Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.
Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
kehitysvammainen nainen.. sä et saa normaalia.. mä en huoli ikinä kehitysvammaista naista ja verneristä en ikinä en koskaa kuvittelekkaa
t. allu
Se tarkotti että ottaisit kehitysvammaisen miehen. ainakin niin luki yhdessä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
NYT IHAN OIKEASTI MIES! HAE APUA
Sinulla on vakavia mielenterveysongelmia kirjoitusten perusteella! Ei sellaiseen tilanteeseen löydy parisuhdetta! Ei ”edes rumaa pullukkaa”, kukaan ei halua noin negatiivisen ja aggressiivisen miehen lähelle.
Hakeudu hoitoon itsetuhoisuuden takia, vaikka päivystykseen. Ota hoitoa vastaan ja sitoudu siihen. Sopiva lääkitys voi auttaa todella.
Monet ihmiset elävät ilman läheisyyytä ja seksiä vuosiakin, eivätkä siitä sekoa. Tarvitset apua.
Olen hakenut apua... kaipaan vaa naista ja läheisyyttä tässä jo sekoaa kun ei vaa kelpaa kellekkään.. no ei sitte saa ketään... no jotkut on vuosia mä en jaksa... jotkut pystyy olee mä en pysty.. en oo ruma ja olen pitkä ja vakityö
mä en ymmärrä miksi en nykyää kelpaa.. työttömänä ja SEKOPÄÄNÄ ALKOHOLISTINA KELPASIN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kehitysvammainen nainen.. sä et saa normaalia.. mä en huoli ikinä kehitysvammaista naista ja verneristä en ikinä en koskaa kuvittelekkaa
t. allu
Se tarkotti että ottaisit kehitysvammaisen miehen. ainakin niin luki yhdessä kohtaa.
MINÄ EN HUOLI VERNERISTÄ NAISTA. mua kiinnostaa tavallinen työtön pullukka.. oon laskenut rimaaa. luulis et kelpaisin hänelle
Vierailija kirjoitti:
Allu on terapiassa! Ei siitä näköjään vielä ole ollut mitään apua. Epävakaa persoonallisuus on hankala homma.
Olen aloittanut terapian tarvin apua naisjuttuihin.. mutta en vaa kelpaa edellee naisille.. on työpaikat ja kaikki mikää ei vaa riitä teille naiset miksei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TAJUA JO SE ETTEI KIINNOSTA KEHITYSVAMMAISET RUMAT NAISET.. EN TUNNE MITÄÄ VETOVOIMAA TAJUA JO SE IKUISESTI...
Eikä kukaan nainen tunne sinuun vetoa. Sairas paska olet.
vai sairas paska olen.. selvä.. vakityö on ja hyvin menee
Se, että sulla on vakityö ei tarkoita että kaikki sun ongelmat ovat pois pyyhitty. Olet edelleen vähälahjainen ja mt-ongelmainen. Et ole normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on terapiassa! Ei siitä näköjään vielä ole ollut mitään apua. Epävakaa persoonallisuus on hankala homma.
Olen aloittanut terapian tarvin apua naisjuttuihin.. mutta en vaa kelpaa edellee naisille.. on työpaikat ja kaikki mikää ei vaa riitä teille naiset miksei?
kai mä sit hyväksyn sen etten kelpaa ikinä kellekkää.. en tiedä mitä tästä elämästä tulee.. en tiedä en tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TAJUA JO SE ETTEI KIINNOSTA KEHITYSVAMMAISET RUMAT NAISET.. EN TUNNE MITÄÄ VETOVOIMAA TAJUA JO SE IKUISESTI...
Eikä kukaan nainen tunne sinuun vetoa. Sairas paska olet.
vai sairas paska olen.. selvä.. vakityö on ja hyvin menee
Se, että sulla on vakityö ei tarkoita että kaikki sun ongelmat ovat pois pyyhitty. Olet edelleen vähälahjainen ja mt-ongelmainen. Et ole normaali.
mitä sitte vaikka oolen vähälahjainen... en ole kuitenkaa kehitysvammainen.. mitä sitte.. mä oon tällänen.. en voi olla lentäjä.. :D.. mitä sitte.. kaipaan naisen kosketusta kainaloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. allu
MINÄ EN HUOLI VERNERISTÄ NAISTA. mua kiinnostaa tavallinen työtön pullukka.. oon laskenut rimaaa. luulis et kelpaisin hänelle
Mutta sä et itse ole tavallinen normaali mies.
tuoki nainen heikkolahjaisena sai parisuhteen ja minä sain ennenkin.. ihmettleen olen laskenut rimaa sen takia että kelpaisin.. mutta edelleen olen sinkku.... ihmettelen vaa tätä elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. allu
Mutta sä et itse ole tavallinen normaali mies.
IHan sama.. en huoli verneristä naista kun ei kiinnosta.. mulla on oma naismaku ja kelpaa pullukka exä oli normaali ja kaunis pullukka.. haluan kiitos samanlaisen
Ehkä meillä heikkolahjaisilla naisilla on tosiaan helpompaa. Itse olen aina saanut normaalin miehen. Siinä alfa tv. n ohjelmassa, ihme ja kumma oli ihkulaisia eli lievästi kehitysvammainen nainen. Hänelläkin oli terve mies ja kaksi lasta.
en halua ketää enää koskaa mulle jo riitti.. en jaksa muutenkaa mun elämää yksinäisenä sinkkuna.. kaikki jo ihmettelee miksen saak umppania ja kohta oon 37
Vierailija kirjoitti:
Ehkä meillä heikkolahjaisilla naisilla on tosiaan helpompaa. Itse olen aina saanut normaalin miehen. Siinä alfa tv. n ohjelmassa, ihme ja kumma oli ihkulaisia eli lievästi kehitysvammainen nainen. Hänelläkin oli terve mies ja kaksi lasta.
On mullaki ollut 2 exää kauniita pullukoita.. ihan normaaleita ja sain semmosen itse heikkolahjaisena työttömänä miehenä
joo en halua enää ketää jos mussa on 20 vikaa ja ne ei poistu koskaan ja olen yksinkertainen jolle en voi mitään... niin mitä voin tehdä muutako luovuttaa.. peli on jo menetetty vanhenen vaa ja naisia ei mikää mussa kiinnosta... mä jatkan vaa töitä elämäni
mitä tänne enää sanoa samaa jankutusta.. samaa toistoa.. samaa yksinkirjottelua.. unohdan naiset ikuisesti mun ajat on ohi... en kelpaa enää.. nuorempana oli 10 naisia ihmettelen vaa ja sai paljon seksiä ja oli kivaa sai läheisyyttä en kai ruikuttanu ja olin erilainen
jos kerta heikkolahjaiset naiset kelpaa niin miksi minä en kelpaa.. niin antaa olla.. syljen naisten päälle hyi helvetti ottaa päähän naiset
meen sitte loppuelämäni maksullisiin en voi olla ilman naista mitenkää mahdotonta
saanpahan naista ja kouraasta pyllystä kun kaipaan naista niin kovaa
Oon niin turhautunut !!!!!!!!!! ja vihainen ku en kellekkää enää kelpaa.. ku ennen kelpasin