Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.

Vierailija
12.12.2021 |

Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.

Kommentit (399)

Vierailija
381/399 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon saat rahaa ku uliset BSää tänne sivu tolkulla. Mä osaan kans ulista ja vielä parempaa BSää ku sä. Tarvitsin lisä tiennistiä.

Vierailija
382/399 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt että sinun kannattaisi tehdä asioille jotain, jos et oikeasti kelpaa KENELLEKKÄÄN? On minullakin ongelmia, ylipainoa ja muuta, mutta silti olen löytänyt ihan normaalin miehen. N21

Toisaalta sinä kun olet priimaikäinen nainen niin saat valtavasti miehiltä anteeksi erilaisia ongelmia.

Et voi verrata omia ongelmiasi Allun ongelmiin kun ne eivät ole millään tavoin samalla tasolla.

Miehet tyytyy, naiset ei. Varsinkaan priimaikäiset naiset eivät tyydy.

Vaikka olenkin samaa mieltä, että pitäisi kehittää itseään.

Itse asiassa nimenomaan nuorena tulee tyydyttyä huonoihin miehiin, vasta iän myötä vaatimus nousee huonojen kokemusten myötä. Sen takia Allullakin oli nuorena vientiä, koska naisille kelpasi siinä iässä vielä tyhmempikin ja työtön mies, kunhan oli söpö. Naisilla vain nousee iän myötä rima, vaikkei miehet tunnu tätä asiaa mitenkään tajuavan. Allukaan ei kelpaa vaikka on edelleen pitkä ja ok näköinen, käy töissä ja salilla. Nyt hän ihmettelee miksei kelpaa edes läskeille ja äideille. Herranjumala, miksi kukaan läski ja varsinkaan lapsia omaava lähes nelikymppinen ottaisi tuollaisen sekoboltsin? Ei tässä iässä enää kiinnosta hankkia elämäänsä mitään draamaa ja jännitystä. Ne asiat on koettu jo ja osataan olla jo yksinkin. 

No miks te naiset sitte haluatta miehen jos kerta meistä on vain ongelmia ja vaivaa.. pysykää ikisinkkuina vaa ei kiinnosta

No niinhän moni nainen tekeekin. Senkin takia on vähemmän tarjontaa sun ikäisille miehille. Ei tässä iässä ole enää painetta sen kanssa, että pitää olla joku vaan "poikkis" tai pitää päästä eroon neitsyydestä jonkun idiootin kanssa ja hankkia seksikokemuksia vielä useamman idiootin kanssa.

Eikö naiset hitto ymmärrä että mies vanhenee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/399 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sinne töihin että saat säädettyä rahaa maksulliseen mieheen

Vierailija
384/399 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas naiset on nirsoja... hitto naisetki vanhenee ja lihoo ja rumentuu.. eipä monet naiset kauniita ole.. ei kiinnosta ruma.

Vierailija
385/399 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen sitte vain yksin turha tästä samasta ruikuttaa naiset on vaa nirsoja ja niille ei kelpaa mikään.

Vierailija
386/399 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun vaarallisuus naisille on paistanut läpi jo pitkään. Voi kun pääsis hoitoon ennen kuin alkaa väkisin ottaa sitä ansaitsemaansa rakkautta ja kosketusta 🤮

Vierailija
387/399 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas naiset on nirsoja... hitto naisetki vanhenee ja lihoo ja rumentuu.. eipä monet naiset kauniita ole.. ei kiinnosta ruma.

Juu niin me tehdään, mutta ei se edelleenkään tarkoita, että huolitaan kenet vaan, edes hyvän näköistä ja pitkää miestä, jos se mies on ihan torvelo. Me pärjätään katsos yksinkin.

Vierailija
388/399 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pärjäätte yksin ihan sama.. mäki yritän nytte sitte olla vaan yksin... ei tästä vain tule naistenkaa yhtään mitään.

Vierailija
389/399 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on töitä mutta hitosti velkaa.. niitä vaa pakko maksella ei auta ei.

Vierailija
390/399 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyn nyt terapiassa kyllä... ei tästä mitään tule.. pakko hoitaa asiat paremmin ku ennen. Ärsyttää ku tota velkaaki niin paljo nyt ei voi kusta enää asioita.

Vierailija
391/399 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet harvinaisen tylsä. En ihmettele että naiset kiertää sut kaukaa!

Miten niin tylsä? Millanen pitäs olla harrastus tai jotain??

En tarkota mitään harrastusta vaan luonnetta. Kaikkea sun tapaa kirjottaa täällä, miten näytät tunteita ja miten reagoit muiden juttuihin. Ei mielenkiintoinen harrastus auta.

Vierailija
392/399 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitte kai muuttunut ja mut jo tunnetaan kun kerta nuorempana sain naisia. Ja ikä vaikuttaa. Ja terapeutti sanoi tänää mä en ole kehitysvammainen.. mulla on muita ongelmia.

Vierailija
393/399 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki vääränlaisia naisia jotka ei ole tarpeeksi kiinnostuneita.. enkä käy oikee baareissakaa.

Vierailija
394/399 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pitäs laihduttaa vähän jos ei kelpaa ihan tälläsenä.. on tuo maha kuitenki aika iso.

Vierailija
395/399 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin auta ku muuttua ja semmosta.. kun ei millää löydä naista ja kelpaa.

Vierailija
396/399 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jo lopettaa sen miettimisen, ei tuosta näytä tulevan paskaa eikä lasta.

Vierailija
397/399 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näytä tulevan.. en luovuta... mä taistelen että saan joskus vielä naisen.. ja yritän mennä jossai niille juttelee.. ja päästä tästä ujoudesta.. ja panostan vähä lisää ullkonäköön.. en laihduta nyt kun ei kiinnosta.

Vierailija
398/399 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

Vierailija
399/399 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme