Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.
Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sekopää ja hullu. Olet niitä ihmisiä, jotka tappaisivat naisen vuoteeseen. Älä ihmettele, että jäät yksin. Minä tiedän kaltaisesti miehet.
SITTEN OLEN EI SE SULLE KUULU.. OLEN VAIKKA MIELISAIRAS SEKOPÄÄ.. SILTI HOIDAN TYÖNI HYVIN JA OON HYVÄ TYÖNTEKIJÄ JA MUSTA TYKÄTÄÄN
Vierailija kirjoitti:
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?
Mikä hitto siinä on, että tavis pullukan naisen oletetaan huolivan joku tyhmä väkivaltainen hullu kuten sinä? Ei edes 300 kiloisen naisen tarvitse huolia sun kaltaista miestä!
TULKAA TAPPELEE... AI ETTÄ NARSISTI SEKOPÄÄ
T. ALLU
Sä olet ap liian kriittinen. Tiedän yhden juopon ja ruman postimiehen, jonka exä otti eron juopottelun takia. Löysi uuden 2 lapsen yh-äidin, kaupan myyjän, jota ei juopottelu häiritse. Ota joku yh-äiti, niille kelpaa melkein kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSINsIINHÄNÄ EI SEN OKSENNUKSEN RUMAN LÄSKIN TARVI.. SYLJEN SEN NAAMALLE
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Niin mitä vikaa mussa on naiset?Mikä hitto siinä on, että tavis pullukan naisen oletetaan huolivan joku tyhmä väkivaltainen hullu kuten sinä? Ei edes 300 kiloisen naisen tarvitse huolia sun kaltaista miestä!
siinhänä ei halua läski rumilus... SYLJEN SEN NAAMALLE...
läski HULLU MIELENVIKAINEN KALJAMAHA NARSISTI.. KEHITYSVAMMAINEN VÄKIVALTAINEN MIESLAPSI.. TÄÄHÄN ON IHANAA
T. ALLU
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ap liian kriittinen. Tiedän yhden juopon ja ruman postimiehen, jonka exä otti eron juopottelun takia. Löysi uuden 2 lapsen yh-äidin, kaupan myyjän, jota ei juopottelu häiritse. Ota joku yh-äiti, niille kelpaa melkein kuka vaan.
eN KELPaa ees yh äitille olen niitäki yrittäny.. niitä EI KIINNOSTA.. NAISET KATTOKAA SAIRAAT PASKAT PEILIINNE OOTTE NIRSOJA LIHAVIA JA RUMIA
T. ALLU
meikatkaa.., LÄSKIT LÄSKIT HOPI HOPI.. MEIKATKAA HIENOMMAT VAATTEET SEKSIÄ PINTAAN.. EI KIINNOSTA OKSENNAN KOHTA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSINjep VÄKIVALTAINEN MIESLAPSI.. HEIKKOLAHJAINEN POSTILLA TÖISSÄ VAKKARI PAIKKA EI KELPAA KELLEKKÄÄ USKOMATONTA TÄÄ ELÄMÄ USKOMATONTA
Niin mitä vikaa mussa on naiset?Mikä hitto siinä on, että tavis pullukan naisen oletetaan huolivan joku tyhmä väkivaltainen hullu kuten sinä? Ei edes 300 kiloisen naisen tarvitse huolia sun kaltaista miestä!
SEKOPÄÄ NARSISTI KAIPAA NAISTA JA ELÄMÄNKUMPPANIA EI KELPAA EES RUMALLE LIHAVALLE IE HYVIN MENE.. VOI LUOJA TÄTÄ ELÄMÄÄ VOI LUOJA..
Vierailija kirjoitti:
OLEN LASKENUT RIMAA OMAN KALTASIIN NAISIIN EI NEKÄÄ KIINNOSTU.. OLEN 10 ELLEI 100 NAISIA YRITTÄNY KAIKKI POISTAA EI VASTAA... KUKAA EI OTAY HTEYTTÄ JA SITÄ RATAA OLEN TURHAKE.. EI MUN KANNATA ELÄÄ
Et ole omankaltaisiasi yrittänyt, et suostunut menemään sinne verneriinkään. Etkö mihinkään muuallekaan missä sun kaltaisesi pyörii. Oot usein sanonut, että haluat nimenomaan normaalin naisen. Ne ei huoli sua, usko jo.
en usko koskaan sitä ettei huoli.. otan vaikka väkisin ja kosken.. se ei jää tähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLEN LASKENUT RIMAA OMAN KALTASIIN NAISIIN EI NEKÄÄ KIINNOSTU.. OLEN 10 ELLEI 100 NAISIA YRITTÄNY KAIKKI POISTAA EI VASTAA... KUKAA EI OTAY HTEYTTÄ JA SITÄ RATAA OLEN TURHAKE.. EI MUN KANNATA ELÄÄ
Et ole omankaltaisiasi yrittänyt, et suostunut menemään sinne verneriinkään. Etkö mihinkään muuallekaan missä sun kaltaisesi pyörii. Oot usein sanonut, että haluat nimenomaan normaalin naisen. Ne ei huoli sua, usko jo.
EN TIETENKÄÄ OTA.. OOTKO SÄ SAIRAS JA AIVAN SEKASIN?? EN TIETENKÄÄ OTA MISTÄÄ VERNERISTÄ KOSKA EN OLE SELLAINEN SAMANLAINEN ETKÖ TAJUA MITÄÄ?
TAJUA JO SE ETTEI KIINNOSTA KEHITYSVAMMAISET RUMAT NAISET.. EN TUNNE MITÄÄ VETOVOIMAA TAJUA JO SE IKUISESTI...
Tää psyko kuuluisi suljetulle osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan ottaisi ap. n kaltaista miestä vaikka olen oppimisvaikeuksinen
Me saadaan kyllä ihan normaaleja ja terveitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
etkö TAJUA ETTÄ YRITÄN OMANLAISIA NAISIA LIHAVIA JA RUMIA OLEN LASKENUT RIMAA KOSKA MULLAKI ON KALJAMAHA JA OHENTUNUT TUKKA.. ET VISSIIN TAJUA MUTTA EN HEILLEKKÄÄ KELPAA... AIVAN SAMA
Luepa omat juttusi ja mieti miksi olet yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan ottaisi ap. n kaltaista miestä vaikka olen oppimisvaikeuksinen
Me saadaan kyllä ihan normaaleja ja terveitä miehiä.
TÄSSÄ TULEE SUORaa sä olet kehitysvammainen unohda ne normaalit ja terveet miehet.. et saak oskaan
t. allu
EMMÄ JAKSA IHMISIÄ ENÄÄ KOSKAA.. NÄÄ ASIAT ON KÄYTY MILJOONA KERTAA LÄPI SAMAT JUTUT YKSIN SEINILLE KIRTTELUA KAI MÄ SIT HYVÄKSYN SEN ETTEI MUA OO OLEMASSA ENKÄ KELPAA SILLE RUMALLE LÄSKILLE NAISELLEKKAA