eron juopottelun takia. Löysi uuden 2 lapsen yh-äidin, kaupan myyjän, jota ei juopottelu häiritse. Ota joku yh-äiti, niille kelpaa melkein kuka vaan.

Vierailija
66/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

sIINHÄNÄ EI SEN OKSENNUKSEN RUMAN LÄSKIN TARVI.. SYLJEN SEN NAAMALLE

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Mikä hitto siinä on, että tavis pullukan naisen oletetaan huolivan joku tyhmä väkivaltainen hullu kuten sinä? Ei edes 300 kiloisen naisen tarvitse huolia sun kaltaista miestä!

siinhänä ei halua läski rumilus... SYLJEN SEN NAAMALLE...

Vierailija
67/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski HULLU MIELENVIKAINEN KALJAMAHA NARSISTI.. KEHITYSVAMMAINEN VÄKIVALTAINEN MIESLAPSI.. TÄÄHÄN ON IHANAA

T. ALLU

Vierailija
68/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ap liian kriittinen. Tiedän yhden juopon ja ruman postimiehen, jonka exä otti eron juopottelun takia. Löysi uuden 2 lapsen yh-äidin, kaupan myyjän, jota ei juopottelu häiritse. Ota joku yh-äiti, niille kelpaa melkein kuka vaan.

eN KELPaa ees yh äitille olen niitäki yrittäny.. niitä EI KIINNOSTA.. NAISET KATTOKAA SAIRAAT PASKAT PEILIINNE OOTTE NIRSOJA LIHAVIA JA RUMIA

T. ALLU

Vierailija
69/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikatkaa.., LÄSKIT LÄSKIT HOPI HOPI.. MEIKATKAA HIENOMMAT VAATTEET SEKSIÄ PINTAAN.. EI KIINNOSTA OKSENNAN KOHTA

Vierailija
70/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep VÄKIVALTAINEN MIESLAPSI.. HEIKKOLAHJAINEN POSTILLA TÖISSÄ VAKKARI PAIKKA EI KELPAA KELLEKKÄÄ USKOMATONTA TÄÄ ELÄMÄ USKOMATONTA

Vierailija
71/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKOPÄÄ NARSISTI KAIPAA NAISTA JA ELÄMÄNKUMPPANIA EI KELPAA EES RUMALLE LIHAVALLE IE HYVIN MENE.. VOI LUOJA TÄTÄ ELÄMÄÄ VOI LUOJA..

Vierailija
72/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLEN LASKENUT RIMAA OMAN KALTASIIN NAISIIN EI NEKÄÄ KIINNOSTU.. OLEN 10 ELLEI 100 NAISIA YRITTÄNY KAIKKI POISTAA EI VASTAA... KUKAA EI OTAY HTEYTTÄ JA SITÄ RATAA OLEN TURHAKE.. EI MUN KANNATA ELÄÄ

Et ole omankaltaisiasi yrittänyt, et suostunut menemään sinne verneriinkään. Etkö mihinkään muuallekaan missä sun kaltaisesi pyörii. Oot usein sanonut, että haluat nimenomaan normaalin naisen. Ne ei huoli sua, usko jo.

Vierailija
73/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko koskaan sitä ettei huoli.. otan vaikka väkisin ja kosken.. se ei jää tähän

Vierailija
74/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLEN LASKENUT RIMAA OMAN KALTASIIN NAISIIN EI NEKÄÄ KIINNOSTU.. OLEN 10 ELLEI 100 NAISIA YRITTÄNY KAIKKI POISTAA EI VASTAA... KUKAA EI OTAY HTEYTTÄ JA SITÄ RATAA OLEN TURHAKE.. EI MUN KANNATA ELÄÄ

Et ole omankaltaisiasi yrittänyt, et suostunut menemään sinne verneriinkään. Etkö mihinkään muuallekaan missä sun kaltaisesi pyörii. Oot usein sanonut, että haluat nimenomaan normaalin naisen. Ne ei huoli sua, usko jo.

EN TIETENKÄÄ OTA.. OOTKO SÄ SAIRAS JA AIVAN SEKASIN?? EN TIETENKÄÄ OTA MISTÄÄ VERNERISTÄ KOSKA EN OLE SELLAINEN SAMANLAINEN ETKÖ TAJUA MITÄÄ?

Vierailija
75/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAJUA JO SE ETTEI KIINNOSTA KEHITYSVAMMAISET RUMAT NAISET.. EN TUNNE MITÄÄ VETOVOIMAA TAJUA JO SE IKUISESTI... 

Vierailija
76/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää psyko kuuluisi suljetulle osastolle.

Vierailija
77/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ottaisi ap. n kaltaista miestä vaikka olen oppimisvaikeuksinen

Me saadaan kyllä ihan normaaleja ja terveitä miehiä.

Vierailija
78/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

etkö TAJUA ETTÄ YRITÄN OMANLAISIA NAISIA LIHAVIA JA RUMIA OLEN LASKENUT RIMAA KOSKA MULLAKI ON KALJAMAHA JA OHENTUNUT TUKKA.. ET VISSIIN TAJUA MUTTA EN HEILLEKKÄÄ KELPAA... AIVAN SAMA

Vierailija
79/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa omat juttusi ja mieti miksi olet yksin.

Vierailija
80/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ottaisi ap. n kaltaista miestä vaikka olen oppimisvaikeuksinen

Me saadaan kyllä ihan normaaleja ja terveitä miehiä.

TÄSSÄ TULEE SUORaa sä olet kehitysvammainen unohda ne normaalit ja terveet miehet.. et saak oskaan

t. allu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme