Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.
Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.
Kommentit (398)
saatana paskat ihmiset..... mä kyllä sekoon totaalisesti ja mä e njaksa enää olla yksin ja sinkkuna
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?
EN TIEDÄ EES MIKSI SYNNYIN OON NIIN YKSIN EI KAVEREITA EI PARISUHDETTA IKÄÄ 36 V.. MIKS OON OLEMASSA SITÄ OON MIETTINYT
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä asia ole jo selvinnyt niissä aikaisemmissa sadoissa keskusteluketjuissa?
Montako kertaa tämä asia pitää käydä läpi ja miksi aina uudessa ketjussa?
Just samaa ajattelin. Alkaa ärsyttää nämä päivittäiset, samoja asioita toistavat, itsesääliset ruikutusketjut. Siis mitä hyötyä avata joka päivä ketjuja samoista aiheista? Ei ne asiat miksikään muutu. Kannattaisko tehdä jotain elämälleen tai sitten vain hyväksyä se. Ei meillä muillakaan täydellistä ole, mutta ei tulisi mieleenkään kirjoitella tänne satoja viestejä päivästä toiseen sen vuoksi. Tällä henkilöllä ilmeisesti paha riippuvuus tänne palstalle kirjoittamiseen.
saatan
SAATANA SAATANA EN JAKSA ENÄÄ
MINÄ EN HYVÄKSY TÄTÄ IKINÄ KUN EN KERTA SAA NAISEN KOSKETUSTA JA KELPAA.
Olet hieno mies. Kyllä kohta sulla tärppää vaan kun jaksat hakea.
Oletko koittanut rukoilla? Pyydä että Jumala johtais sun elämää ja auttais.
Kokeile, mitään et menetä.
Unoha ne naiset. Osta mönkkäri ja rupee ajaan offroadia.
Voitko ruveta käymään kirkossa? sieltä saat naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä asia ole jo selvinnyt niissä aikaisemmissa sadoissa keskusteluketjuissa?
Montako kertaa tämä asia pitää käydä läpi ja miksi aina uudessa ketjussa?
Just samaa ajattelin. Alkaa ärsyttää nämä päivittäiset, samoja asioita toistavat, itsesääliset ruikutusketjut. Siis mitä hyötyä avata joka päivä ketjuja samoista aiheista? Ei ne asiat miksikään muutu. Kannattaisko tehdä jotain elämälleen tai sitten vain hyväksyä se. Ei meillä muillakaan täydellistä ole, mutta ei tulisi mieleenkään kirjoitella tänne satoja viestejä päivästä toiseen sen vuoksi. Tällä henkilöllä ilmeisesti paha riippuvuus tänne palstalle kirjoittamiseen.
en todellakaa hyväksy en mitenkää en mitenkää sitä etten kelpaa ja saa naisen kosketusta.. kaikkeni yli kaikkeni kaipaan naist aja koskea naista.. tajua se
Vierailija kirjoitti:
Voitko ruveta käymään kirkossa? sieltä saat naisia
Kun ei kiinnosta.. ja ihmiset ei vain sitä mitenkää tajua.. antaa olla... mä mietin vaa nykyää itsermurhan toteuttamista
Kannattaisikohan harkita ihan jotain mielisairaalahoitoa kirjoitustesi perusteella? Näytäpä nämä tänne kirjoittamasi jollekin lääkärille niin saattaa olla, että pääset hoitoon. Ei kait KUKAAN halua edes tutustua sinuun jos olet tuollainen? Ja ensin kirjoitat, että olet pitkä ja komea. Sitten yhtäkkiä, että olet läski, ruma ja vammainen. Niin mitähän sitten oikeasti olet? Ja jos kukaan ei halua sinuun tutustua niin hyväksy se äläkä valita siitä päivästä toiseen. Ai, niin mutta sullehan ei kelpaa oman tasoisesi nainen vaan pitää olla joku normi nainen, mutta sellaista et saa jos olet itse joku poikkeava.
Vierailija kirjoitti:
Unoha ne naiset. Osta mönkkäri ja rupee ajaan offroadia.
en todellakaa unohda et vaa tajua eikö mee sun aivoihin.. mä haluan parisuhteen ja rakkautta olla naisen lähellä koskea naista.. et tajua
Oletko kysynyt eri lääkäreiltä saisitko psilosybiiniä lääkkeeksi?
Se parantaa aivojen toimintaa koska luo uusia hermoyhteyksiä.
Kyseessä ihme aine.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan harkita ihan jotain mielisairaalahoitoa kirjoitustesi perusteella? Näytäpä nämä tänne kirjoittamasi jollekin lääkärille niin saattaa olla, että pääset hoitoon. Ei kait KUKAAN halua edes tutustua sinuun jos olet tuollainen? Ja ensin kirjoitat, että olet pitkä ja komea. Sitten yhtäkkiä, että olet läski, ruma ja vammainen. Niin mitähän sitten oikeasti olet? Ja jos kukaan ei halua sinuun tutustua niin hyväksy se äläkä valita siitä päivästä toiseen. Ai, niin mutta sullehan ei kelpaa oman tasoisesi nainen vaan pitää olla joku normi nainen, mutta sellaista et saa jos olet itse joku poikkeava.
EN TODELLAKAA HYVÄKSY EN KOSKAA.. ALKAAN SITTE HAKKAAN IHMISIÄ JA KOURII VÄKISIN NAISIA.. MULLE RIITTÄÄ
MÄ HALUN RAKKAUTTA PARISUHTEEN EN ELÄÄ YKSINÄISENÄ.... MÄ EN OLE RUMA JA OLEN PITKÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA VAKITYÖ
"Unoha ne naiset. Osta mönkkäri ja rupee ajaan offroadia."
:D
olen varmaa naisten silmissä aivan oksettava kehitysvammainen joka ei tajua mistää mitää kaljuuntunut ja aivan ilmaa.. oleva nolla... ihan sama.