Oon aivan helvetin raivona!
Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:50"]
No HYI! Ymmärrän sua hyvin, ap. No eipä tollanen pappa ja nuorikko -suhde kauaa kestä.
[/quote]
Ei niin, koska munahaukka naukkonen myrkyttää ap:n isukin ja vie suuren perinnön kaikkien nenän edestä. Tietty testamentti on muutettu uuden vaimon edun mukaiseksi ;)
En itsekään haluaisi hoitaa tuollaista pappaa. Hoidan työssä ihan tarpeeksi pappoja ja mammoja. Haluaisin myös että joku pitää minusta huolta, kun tulen vanhaksi...
N35
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:53"]Paljonko ikäeroa saisi korkeintaan AP:n mielestä olla ja mikä tuossa ikäerossa oikein järkyttää? Tuleeko outo olo omasta isästä? Häiritseekö äitipuolen ikä? Pidätkö isääsi kypsymättömänä?
[/quote]
Ikäero ei varsinaisesti häiritse vaan se että nainen on nuori jolla on elämä edessään ja isälläni on neljä lasta, 30-vuotinen avioliitto takana ja eläke-/pappavuodet edessä. Haistan tässä jotakin ikäkriisiä. Ovat seurustelleet kuitenkin viitisen vuotta ja sitä ennen kai salasuhdettakin ollut pari vuotta ainakin äitini selän takana.
Raivon ymmärrän sen vuoksi, että varmaan ajattelet äitiäsi tässä kohtaa, et itseäsi, ethän?
Jos isäsi tuota naista rakastaa, voi olla ihan mahdollista, että hän vielä haluaa lapsenkin tämän kanssa, koeta vaan kestää.
Totta ! Aika kauheaa ! Taitaa isäsi olla rikas/varakas ? Toivottavasti olisi oikeaa rakkautta mutta on varmaan vaikeaa ymmärtää sitä ! En kyllä itsekään hyväksyisi tuollaista liittoa ! Voi olla joku ns. GOLDDIGGER ! Lypsää isänne tyhjäksi ja sitten dumppaa ja uusi uhri kiikarissa ! Olisi hienoa olla väärässä, no aika näyttää ! Voimia ! :)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen?
[/quote]
Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu.
[/quote]
Noh, jos isäsikin haluaisi niitä niin olisiko se niin kamalaa? Eivätköhän aikuiset ihmiset saa sovittua sen keskenään.
[/quote]
No kyllä se olisi. Isäni on sanonut että hän ei halua lapsia enempää ja tämä kihlausjuttukin oli naisen painostama. Olisiko sinusta mukavaa jos sinulla olisi itseäsi 30 vuotta nuorempi sisarus ja omat lapsesi olisivat saman ikäisiä? Että heijaisit vaunuja yhdessä isäsi kanssa??
[/quote]
No eipä tuo häiritsisi. Isäni on yksilö sen lisäksi että on minut tähän maailmaan saattanut. Hän voisi tehdä näin ilman että asia minulle kuuluisi. Toki jos isäsi siihen pakotetaan niin eri juttu, mutta koita muistaa että hän on itse itsestään vastuussa ja aikuinen, itseään koskevia päätöksiä tekemään kykenevä ihminen.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:58"]Raivon ymmärrän sen vuoksi, että varmaan ajattelet äitiäsi tässä kohtaa, et itseäsi, ethän?
Jos isäsi tuota naista rakastaa, voi olla ihan mahdollista, että hän vielä haluaa lapsenkin tämän kanssa, koeta vaan kestää.
[/quote]
Olet oikeassa, ajattelen äitiäni. Mutta en todellakaan itse halua enää yhtään sisarusta enempää. Eikä isänikään sanojensa mukaan kaipaa kuin lapsenlapsia. Mutta silti, ei sitä tiedä.
Onhan toi pikkasn kiusallinen asetelma. mutta eipä tossa oikee voi kuin sopeutua. Teet vaa isälles selväksi että ilman avioehtoa sinä muuten häviät kokonaan isäsi elämästä. Isäs voi olla niin sinisilmänen, että jättää avioehdon tekemättä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:59"]Totta ! Aika kauheaa ! Taitaa isäsi olla rikas/varakas ? Toivottavasti olisi oikeaa rakkautta mutta on varmaan vaikeaa ymmärtää sitä ! En kyllä itsekään hyväksyisi tuollaista liittoa ! Voi olla joku ns. GOLDDIGGER ! Lypsää isänne tyhjäksi ja sitten dumppaa ja uusi uhri kiikarissa ! Olisi hienoa olla väärässä, no aika näyttää ! Voimia ! :)
[/quote]
Joo tuollainen siipeilijä nainen on. Isäni on kyllä ihan komea ja hyvinsäilynyt ikäisekseen, en siis asiaa ihmettele. Mutta nainen on ihan täysi seurapiiriliitäjä enkä hyväksy että hän painostaa isääni erilaisissa asioissa.
Ap häpeää isäänsä. Isä vaikuttaa klassiselta ikäkriisitapaukselta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:53"]Paljonko ikäeroa saisi korkeintaan AP:n mielestä olla ja mikä tuossa ikäerossa oikein järkyttää? Tuleeko outo olo omasta isästä? Häiritseekö äitipuolen ikä? Pidätkö isääsi kypsymättömänä? [/quote] Ikäero ei varsinaisesti häiritse vaan se että nainen on nuori jolla on elämä edessään ja isälläni on neljä lasta, 30-vuotinen avioliitto takana ja eläke-/pappavuodet edessä. Haistan tässä jotakin ikäkriisiä. Ovat seurustelleet kuitenkin viitisen vuotta ja sitä ennen kai salasuhdettakin ollut pari vuotta ainakin äitini selän takana.
[/quote]
hyi vittu! välit poikki heti tollaseen pervoon vanhaan sikaan! miksi sun pitäis olla äijän puolesta onnellinen, kun on ensin pettänyt äitiäs ja rikkonut perheen. kuulan kalloon ansaitsis korkeintaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:50"]
No HYI! Ymmärrän sua hyvin, ap. No eipä tollanen pappa ja nuorikko -suhde kauaa kestä.
[/quote]
Mutta Niinistö + Haukio, koska ero tulee?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:02"]Onhan toi pikkasn kiusallinen asetelma. mutta eipä tossa oikee voi kuin sopeutua. Teet vaa isälles selväksi että ilman avioehtoa sinä muuten häviät kokonaan isäsi elämästä. Isäs voi olla niin sinisilmänen, että jättää avioehdon tekemättä.
[/quote]
Ööh? Että tytär jättäisi isänsä rahan takia?? Olisi tytär aikamoinen golddigger kyllä...
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:06"]Onko naikkonen kenties ryssä?
[/quote]
Ihan kantasuomalainen paskiainen.
Raivo ei tässä asiassa nyt auta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]
Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
Eli jos isäsi kihlattu olisi isäsi ikäinen, et vihaisi häntä etkä nimittäisi häntä perheenrikkojaksi? Vai mitä naisen iällä on perheen rikkomisen kanssa tekemistä?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:53"]Paljonko ikäeroa saisi korkeintaan AP:n mielestä olla ja mikä tuossa ikäerossa oikein järkyttää? Tuleeko outo olo omasta isästä? Häiritseekö äitipuolen ikä? Pidätkö isääsi kypsymättömänä? [/quote] Ikäero ei varsinaisesti häiritse vaan se että nainen on nuori jolla on elämä edessään ja isälläni on neljä lasta, 30-vuotinen avioliitto takana ja eläke-/pappavuodet edessä. Haistan tässä jotakin ikäkriisiä. Ovat seurustelleet kuitenkin viitisen vuotta ja sitä ennen kai salasuhdettakin ollut pari vuotta ainakin äitini selän takana.
[/quote]
hyi vittu! välit poikki heti tollaseen pervoon vanhaan sikaan! miksi sun pitäis olla äijän puolesta onnellinen, kun on ensin pettänyt äitiäs ja rikkonut perheen. kuulan kalloon ansaitsis korkeintaan.
[/quote
Ei netissäkään voi mitä tahansa kirjoittaa. Voivathan he olla oikeasti rakastuneit. Kyynisiä ihmisiä löytyy.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
[/quote]
Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu.
[/quote]
Noh, jos isäsikin haluaisi niitä niin olisiko se niin kamalaa? Eivätköhän aikuiset ihmiset saa sovittua sen keskenään.
[/quote]
No kyllä se olisi. Isäni on sanonut että hän ei halua lapsia enempää ja tämä kihlausjuttukin oli naisen painostama. Olisiko sinusta mukavaa jos sinulla olisi itseäsi 30 vuotta nuorempi sisarus ja omat lapsesi olisivat saman ikäisiä? Että heijaisit vaunuja yhdessä isäsi kanssa??
[/quote]
Kasvahan nyt aikuiseksi. Isäsi saa kuhlautua ja lisääntyäkun jos haluaa. Tyhmintä mitä voit tehdä, on pilata välit isääsi vittuiemalla kihlatulle.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]