Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon aivan helvetin raivona!

Vierailija
15.03.2015 |

Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:33"]

Noniin, odottelinkin koska ensimmäinen provon huutelija sieltä ilmaantuu. Nainen todellakin asuu 250 kilsan päässä, opiskelee jotain liirumlaarumia ja asuu isäni omistamassa asunnossa. Ei nämä olleet sellaisia olennaisia asioita mitä olisin aloitusviestiin kirjoittanut, siksi varmaan näitä asioita tulee lisää esiin. Vai onko teillä tapana kertoa kaikki pikkuiset yksityiskohdat heti kun alatte jotain asiaa jollekin kertoa? Ap

[/quote]

Yksityiskohdat, my ass!

Vierailija
102/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitusten perusteella tulee hänestä mieleen ällöttävä minä minä minun minun-tyyppi, jonka mielestä maailman pitäisi pyöriä hänen ympärillään. Itsekeskeinen hyväkäs, joka katsoo oikeudekseen hallita ja vallita muiden elämää.

Jos olisin tämän typsyn faija sanoisin, että painu vittuun mun elämästä, hanki ja elä omaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:43"]Ap:n kirjoitusten perusteella tulee hänestä mieleen ällöttävä minä minä minun minun-tyyppi, jonka mielestä maailman pitäisi pyöriä hänen ympärillään. Itsekeskeinen hyväkäs, joka katsoo oikeudekseen hallita ja vallita muiden elämää.

Jos olisin tämän typsyn faija sanoisin, että painu vittuun mun elämästä, hanki ja elä omaasi.
[/quote]

No sinun kirjoituksista tulee mieleen varsin fiksu ihminen, jos netin välityksellä pystyy persoona-analyyseja tekemään.

Vierailija
104/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkasin 55- vuotiaan miehen kanssa kun olin 35 v.

Vierailija
105/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovaa yleistämistä täällä.

Miten Ap tämä nainen suhtautuu teihin, eli miehensä lapsiin?

Vierailija
106/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:46"]Aika kovaa yleistämistä täällä.

Miten Ap tämä nainen suhtautuu teihin, eli miehensä lapsiin?
[/quote]

Yrittää olla yltiöpositiivisen kiva mutta vaikuttaa vain tosi teennäiseltä. Myös mummoni eli isäni äiti on tehnyt saman huomion.

Vierailija
107/108 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ällöttävän katkera. Olisit edes iloinen isäsi puolesta, että on löytänyt elämäänsä jotain onnea. Taitaa lähinnä hiertää pelko siitä, ettet perikään niin paljon kuin haluaisit. Jos olisin isäsi, häpeäisin sitä, että oma lapseni olisi noin itsekäs ja pää syvällä omassa perseessään.

Vierailija
108/108 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!! [/quote] Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen? [/quote] Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu. [/quote] Noh, jos isäsikin haluaisi niitä niin olisiko se niin kamalaa? Eivätköhän aikuiset ihmiset saa sovittua sen keskenään. [/quote] No kyllä se olisi. Isäni on sanonut että hän ei halua lapsia enempää ja tämä kihlausjuttukin oli naisen painostama. Olisiko sinusta mukavaa jos sinulla olisi itseäsi 30 vuotta nuorempi sisarus ja omat lapsesi olisivat saman ikäisiä? Että heijaisit vaunuja yhdessä isäsi kanssa??

[/quote]

Mä heijasin suunnilleen samaan aikaan vaunuja mun isäni kanssa.

Mua ei vituttanut yhtään : mulla on oma elämä ja mun isä teki omallaan mitä lystäsi.

Nyt ollaan hyvät ystävät tämän sisarpuolen kanssa, vaikka muutama kymmenvuotta ikäeroa.

Elä sä omaa elämääsi ja anna  muiden elää omaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä