Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se ukko sitten yllätti totaalisesti

Vierailija
18.03.2015 |

Taannoin mieheni hinkui, että saisi panna minua anaaliin. Ajatus ei minua sytyttänyt ollenkaan ja muistin erään kaverin joskus kertoneen et niillä vonkaus loppu ku kaveri sanoi et ok jos saa ensin panna miestä tasapuolisuudennimissä. Tämän saman sanoin sitt ukolle ja se meni ihan hiljaseks ja lopetti asiasta puhumisen siihen.

Kerkesin jo huokaista kunnes eilen mies kertoi et suostuu vaatimukseen ja alkoi netistä katsella semmoisia vyötärölle sidottavia strap on dildoja. Nyt sitten meinaa et viikonloppuna käydään yhdessä semmoinen ostamassa ja sitten saisin häntä panna anaaliin ensin. Nyt tässä pohdin et onko mitään perääntymis mahiksia?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:57"]

Eilen tuli sitten keskusteltua asiasta pitkään. Paljastin miehelleni, että ehdotukseni oli vaan keino yrittää saada hänet luopumaan ajatuksesta. Huomasin heti ilmeestä että paljastukseni sai hänet pettyneen näköiseksi. Siinä kuitenkin jatkettiin asiasta puhumista ja kerrotiin omia näkemyksiämme aiheesta. Mitä pidempään asiasta puhuimme sitä enemmän minua alkoi sittenkin asia kiinnostamaan (ehkä negatiivisuuteni johtui siitä ettei ollut aihetta "perannut" kuin omissa ajatuksissa). Loppujen lopuksi tulimme siihen tulokseen, että viikonloppuna lähdemme kiertelemään liikkeitä ja katsomaan löytyisikö kunnollista strap-on dildoa. Mitä lähemmäksi ostoshetki tulee sitä enemmän vatsanpohjassa tuntuu kihelmöintiä :) Ehkä tämä on sittenkin hyvä juttu.

Kiitos kaikille jotka täällä on yrittänyt rohkaista minua asian tiimoilta :) Ja muutamalla vastanneelle voin sanoa ettei mieheni todellakaan pitänyt tätä mitenkään minun valllankäyttönä.Nyt sitten katsotaan mitä viikonloppuna tulee tapahtumaan ;)

Hyvää viikoloppua kaikille!

- AP

[/quote]

Muutama vinkki:

- ei liian isoa eikä liian pientä. Se tutkitusti keskikokoinen (pituus 13 - 15 cm, halkaisija reilut 3 cm) on ok

- materiaalina jelly on paras

- valjaat oltava kunnolliset. Mieluiten sellaiset joissa on vyötärön ympäri ja molempien pakaroiden alta menevät tukevat, kiristettävät hihnat

- saat itse parhaat kiksit jos itse vehje on 2-päinen tai klitoristasi vasten painuvassa osassa on nystyjä tms. kiihottimia

- kannattaa huuhdella se operaation kohdealue ennen itse operaatiota

- käyttäkää rutkasti liukkaria

- ennen varsinaisen rynkytyksen aloitusta lämmitelkää huolella vaikka sormettamalla. Laitat ensin yhden, sitten pari sormea sisään ja rassailet vähän aikaa että sulkijalihas rentoutuu

Pitäkää hauskaa. Kirjoita tänne sitten raportti miten sujui.

Vierailija
42/105 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:57"]

Eilen tuli sitten keskusteltua asiasta pitkään. Paljastin miehelleni, että ehdotukseni oli vaan keino yrittää saada hänet luopumaan ajatuksesta. Huomasin heti ilmeestä että paljastukseni sai hänet pettyneen näköiseksi. Siinä kuitenkin jatkettiin asiasta puhumista ja kerrotiin omia näkemyksiämme aiheesta. Mitä pidempään asiasta puhuimme sitä enemmän minua alkoi sittenkin asia kiinnostamaan (ehkä negatiivisuuteni johtui siitä ettei ollut aihetta "perannut" kuin omissa ajatuksissa). Loppujen lopuksi tulimme siihen tulokseen, että viikonloppuna lähdemme kiertelemään liikkeitä ja katsomaan löytyisikö kunnollista strap-on dildoa. Mitä lähemmäksi ostoshetki tulee sitä enemmän vatsanpohjassa tuntuu kihelmöintiä :) Ehkä tämä on sittenkin hyvä juttu.

Kiitos kaikille jotka täällä on yrittänyt rohkaista minua asian tiimoilta :) Ja muutamalla vastanneelle voin sanoa ettei mieheni todellakaan pitänyt tätä mitenkään minun valllankäyttönä.Nyt sitten katsotaan mitä viikonloppuna tulee tapahtumaan ;)

- AP

[/quote]

Muutama vinkki:

- ei liian isoa eikä liian pientä. Se tutkitusti keskikokoinen (pituus 13 - 15 cm, halkaisija reilut 3 cm) on ok

- valjaat oltava kunnolliset. Mieluiten sellaiset joissa on vyötärön ympäri ja molempien pakaroiden alta menevät tukevat, kiristettävät hihnat

- saat itse parhaat kiksit jos itse vehje on 2-päinen tai klitoristasi vasten painuvassa osassa on nystyjä tms. kiihottimia

- ennen varsinaisen rynkytyksen aloitusta lämmitelkää huolella vaikka sormettamalla. Laitat ensin yhden, sitten pari sormea sisään ja rassailet vähän aikaa että sulkijalihas rentoutuu

[/quote]

Muute varmasti hyvät ohjeet, mutta väkisinkin tulee mieleen, että onko se vähän epäreilua, että mies voi valita minkä kokoisen dildon pebaan ottaa, mutta nainen joutuu pärjäämään sen kanssa, mitä miehellä sattuu olemaan? Kunhan pohdin. Oma ukko kun ei toistaiseksi suostu edes kokeilemaan:(

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:57"]

- AP

[/quote]

Muutama vinkki:

[/quote]

Muute varmasti hyvät ohjeet, mutta väkisinkin tulee mieleen, että onko se vähän epäreilua, että mies voi valita minkä kokoisen dildon pebaan ottaa, mutta nainen joutuu pärjäämään sen kanssa, mitä miehellä sattuu olemaan? Kunhan pohdin. Oma ukko kun ei toistaiseksi suostu edes kokeilemaan:(

N31
[/quote]Onko sillä 6 cm paksu?

Vierailija
44/105 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain näille "lupaus on lupaus" tyypeille tiedoksi että todellakin mieltään saa muuttaa koska tahansa. Joa vaikka tänään sanon että huomenna voisi juoda lasin viiniä mutta sitten itse päivänä ei mieli tekisikään sitä viiniä niin eipä sitä olisi pakko juoda eikä kenelläkään oikeutta sen juomiseen pakottaa.
Idiootti on sellainen mies joka tuon vuoksi avioerolla uhkailisi.

Vierailija
46/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ehta heppa?

Vierailija
47/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ai että on kivaa sit jos se peräreikä vaurioituu ja paskat on housussa loppuelämän. Ei varmaan sitä vaivaa tosta vaan korjatakaan. Kannattaa miettiä onko valmis myös tällaiseen vaihtoehtoon ennen kuin alkaa peppuhommia harrastamaan. 

Vierailija
48/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:40"]

Muute varmasti hyvät ohjeet, mutta väkisinkin tulee mieleen, että onko se vähän epäreilua, että mies voi valita minkä kokoisen dildon pebaan ottaa, mutta nainen joutuu pärjäämään sen kanssa, mitä miehellä sattuu olemaan? Kunhan pohdin. Oma ukko kun ei toistaiseksi suostu edes kokeilemaan:( N31

[/quote]

Elämä on. Sitäpaitsi jos naisesta tuntuu siltä ettei pärjää miehen värkin kanssa niin mikäs ongelma se on vaihtaa koko mies mieluisampaan?

Vierailija
49/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kanssa panna vaimoa kakkoseen mutta hänellä on huonoja kokemuksia peppuseksistä eikä ole toistaiseksi suostunut. Olin sen verran utelias tietämään miltä se oikein tuntuu ja lainasin vaimolta pari dildoa joilla rassasin omaa pakoputkeani. Tuntui muuten tosi hyvältä! Varsinkin sellainen paksu sauva missä on pyöriviä kuulia varressa! Ensin tuntui että perse repeää mutta sitten!!  Nyt vaan kerään rohkeutta pyytää vaimoa panemaan strapillä...olen jo valkannut kaalimadosta sopivan....

Vierailija
50/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:40"]

Muute varmasti hyvät ohjeet, mutta väkisinkin tulee mieleen, että onko se vähän epäreilua, että mies voi valita minkä kokoisen dildon pebaan ottaa, mutta nainen joutuu pärjäämään sen kanssa, mitä miehellä sattuu olemaan? Kunhan pohdin. Oma ukko kun ei toistaiseksi suostu edes kokeilemaan:( N31

[/quote]

Elämä on. Sitäpaitsi jos naisesta tuntuu siltä ettei pärjää miehen värkin kanssa niin mikäs ongelma se on vaihtaa koko mies mieluisampaan?
[/quote]

Olipas kyllä jotenkin typerästi sanottu. Kuka nyt ukkoaan kullin takia vaihtaa? Mutta jos mies vinkuu päästä pyllyyn ja nainen on vastentahtoinen ja ehdottaa diiliä. Miehen pylly hyötykäyttöön ja sitten mies saa naisen pyllyyn tutustua. Eikö se silloin ole vähän epäreilua, että miehelle valitaan "sopiva" dildo ja nainen joutuu sitten ottamaan vaikka puolet paksumman aisan perseeseensä? Jos nyt on tuollaiseen vähän hölmöön diiliin lähtenyt mukaan niin reilua olisi valita miehen peniksen kokoinen dildo, millä nainen sitten voi miestä naida. Mun mielestä näin. Mutta onhan tällaiset sopimukset ehkä vähän lapsellisia.

N31

Vierailija
51/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:57"]

Kuka nyt ukkoaan kullin takia vaihtaa?

[/quote]

Perusteena yhtä hyvä kuin mikä tahansa muukin.

Vierailija
52/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:57"]

Kuka nyt ukkoaan kullin takia vaihtaa?

[/quote]

Perusteena yhtä hyvä kuin mikä tahansa muukin.
[/quote]

No ei minun mielestäni ole.

N31

Vierailija
53/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:40"] Muute varmasti hyvät ohjeet, mutta väkisinkin tulee mieleen, että onko se vähän epäreilua, että mies voi valita minkä kokoisen dildon pebaan ottaa, mutta nainen joutuu pärjäämään sen kanssa, mitä miehellä sattuu olemaan? Kunhan pohdin. Oma ukko kun ei toistaiseksi suostu edes kokeilemaan:( N31 [/quote] Elämä on. Sitäpaitsi jos naisesta tuntuu siltä ettei pärjää miehen värkin kanssa niin mikäs ongelma se on vaihtaa koko mies mieluisampaan? [/quote] Olipas kyllä jotenkin typerästi sanottu. Kuka nyt ukkoaan kullin takia vaihtaa? Mutta jos mies vinkuu päästä pyllyyn ja nainen on vastentahtoinen ja ehdottaa diiliä. Miehen pylly hyötykäyttöön ja sitten mies saa naisen pyllyyn tutustua. Eikö se silloin ole vähän epäreilua, että miehelle valitaan "sopiva" dildo ja nainen joutuu sitten ottamaan vaikka puolet paksumman aisan perseeseensä? Jos nyt on tuollaiseen vähän hölmöön diiliin lähtenyt mukaan niin reilua olisi valita miehen peniksen kokoinen dildo, millä nainen sitten voi miestä naida. Mun mielestä näin. Mutta onhan tällaiset sopimukset ehkä vähän lapsellisia. N31

[/quote]

Pah. Normikokoisen mulkun ja vähän isommankin ottaa ahterinsa kuka hyvänsä, niin nainen kuin mieskin. Kokemusta on sekä oman että partnerin puolesta. Niitä todella harvinaisia jättimulkkuja tai dildoja taas ei kannata peppuun ottaa / työntää millään sopimuksilla.

Vierailija
54/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:40"] Muute varmasti hyvät ohjeet, mutta väkisinkin tulee mieleen, että onko se vähän epäreilua, että mies voi valita minkä kokoisen dildon pebaan ottaa, mutta nainen joutuu pärjäämään sen kanssa, mitä miehellä sattuu olemaan? Kunhan pohdin. Oma ukko kun ei toistaiseksi suostu edes kokeilemaan:( N31 [/quote] Elämä on. Sitäpaitsi jos naisesta tuntuu siltä ettei pärjää miehen värkin kanssa niin mikäs ongelma se on vaihtaa koko mies mieluisampaan? [/quote] Olipas kyllä jotenkin typerästi sanottu. Kuka nyt ukkoaan kullin takia vaihtaa? Mutta jos mies vinkuu päästä pyllyyn ja nainen on vastentahtoinen ja ehdottaa diiliä. Miehen pylly hyötykäyttöön ja sitten mies saa naisen pyllyyn tutustua. Eikö se silloin ole vähän epäreilua, että miehelle valitaan "sopiva" dildo ja nainen joutuu sitten ottamaan vaikka puolet paksumman aisan perseeseensä? Jos nyt on tuollaiseen vähän hölmöön diiliin lähtenyt mukaan niin reilua olisi valita miehen peniksen kokoinen dildo, millä nainen sitten voi miestä naida. Mun mielestä näin. Mutta onhan tällaiset sopimukset ehkä vähän lapsellisia. N31

[/quote]

Pah. Normikokoisen mulkun ja vähän isommankin ottaa ahterinsa kuka hyvänsä, niin nainen kuin mieskin. Kokemusta on sekä oman että partnerin puolesta. Niitä todella harvinaisia jättimulkkuja tai dildoja taas ei kannata peppuun ottaa / työntää millään sopimuksilla.
[/quote]

Pah vaan itsellesi. Onko sulla paljonkin kokemusta vastentahtoisesta ahteriin työntymisestä? Kysynpähän vain... Itse voin sanoa, että kyllä se hk:n sininen kokoluokka vaatii vähän enemmänkin rentoutumista, että kokemus ei olisi kivulias. Jos touhuun lähtee vain toisen mieliksi, itse vähän nihkeästi suhtautuen, aika monelta jää se rentoutuminen puolitiehen. Ja sitten sattuu. Joten, jos molemmat ovat vastaanottavina osapuolina vähän nihkeällä asenteella liikkeellä, reilua pistää puntit tasan.

Mitä tulee siihen, että ylipäätään toisen mieliksi lähtee tekemään jotain, mikä tuntuu ikävältä, en kannata ideaa. Itse teen toisen mieliksi lähinnä sellaisia "ei ole iso vaiva" tyylisiä juttuja. Epämiellyttäviä, fyysisesti tai henkisesti, en tee.

N31

Vierailija
55/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jumalauta... Vastentahtoinen työntyminen perseeseen tai vaginaan on raiskaus. R-a-i-s-k-a-u-s. Mikä ei ole koskaan sopimusasia, by definition.

Vierailija
56/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vehje on HK:n sinisen kokoinen niin kannattaa kyllä jättää anaaliseksi väliin. Onneksi sen kokoiset on superharvinaisia.

Vierailija
57/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostamisen ja pakottamisen raja on veteen piirretty viiva. Ensimmäiseen suurin osa miehistä syyllistyy jossakin vaiheessa elämäänsä. Jälkimmäiseen vain hyvin pieni osa.

Vierailija
58/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:47"]Jos vehje on HK:n sinisen kokoinen niin kannattaa kyllä jättää anaaliseksi väliin. Onneksi sen kokoiset on superharvinaisia.
[/quote]

Ei nyt superharvinaisia ole. Tai sitten olen sattunut keräämään enemmän kummajaisia. Kyllä se ahteriin menee, jos pystyy rentoutumaan ihan kokonaan. Silloin siinä puuhassa kyllä pitää olla molempien kunnolla mukana.

N31

Vierailija
59/105 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:52"]

Painostamisen ja pakottamisen raja on veteen piirretty viiva. Ensimmäiseen suurin osa miehistä syyllistyy jossakin vaiheessa elämäänsä. Jälkimmäiseen vain hyvin pieni osa.

[/quote]

Painostamiseen syyllistyy ihan yhtä lailla naisetkin.
Yllätysseksiin syyllistyjät löytyy täältä:
http://www.optula.om.fi/material/attachments/optula/julkaisut/tutkimuksia-sarja/XZ5bk8f2H/265_Lehti_ym_2014.pdf

Vierailija
60/105 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:17"]Nyt tässä pohdin et onko mitään perääntymis mahiksia?[/quote]

Ei ole, itsepä olet itsesi tähän kuseen typerän ehtosi kanssa järjestänyt.