Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.

Vierailija
12.12.2021 |

Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.

Kommentit (398)

Vierailija
81/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TAJUA JO SE ETTEI KIINNOSTA KEHITYSVAMMAISET RUMAT NAISET.. EN TUNNE MITÄÄ VETOVOIMAA TAJUA JO SE IKUISESTI... 

Eikä kukaan nainen tunne sinuun vetoa. Sairas paska olet.

Vierailija
82/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi sairaalle sekopäälle ja vaaralliselle. Tuo, että uhoat koskevasi väkisten johonkin naiseen on jo liian sairasta. Uhkaat siis raiskata jonkun naisen? Eikö tämä olisi jo poliisi-asia? Tästä tyypistä pitäisi tehdä poliisille ilmoitus, ennen kuin jotain tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT IHAN OIKEASTI MIES! HAE APUA

Sinulla on vakavia mielenterveysongelmia kirjoitusten perusteella! Ei sellaiseen tilanteeseen löydy parisuhdetta! Ei ”edes rumaa pullukkaa”, kukaan ei halua noin negatiivisen ja aggressiivisen miehen lähelle.

Hakeudu hoitoon itsetuhoisuuden takia, vaikka päivystykseen. Ota hoitoa vastaan ja sitoudu siihen. Sopiva lääkitys voi auttaa todella.

Monet ihmiset elävät ilman läheisyyytä ja seksiä vuosiakin, eivätkä siitä sekoa. Tarvitset apua.

Vierailija
84/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLEN LASKENUT RIMAA OMAN KALTASIIN NAISIIN EI NEKÄÄ KIINNOSTU.. OLEN 10 ELLEI 100 NAISIA YRITTÄNY KAIKKI POISTAA EI VASTAA... KUKAA EI OTAY HTEYTTÄ JA SITÄ RATAA OLEN TURHAKE.. EI MUN KANNATA ELÄÄ

Et ole omankaltaisiasi yrittänyt, et suostunut menemään sinne verneriinkään. Etkö mihinkään muuallekaan missä sun kaltaisesi pyörii. Oot usein sanonut, että haluat nimenomaan normaalin naisen. Ne ei huoli sua, usko jo.

En mä ainakaan ottaisi ap. n kaltaista miestä vaikka olen oppimisvaikeuksinen

Me saadaan kyllä ihan normaaleja ja terveitä miehiä.

TÄSSÄ TULEE SUORaa sä olet kehitysvammainen unohda ne normaalit ja terveet miehet.. et saak oskaan

t. allu

Kyllä mä olen saanut, mulla on lapsikin.

Vierailija
85/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLEN LASKENUT RIMAA OMAN KALTASIIN NAISIIN EI NEKÄÄ KIINNOSTU.. OLEN 10 ELLEI 100 NAISIA YRITTÄNY KAIKKI POISTAA EI VASTAA... KUKAA EI OTAY HTEYTTÄ JA SITÄ RATAA OLEN TURHAKE.. EI MUN KANNATA ELÄÄ

Et ole omankaltaisiasi yrittänyt, et suostunut menemään sinne verneriinkään. Etkö mihinkään muuallekaan missä sun kaltaisesi pyörii. Oot usein sanonut, että haluat nimenomaan normaalin naisen. Ne ei huoli sua, usko jo.

TÄSSÄ TULEE SUORaa sä olet kehitysvammainen unohda ne normaalit ja terveet miehet.. et saak oskaan

t. allu

Miksi sitten sä saat normaaleita ja sulla on oppimisvaikeus? Mäki etsin normaalia naista.. ihan yhtä hyvin sä voisit katsoa verneristä kehitysvammaisen miehen.. katoppa peiliin vammainen

Vierailija
86/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaa.. sä olet kehitysvammainen etkä tajua mistää mitää.. tapa ittes

t. allu

Kyllä mä olen saanut, mulla on lapsikin.

Vierailija
87/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN TIETENKÄÄ OTA.. OOTKO SÄ SAIRAS JA AIVAN SEKASIN?? EN TIETENKÄÄ OTA MISTÄÄ VERNERISTÄ KOSKA EN OLE SELLAINEN SAMANLAINEN ETKÖ TAJUA MITÄÄ?

Siellä vernerissä on nimenomaan samoista ongelmista kärsiviä kuin sinä.

Vierailija
88/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitysvammainen nainen.. sä et saa normaalia.. mä en huoli ikinä kehitysvammaista naista ja verneristä en ikinä en koskaa kuvittelekkaa

t. allu

Vierailija
89/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN TIETENKÄÄ OTA.. OOTKO SÄ SAIRAS JA AIVAN SEKASIN?? EN TIETENKÄÄ OTA MISTÄÄ VERNERISTÄ KOSKA EN OLE SELLAINEN SAMANLAINEN ETKÖ TAJUA MITÄÄ?

oLET VÄÄRÄSSÄ NE ON KEHITYSVAMMAISIA OSA PAHASTI.. EN KUULU JOUKKOON MULLA ON TYÖPAIKKA MIKÄ ON NORMAALI JA SIELÄ ON NORMAALEITA NAISIA SORI VAAN

Vierailija
90/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. allu

Miksi sitten sä saat normaaleita ja sulla on oppimisvaikeus? Mäki etsin normaalia naista.. ihan yhtä hyvin sä voisit katsoa verneristä kehitysvammaisen miehen.. katoppa peiliin vammainen

Mä olen kiltti ihminen ja autan aina jos voin. Olen kuitenkin aina terveitä miehiä saanut.

Vierailija
91/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole sori samanlainen ja kehitysvammainen olen suht normaali.. ja en kuuntele mitää mitä ihmiset haukkuu minua en välitä

t. allu

oLET VÄÄRÄSSÄ NE ON KEHITYSVAMMAISIA OSA PAHASTI.. EN KUULU JOUKKOON MULLA ON TYÖPAIKKA MIKÄ ON NORMAALI JA SIELÄ ON NORMAALEITA NAISIA SORI VAAN

Vierailija
92/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN SAMA ELÄMÄ ON EKLÄMÄ ON 

Vierailija
93/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN KELPAAK ELLEKKÄÄ SIKSI OLEN SINKKU.. OLEN YRITTÄNY PULLEITA NAISIA MUTTA NE POISTAA MINUT

T. ALLU

Vierailija
94/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä kauhistutan ap. tä. Mä olen läski, oppimisvaikeuksinen, mulla on fyysinen vamma plus monta sairautta. Silti mulla on ollut terveitä miehiä ja mulla on lapsikin.

Vierailija
95/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyyppi on sekaisin, kuin seinäkello ja vaarallinen naisille. Varmasti kohta tappaa jonkun, huh huh..

Vierailija
96/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo apua miten me saatas tää allu johonki hoitoon, ennen ku se tekee oikeesti jotaki jolleki.

Vierailija
97/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä kauhistutan ap. tä. Mä olen läski, oppimisvaikeuksinen, mulla on fyysinen vamma plus monta sairautta. Silti mulla on ollut terveitä miehiä ja mulla on lapsikin.

On tuolla Allullakin kertomansa mukaan ollut normaaleja naisia paljonkin. Mutta kaikki jätti ja enää ei kukaan huoli.

Vierailija
98/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TAJUA JO SE ETTEI KIINNOSTA KEHITYSVAMMAISET RUMAT NAISET.. EN TUNNE MITÄÄ VETOVOIMAA TAJUA JO SE IKUISESTI... 

Eikä kukaan nainen tunne sinuun vetoa. Sairas paska olet.

vai sairas paska olen.. selvä.. vakityö on ja hyvin menee

Vierailija
99/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuolla Allullakin kertomansa mukaan ollut normaaleja naisia paljonkin. Mutta kaikki jätti ja enää ei kukaan huoli.

On ollut todella paljo naisia en voi ymmärtää ei oo mitää ja kellekkään en kelpaa enää?

Vierailija
100/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on terapiassa! Ei siitä näköjään vielä ole ollut mitään apua. Epävakaa persoonallisuus on hankala homma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän