Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon aivan helvetin raivona!

Vierailija
15.03.2015 |

Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset monesti kuvittelevat omistavansa vanhempansa näin? Kai vanhemmilla on oikeus omaan elämäänsä sen jälkeen kun lapset ovat lentäneet pesästä. Ihneellistä mustasukkaisuutta ja rahanhimoa. Kyllä niillä vanhemmillakin on seksuaalisuus ja tarve läheisyydelle sekä rakkaudelle. Joskus rakkaudessa voi tulla turpiin, mutta niin voi käydä kelle vaan. Aika julmaa jos lapset hylkäävät vanhempansa rahan ja kateuden vuoksi.

Vierailija
62/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:53"]Paljonko ikäeroa saisi korkeintaan AP:n mielestä olla ja mikä tuossa ikäerossa oikein järkyttää? Tuleeko outo olo omasta isästä? Häiritseekö äitipuolen ikä? Pidätkö isääsi kypsymättömänä? [/quote] Ikäero ei varsinaisesti häiritse vaan se että nainen on nuori jolla on elämä edessään ja isälläni on neljä lasta, 30-vuotinen avioliitto takana ja eläke-/pappavuodet edessä. Haistan tässä jotakin ikäkriisiä. Ovat seurustelleet kuitenkin viitisen vuotta ja sitä ennen kai salasuhdettakin ollut pari vuotta ainakin äitini selän takana.

[/quote]

hyi vittu! välit poikki heti tollaseen pervoon vanhaan sikaan! miksi sun pitäis olla äijän puolesta onnellinen, kun on ensin pettänyt äitiäs ja rikkonut perheen. kuulan kalloon ansaitsis korkeintaan.
[/quote]

Puhut nyt isästäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen?
[/quote]

Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu.
[/quote]
Noh, jos isäsikin haluaisi niitä niin olisiko se niin kamalaa? Eivätköhän aikuiset ihmiset saa sovittua sen keskenään.
[/quote]

No kyllä se olisi. Isäni on sanonut että hän ei halua lapsia enempää ja tämä kihlausjuttukin oli naisen painostama. Olisiko sinusta mukavaa jos sinulla olisi itseäsi 30 vuotta nuorempi sisarus ja omat lapsesi olisivat saman ikäisiä? Että heijaisit vaunuja yhdessä isäsi kanssa??
[/quote]
Kasvahan nyt aikuiseksi. Isäsi saa kuhlautua ja lisääntyäkun jos haluaa. Tyhmintä mitä voit tehdä, on pilata välit isääsi vittuiemalla kihlatulle.
[/quote]
Mistä ap tiedät että kihlaus on naisen painostuksesta johtuva juttu?

Vierailija
64/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]

Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!

[/quote]

Eli jos isäsi kihlattu olisi isäsi ikäinen, et vihaisi häntä etkä nimittäisi häntä perheenrikkojaksi? Vai mitä naisen iällä on perheen rikkomisen kanssa tekemistä?

[/quote]

Jos hän olisi eri ikäinen olisi tilanne kaikkinensa eri.

Vierailija
65/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen?
[/quote]

Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu.
[/quote]
Noh, jos isäsikin haluaisi niitä niin olisiko se niin kamalaa? Eivätköhän aikuiset ihmiset saa sovittua sen keskenään.
[/quote]

No kyllä se olisi. Isäni on sanonut että hän ei halua lapsia enempää ja tämä kihlausjuttukin oli naisen painostama. Olisiko sinusta mukavaa jos sinulla olisi itseäsi 30 vuotta nuorempi sisarus ja omat lapsesi olisivat saman ikäisiä? Että heijaisit vaunuja yhdessä isäsi kanssa??
[/quote]
Kasvahan nyt aikuiseksi. Isäsi saa kuhlautua ja lisääntyäkun jos haluaa. Tyhmintä mitä voit tehdä, on pilata välit isääsi vittuiemalla kihlatulle.
[/quote]
Mistä ap tiedät että kihlaus on naisen painostuksesta johtuva juttu?
[/quote]

Näin sen isäni vaikeroinnista.

Vierailija
66/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:02"]Onhan toi pikkasn kiusallinen asetelma. mutta eipä tossa oikee voi kuin sopeutua. Teet vaa isälles selväksi että ilman avioehtoa sinä muuten häviät kokonaan isäsi elämästä. Isäs voi olla niin sinisilmänen, että jättää avioehdon tekemättä.
[/quote]
Ai rahasta ja perinnöstäkö tässä nyt olikin kyse? Kuka se ahne paskiainen onkaan?

Vierailija
67/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:10"]Miksi lapset monesti kuvittelevat omistavansa vanhempansa näin? Kai vanhemmilla on oikeus omaan elämäänsä sen jälkeen kun lapset ovat lentäneet pesästä. Ihneellistä mustasukkaisuutta ja rahanhimoa. Kyllä niillä vanhemmillakin on seksuaalisuus ja tarve läheisyydelle sekä rakkaudelle. Joskus rakkaudessa voi tulla turpiin, mutta niin voi käydä kelle vaan. Aika julmaa jos lapset hylkäävät vanhempansa rahan ja kateuden vuoksi.
[/quote]

anteeksi mutta missä vaiheessa olen puhunut mitään rahasta?

Vierailija
68/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:58"]Raivon ymmärrän sen vuoksi, että varmaan ajattelet äitiäsi tässä kohtaa, et itseäsi, ethän?

Jos isäsi tuota naista rakastaa, voi olla ihan mahdollista, että hän vielä haluaa lapsenkin tämän kanssa, koeta vaan kestää.
[/quote]

Olet oikeassa, ajattelen äitiäni. Mutta en todellakaan itse halua enää yhtään sisarusta enempää. Eikä isänikään sanojensa mukaan kaipaa kuin lapsenlapsia. Mutta silti, ei sitä tiedä.
[/quote]
Kyse ei ole ollenkaan siitä, mitä sinä haluat. Isäsi liitossa keskeistä on se mitä isäsi ja puolisonsa haluavat.

Vierailija
69/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:10"]Miksi lapset monesti kuvittelevat omistavansa vanhempansa näin? Kai vanhemmilla on oikeus omaan elämäänsä sen jälkeen kun lapset ovat lentäneet pesästä. Ihneellistä mustasukkaisuutta ja rahanhimoa. Kyllä niillä vanhemmillakin on seksuaalisuus ja tarve läheisyydelle sekä rakkaudelle. Joskus rakkaudessa voi tulla turpiin, mutta niin voi käydä kelle vaan. Aika julmaa jos lapset hylkäävät vanhempansa rahan ja kateuden vuoksi.
[/quote]

anteeksi mutta missä vaiheessa olen puhunut mitään rahasta?
[/quote]
No et ehkä sinä, mutta monet täällä ovat sitä mieltä, että jos he eivät tee avioehtoa, tulisi sinun laittaa välit poikki. Muuten tuo kirjoitukseni pätee kyllä sinuun noin yleisellä tasolla viestiesi perusteella.

Vierailija
70/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni olisi aika se ja sama jos isäni löytäisi äidistä erottuaan melkein minun ikäiseni naisen, mutta se, että se nainen olisi löytynyt avioliiton aikana ja hän pettäisi äitiäni sen naisen kanssa, sitä en sulattaisi. Aivan samantekevää, vaikka koko AV olisi sitä mieltä että vanhempieni asiat eivät kuulu minulle, juu ei, mutta en pysty kunnioittamaan isääni jos tietäisin hänen tehneen noin epämiehekästä.

Vierailija
71/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:54"]Sääli naista.Toisaalta sun ei tarvitse osallistua hoitokotikustannuksiin.
Luonnotontahan tuo on.
[/quote]

Mitä luonnotonta on siinä, että menestyvä turvallinen uros pitää huolta terveestä hyvinvoivasta naaraasta?
[/quote]
Itseasiassa tollanen ikäero on todella luonnotonta. Luonnotonta jo siinä mielessä, että luonnossa ois 60v potkaissut tyhjää jo vähintään 20 vuotta sitten.
Luonnon, eli evoluution ja biologian kannalta ei kukaan lisääntymiskumppania etsivä naaras ottaisi itselleen heikkoa, parhaimman lisääntymisiän ohittanutta miestä, joka ei ehtisi edes olla auttamassa jälkeläisten kanssa. Heikkoa siksi, että 60v papparaisilla on alhaisempi testosteronitaso, enemmän rasvaa ja vähemmän lihasta kuin nuoremmilla yksilöillä. 60v vanhus ei kykenisi puollustamaan reviiriään, naarastaan tai poikasiaan nuorempien uroksien uhatessa. Hän olisi heikompi metsästäjä ja siten huono ruoan tuoja. Miehen sperman laatu laskee vanhetessa, joten hän ei kykenisi tuottamaan yhtä laadukkaita jälkeläisiä kumppan(e)illeen.
Toisin sanoen vanhus ei ole turvallinen eikä menestyvä, ja siten huonoin mahdollinen vaihtoehto lisääntymiseen.
Jopa nykyaikana tuo on luonnotonta, koska papparainen jää n. viiden vuoden päästä eläkkeelle, kun naisella on vielä mooonta aktiivista työvuotta edessä. Ikäero tulee olemaan häiritsevä ja naista kahlitseva jo kymmenessä vuodessa.
Joten kyllä, säälin minäkin.

Vierailija
72/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]

[/quote]

Vähän niinku Pekka Haavisto. Ainoo vaan että se poimi omansa jostain equadorista suoraan kadulta. 

Vierailija
73/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä täällä nyt oikeen mesotaan jostain rahasta? En ole vailla isäni rahoja, pärjään ihan omillanikin. Haluan isälleni vain parasta mutta huomaan että tämä naisystävä painostaa isääni erilaisiin asioihin. Tunnen isäni kuitenkin melko monen vuoden ajalta, tietääkseni?

Vierailija
74/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:50"]

No HYI! Ymmärrän sua hyvin, ap. No eipä tollanen pappa ja nuorikko -suhde kauaa kestä.

[/quote]

Joo! On se niin paheksuttavaa!! Hyi vanha pervo, kyäk, kyäk...

Vierailija
75/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:58"]Raivon ymmärrän sen vuoksi, että varmaan ajattelet äitiäsi tässä kohtaa, et itseäsi, ethän?

Jos isäsi tuota naista rakastaa, voi olla ihan mahdollista, että hän vielä haluaa lapsenkin tämän kanssa, koeta vaan kestää.
[/quote]

Olet oikeassa, ajattelen äitiäni. Mutta en todellakaan itse halua enää yhtään sisarusta enempää. Eikä isänikään sanojensa mukaan kaipaa kuin lapsenlapsia. Mutta silti, ei sitä tiedä.
[/quote]
Kyse ei ole ollenkaan siitä, mitä sinä haluat. Isäsi liitossa keskeistä on se mitä isäsi ja puolisonsa haluavat.
[/quote]

Ai, missä liitossa isäni nyt on?

Vierailija
76/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:08"]

Eli jos isäsi kihlattu olisi isäsi ikäinen, et vihaisi häntä etkä nimittäisi häntä perheenrikkojaksi? Vai mitä naisen iällä on perheen rikkomisen kanssa tekemistä?

[/quote]

Sehän tässä taas katkeria palstamammoja ärsyttääkin, kun jälleen kerran nuorempi nainen on vienyt voiton.

Vierailija
77/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"] Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!! [/quote] Eli jos isäsi kihlattu olisi isäsi ikäinen, et vihaisi häntä etkä nimittäisi häntä perheenrikkojaksi? Vai mitä naisen iällä on perheen rikkomisen kanssa tekemistä?   [/quote] Jos hän olisi eri ikäinen olisi tilanne kaikkinensa eri.

[/quote]

Miten niin eri? Olisiko isäsi ikäinen nainen siis jotenkin vähemmän perheenrikkoja kuin tämä nuorempi on?

Vierailija
78/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"] Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!! [/quote] Eli jos isäsi kihlattu olisi isäsi ikäinen, et vihaisi häntä etkä nimittäisi häntä perheenrikkojaksi? Vai mitä naisen iällä on perheen rikkomisen kanssa tekemistä?   [/quote] Jos hän olisi eri ikäinen olisi tilanne kaikkinensa eri.

[/quote]

Miten niin eri? Olisiko isäsi ikäinen nainen siis jotenkin vähemmän perheenrikkoja kuin tämä nuorempi on?

Vierailija
79/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:16"]Siis mitä ihmettä täällä nyt oikeen mesotaan jostain rahasta? En ole vailla isäni rahoja, pärjään ihan omillanikin. Haluan isälleni vain parasta mutta huomaan että tämä naisystävä painostaa isääni erilaisiin asioihin. Tunnen isäni kuitenkin melko monen vuoden ajalta, tietääkseni?
[/quote]
Onko isäsi sitten täysin tahdoton ja voimaton ihminen, joka ei voi päättää itse asioistaan? Miksei hän ole holhouksessa?

Vierailija
80/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!! [/quote] Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen? [/quote] Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu. [/quote] Noh, jos isäsikin haluaisi niitä niin olisiko se niin kamalaa? Eivätköhän aikuiset ihmiset saa sovittua sen keskenään. [/quote] No kyllä se olisi. Isäni on sanonut että hän ei halua lapsia enempää ja tämä kihlausjuttukin oli naisen painostama. Olisiko sinusta mukavaa jos sinulla olisi itseäsi 30 vuotta nuorempi sisarus ja omat lapsesi olisivat saman ikäisiä? Että heijaisit vaunuja yhdessä isäsi kanssa?? [/quote] Kasvahan nyt aikuiseksi. Isäsi saa kuhlautua ja lisääntyäkun jos haluaa. Tyhmintä mitä voit tehdä, on pilata välit isääsi vittuiemalla kihlatulle. [/quote] Mistä ap tiedät että kihlaus on naisen painostuksesta johtuva juttu? [/quote] Näin sen isäni vaikeroinnista.

[/quote]

Ai tuonikäinen aikuinen mies vaikeroi moista! Kaikkea kanssa. 

Seuraava luku satukirjasta: Golddiggerin viettelykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän