Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon aivan helvetin raivona!

Vierailija
15.03.2015 |

Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä te voitte olla noin kiinni vielä aikuisenakin vanhemmissanne. Herraisä, päästäkää jo irti ja eläkää omaa elämäänne.

Vai ne perintörahatko ne vain huolettaa. No, raha on aina ollut kaiken pahan alku ja juuri. Siis ahneus.

Vierailija
22/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:22"]Joo. Muuhun en kommentoi, mutta sai-ras-ta jos tekee nyt lapsen. Aivan törkeää ja väärin lapselle. Jo 18vllä 60-vuotias isä olisi vanha pappa, mutta jos 60v vääntää happamalla spegullaan kakaran maailmaan niin siinä tekee valtavan karhunpalveluksen lapselleen.
Lapsi joutuisi häpeämään vanhusta koulussa, urheilu ja muu bondailu olisi joltain 70v seniililtä poissuljettu vaihtoehto, 78-vuotias varmaan opettaisikin lastaan ajamaan kun itsellä ei edes saisi olla korttia? Koko elämän joutuisu pelkäämään isän kuolemaa, ja viimeistään opiskeluaikoina olisi se paukku edessä. Lukio-ja opiskeluelämä sais kivan lisämausteen kun joutuisi huolehtimaan papparaisesta oman kasvamisen sijaan. No, ainakin olisi juteltavaa ruuhkavuosia viettävien naisten kanssa!
[/quote
Saan tähän runsaasti alapeukkuja, mut sori, itse pappaisän lapsena tiedän sen olevan raskasta. Ei ole isää vaan isosisä. Vähän vois miettiä.
[/quote]
Ilman sitä pappaa sua ei olisi. Kenties niin olisikin parempi?
[/quote]
Helvetin pälli. Tiesin jonkun tulevan ruikuttamaan tähän tätä "ooh, ole kiitollineb siitä, että isäsi ei käyttänyt kuusikymppisenä ehkäisyä, olet osa jumalan suunnitelmaa"-bullshittia. Noin varmaan sanot vammaisille, joiden äiti on ryyppäämisellään pilannut heidän terveytensä jo kohdussa?
Ei. Toi on täysi turha ja typerä argumentti. Jos en olisi minä, en olisi minä vaan joku muu. Jos en olisi syntynyt en osaisi sitä surra.
Mun elämää hankaloitti HUOMATTAVASTI vanha isä ja nimenomaan isän ikä. Olisin todellakin valinnut normaalin ikäiset vanhemmat jos olisin siihen pystynyt.Sun ruikutus ja vittuilu ei muuta sitä faktaa, että jis teet 60-vuotiaana lapsen se on yhtä vastuutonta kuin että polttaisit ja vetäisit huumeita. Sen verran pitää lapsen etua miettiä.
Hyvin voin vihjauksestasi, että olisi parempi ilman mua päätellä sun olevan aika kylmä ämmä, joille lapsen etu tulee vasta oman mielihalun jälkeen.
Jos parisuhteen aloittaa 60vnä niin sori vaan, se lapsi väännettäisiin siihen omaa sairaalloista itsekkyyttä silmälläpitäen, ei oikeasti koska haluaisi perheen. Ja jos tohon ikään mennessä ei ole sitä osannut perustaa, kertoo se miehestä paljon ja on hyvä pysyäkin lapsettomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajahan sanoi että hänen isänsä ei halua enää lapsia, mutta silti täällä pidetään jo varmana että hän aikoo rueta lapsia vielä tekemään. Onko ap:n isä niin tossukka että vielä vanhoilla päivillään rupeaisi pikkulapsitouhuihin vastoin tahtoaan? Ja mitä jos se nainenkaan ei halua lapsia? Miksi 35 vuotias nainen kihlautuisi kuusikymppisen lapsia haluamattoman miehen kanssa, jos itse lapsia haluaisi? Kai tuon ikäinen jo tajuaa että jos haluaa lasten saannin varmistaa, niitä kannattaa alkaa tekemään heti ja mieluummin vähän nuoremman miehen kanssa?

Vierailija
24/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näe asian valoisa puoli: koska isäsi tuleva vaimo on ikäisesi, saat samalla sekä äitipuolen että siskon :)

Vierailija
25/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!! [/quote] Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen? [/quote] Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu.

[/quote]

Sepä on kyllä tasan heidän asiansa. Koitapa keskittyä vaikka ihan omaan elämääsi. Jaxuhaleja!

Vierailija
26/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä jos olisi miesystävä niin tekisin selväksi heti että ei kannata mennä naimisiin koska saa leskeneläkettä. Mikäli menee niin ehdottomasti avioehto. 

Vierailija
27/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli naista.Toisaalta sun ei tarvitse osallistua hoitokotikustannuksiin.
Luonnotontahan tuo on.

Vierailija
28/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]

Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!

[/quote]

Olet sinä kyllä harvinaisen sekaisin. Ei kukaan mies halua omanikäistä naista. Miksi ihmeessä isäsi haluaisi olla jonkun mummon kanssa, kun nuorempaankin on saatavilla?

Vierailija
29/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan isäsi voinut valita sinua nuoremmankin. Lohduttaako, ettei?

Vierailija
31/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:44"]Olisihan isäsi voinut valita sinua nuoremmankin. Lohduttaako, ettei?
[/quote]

Joo hyvä pointti. Kiitti. Ap

Vierailija
32/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen?

Vierailija
33/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:54"]Sääli naista.Toisaalta sun ei tarvitse osallistua hoitokotikustannuksiin.
Luonnotontahan tuo on.
[/quote]

Mitä luonnotonta on siinä, että menestyvä turvallinen uros pitää huolta terveestä hyvinvoivasta naaraasta?

Vierailija
34/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, itse kävin päälle parikymppisenä kossina useampaankin otteeseen kyläileen vähän alle 50-kymppisen eukon luona. Sillä oli/on saman ikäinen poika ku mie.

Vierailija
35/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
[/quote]

Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu.

Vierailija
36/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit onnitella isääsi ja hänen kihlattuaan. Sitten voit hyväntahtoisesti "vitsailla", miten muutaman vuoden päästä rouvalla on hoidettavana lapset ja omaishoidettava mies, mutta kyllähän sitä nuorena jaksaa *ystävällinen hymy päälle*

Vierailija
37/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No HYI! Ymmärrän sua hyvin, ap. No eipä tollanen pappa ja nuorikko -suhde kauaa kestä.

Vierailija
38/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
[/quote]

Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu.
[/quote]
Noh, jos isäsikin haluaisi niitä niin olisiko se niin kamalaa? Eivätköhän aikuiset ihmiset saa sovittua sen keskenään.

Vierailija
39/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:49"]Voit onnitella isääsi ja hänen kihlattuaan. Sitten voit hyväntahtoisesti "vitsailla", miten muutaman vuoden päästä rouvalla on hoidettavana lapset ja omaishoidettava mies, mutta kyllähän sitä nuorena jaksaa *ystävällinen hymy päälle*
[/quote]

:D Kiitos, näin taidan tehdä. AP

Vierailija
40/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ikäeroa saisi korkeintaan AP:n mielestä olla ja mikä tuossa ikäerossa oikein järkyttää? Tuleeko outo olo omasta isästä? Häiritseekö äitipuolen ikä? Pidätkö isääsi kypsymättömänä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme