Kiinnostaako 188cm 90kg ok. Näköinen mies...
Olen mielestäni kivannäköinen ja rakastan itseäni, kuin jokainen itseään kunnioittava ihminen.
Jotenkin tuntuu että silti olen liian joko hyvännäköinen tai jotain. Paikat on kunnossa ei riippumahaa eikä viina ongelmaa..
Kiinnostaako naisia tällainen mies?
Kommentit (19)
Täällä olisi kohta 21 vuotta täyttävä pirtsakka brunette 162cm 52kg. Kuinkas paljon sulla on ikää :))
N20 Turku
Täällä olisi kohta 21 vuotta täyttävä pirtsakka brunette 162cm 52kg. Kuinkas paljon sulla on ikää :))
N20 Turku
Ikää olisi niin paljon kuin 30v.
Vaikutat tylsältä persoonalta. Ehkä se on ongelmasi
Niin, toisaalta rakastajattaret sanoo että mahdottoman ihana olen!
Niin, toisaalta rakastajattaret sanoo että mahdottoman ihana olen!
rakastattaria riittää ja niiltä saat kehuja, niin miksi ihmeessä pitää tulla kiinnostusta kyselemään? Joko rakastajattarien olemassaolo on vain märkä uni tai itsetuntosi on niistä huolimatta ihan nolla.
Kysyisin et ootko milloin viimeksi saanut naista, mua kyllä tommosen miehen seura herätti kiinnostuksen, mä 33v.
Kysyisin et ootko milloin viimeksi saanut naista, mua kyllä tommosen miehen seura herätti kiinnostuksen, mä 33v.
Viikonloppuna sain naista.
Mulkun pituus ratkaisee lopulta. Ei henkilön pituudella ole niin suurta merkitysta
karkottaa kaikki naiset kun kerrot kyselleesi vauvalehden palstalla kiinnostavuuttasi.