Nyt se ukko sitten yllätti totaalisesti
Taannoin mieheni hinkui, että saisi panna minua anaaliin. Ajatus ei minua sytyttänyt ollenkaan ja muistin erään kaverin joskus kertoneen et niillä vonkaus loppu ku kaveri sanoi et ok jos saa ensin panna miestä tasapuolisuudennimissä. Tämän saman sanoin sitt ukolle ja se meni ihan hiljaseks ja lopetti asiasta puhumisen siihen.
Kerkesin jo huokaista kunnes eilen mies kertoi et suostuu vaatimukseen ja alkoi netistä katsella semmoisia vyötärölle sidottavia strap on dildoja. Nyt sitten meinaa et viikonloppuna käydään yhdessä semmoinen ostamassa ja sitten saisin häntä panna anaaliin ensin. Nyt tässä pohdin et onko mitään perääntymis mahiksia?
Kommentit (105)
Onkos teillä vielä leikitty strapilla vai onkos jääny siihen yhteen kertaan?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:37"]
Ihan vain näille "lupaus on lupaus" tyypeille tiedoksi että todellakin mieltään saa muuttaa koska tahansa. Joa vaikka tänään sanon että huomenna voisi juoda lasin viiniä mutta sitten itse päivänä ei mieli tekisikään sitä viiniä niin eipä sitä olisi pakko juoda eikä kenelläkään oikeutta sen juomiseen pakottaa. Idiootti on sellainen mies joka tuon vuoksi avioerolla uhkailisi.
[/quote]
Eli sinun mielestäsi lupaus on vain sen hetkinen mielipide, jota voi aina vaihtaa.
Koita selittää tuo niile naisille, jotka tälläkin palstalla itkee, miten mies ei suostukaan tekemään lasta vaikka on aiemmin sitä halunnut.
Mulla on tapana tuupata miestä peppuun käsivarren paksuisella dildolla, hyvää tekee kuulemma.
Hoiteletteko ukkoanne valjailla vai sellaisella dildolla, joka on omissa aukoissa? Miettinyt tuota jälkimmäistä että miten se toimii käytännössä eli saako nainen siitä itselle mitään?
Miettinyt pitäisikö laittaa mies vaihtoon tuon kakkosen vonkaamisen takia. Muuten seksi on loistavaa ja suihinkin otan melkein päivittäin.