Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.

Vierailija
12.12.2021 |

Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.

Kommentit (398)

Vierailija
41/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju eskaloitui nopeasti, alkoi rauhallisesti mutta heti toisella sivulla all hell broke loose.

Vierailija
42/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan harkita ihan jotain mielisairaalahoitoa kirjoitustesi perusteella? Näytäpä nämä tänne kirjoittamasi jollekin lääkärille niin saattaa olla, että pääset hoitoon. Ei kait KUKAAN halua edes tutustua sinuun jos olet tuollainen? Ja ensin kirjoitat, että olet pitkä ja komea. Sitten yhtäkkiä, että olet läski, ruma ja vammainen. Niin mitähän sitten oikeasti olet? Ja jos kukaan ei halua sinuun tutustua niin hyväksy se äläkä valita siitä päivästä toiseen. Ai, niin mutta sullehan ei kelpaa oman tasoisesi nainen vaan pitää olla joku normi nainen, mutta sellaista et saa jos olet itse joku poikkeava.

kelpaa ruma ja lihava 100 kg nainen... miten niin ei kelpaisi.. miksei kelpaa.. nykyää olen laskenut niin rimaa että kelpaa kuka vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ HALUN RAKKAUTTA PARISUHTEEN EN ELÄÄ YKSINÄISENÄ.... MÄ EN OLE RUMA JA OLEN PITKÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA VAKITYÖ

Vakityö postissa ei ole naisille mikään suuri bonustekijä.

Vierailija
44/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTÄ MINÄHÄN EN KELPAA EES 100 KG RUMALLE PULLUKALLE.. OLEN SILLEKKI ILMAA... ETTÄ MITÄÄ MUUTA EN VOI TEHDÄ KU TEHDÄ ITELLENI ITSEMURHA EN JAKSA ENÄÄ

Vierailija
45/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÄ HALUN RAKKAUTTA PARISUHTEEN EN ELÄÄ YKSINÄISENÄ.... MÄ EN OLE RUMA JA OLEN PITKÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA VAKITYÖ

IHAN SAMA MITÄ MUN PITÄS SITTE TEHDÄ OLLA TYÖTÖN alkoholisti vai???

Vierailija
46/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

millanen MUN PITÄS OLLA JOKU LÄÄKÄRI KAUPPATIETEIDEN MAISTERI MITÄ IHMETTÄ.. MUN MIELESTÄ EMMÄ JAKSA.. ANTAKAA JOKU MYRKKYRUISKE

Vierailija
47/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis lyhyt, läski, kalju, ruma, komea ja pitkä...jaa juu ookoo, oiskohan aika laittaa se korkki kiinni ja mennä nukkumaan.

Vierailija
48/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile tehdä lisää nettitreffitilejä, Badoo kännykkään. Netissä happypancake ja Okcupid. Okcupidin asetuksiin laitat hakuetäisyydeksi worldwide eli maailmanlaajuisesti.

Vierailija
49/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt.. EI KUKAA NAINEN LÄHESTY JA KIINNOSTI MINUSTA.. OLEN OKSENNUS MUN PITÄS KUOLLA POIS

Vierailija
50/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN LASKENUT RIMAA OMAN KALTASIIN NAISIIN EI NEKÄÄ KIINNOSTU.. OLEN 10 ELLEI 100 NAISIA YRITTÄNY KAIKKI POISTAA EI VASTAA... KUKAA EI OTAY HTEYTTÄ JA SITÄ RATAA OLEN TURHAKE.. EI MUN KANNATA ELÄÄ

Vierailija
51/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISET EI KATTO EES PÄÄLLE KUN EI NIITÄ KOSKAA KIINNOSTA.. IHANKO EI OO OLEMASSA.. YKSINÄINEN VAA JA ISTUN KAHVILAS YKSIN NURKASSA

Vierailija
52/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis lyhyt, läski, kalju, ruma, komea ja pitkä...jaa juu ookoo, oiskohan aika laittaa se korkki kiinni ja mennä nukkumaan.

SORI EN JUO ALKOHOLIA ENÄÄ ENKÄ KÄY BAAREISSA

Vierailija
53/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN KALJUUNTUNUT MIESLAPSI.. KYLLÄ YKSINKERTAINEN ERITTÄIN VAJAA JOKA EI TAJUA MITÄÄ.. TÖISSÄ PÄRJÄÄN IHME JA KUMMA IHME JA KUMMA.. LISÄKSI EN TAJUA MISTÄÄ MITÄÄ ISO KALJAMAHA KUN RASKAANA OLISI JA POSSUNAAMA JA PITKÄ OLEN

Vierailija
54/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN KAI TASOLTANI 13 V POIKA JOKA EI TAJUA MISTÄÄ MITÄÄ...

Vierailija
55/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MULLA EI OLE MINKÄÄNLAISTA ELÄMÄÄ OON TÄLLÄNEN SEKOPÄÄ YKSIN EI OLE VUOSIIN KAVEREITA EIKÄ NAISET HALUA NÄHÄ JA JUTELLA EI KIINNOSTU.. MUA EI OLE KERTAKAIKKIAAN OLEMASSA EN JAKSA ENÄÄ

Vierailija
56/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mä oon sekopää hullu kun liikaa sinkkuna eikä saan aisen läheisyyttä ihminen sekoo ppallalalala

Vierailija
57/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ketää KIINNOSTA TAIDAN LÄHTEE SALILLE JA KAUPPAAN AKTTOO NAISIA JA JOHKI PARTURIIN HYVÄSTI MITÄ JÄRKEE.. TAPAN KYLLÄ VIELÄ ITTENI.. HYVÄSTI

Vierailija
58/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAISET EI KATTO EES PÄÄLLE KUN EI NIITÄ KOSKAA KIINNOSTA.. IHANKO EI OO OLEMASSA.. YKSINÄINEN VAA JA ISTUN KAHVILAS YKSIN NURKASSA

mene näkyvälle paikalle.     Nurkassa istuminen antaa tosi huonon kuvan.

Vierailija
59/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAI MÄ VAAN OSTAN PELIKONEEN JA UNOHDAN NAISET IKUISESTI.. EN SAA KOSKAA NAISTA.. JA TURHA EES KÄYDÄ TÖISSÄ LOPETAN NEKI JA RUPEEN ALKOHOLISTIKSI

Vierailija
60/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sekopää ja hullu. Olet niitä ihmisiä, jotka tappaisivat naisen vuoteeseen. Älä ihmettele, että jäät yksin. Minä tiedän kaltaisesti miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä