Oon aivan helvetin raivona!
Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:53"]Paljonko ikäeroa saisi korkeintaan AP:n mielestä olla ja mikä tuossa ikäerossa oikein järkyttää? Tuleeko outo olo omasta isästä? Häiritseekö äitipuolen ikä? Pidätkö isääsi kypsymättömänä? [/quote] Ikäero ei varsinaisesti häiritse vaan se että nainen on nuori jolla on elämä edessään ja isälläni on neljä lasta, 30-vuotinen avioliitto takana ja eläke-/pappavuodet edessä. Haistan tässä jotakin ikäkriisiä. Ovat seurustelleet kuitenkin viitisen vuotta ja sitä ennen kai salasuhdettakin ollut pari vuotta ainakin äitini selän takana.
[/quote]
hyi vittu! välit poikki heti tollaseen pervoon vanhaan sikaan! miksi sun pitäis olla äijän puolesta onnellinen, kun on ensin pettänyt äitiäs ja rikkonut perheen. kuulan kalloon ansaitsis korkeintaan.
[/quote
Ei netissäkään voi mitä tahansa kirjoittaa. Voivathan he olla oikeasti rakastuneit. Kyynisiä ihmisiä löytyy.
[/quote]
Katsos, tää on av... Katkerien ämmien leikkikenttä. :D appuvva jos näiden av-mammojen ukot nyt veisi nuorempi nainen! Ja se nainenhan ei ole sitten mitään muuta kun golddigger, huomiohakuinen huora tai muuta sekavaa eikä todellakaan yksikään mies voi rakastaa nuorempaa naista, siis ei IKINÄ! Miehellä on vain ja ainoastaan ikäkriisi ja pian he varmana jo eroavat sillä eihän tuollaiset liitot vaan voi kestää. Mutta kas vain, sama toistepäin eli av-mammalle nuorempi mies niin jo toimii ja takuulla on aitoa rakkautta! ;)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!! [/quote] Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen? [/quote] Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu. [/quote] Noh, jos isäsikin haluaisi niitä niin olisiko se niin kamalaa? Eivätköhän aikuiset ihmiset saa sovittua sen keskenään. [/quote] No kyllä se olisi. Isäni on sanonut että hän ei halua lapsia enempää ja tämä kihlausjuttukin oli naisen painostama. Olisiko sinusta mukavaa jos sinulla olisi itseäsi 30 vuotta nuorempi sisarus ja omat lapsesi olisivat saman ikäisiä? Että heijaisit vaunuja yhdessä isäsi kanssa?? [/quote] Kasvahan nyt aikuiseksi. Isäsi saa kuhlautua ja lisääntyäkun jos haluaa. Tyhmintä mitä voit tehdä, on pilata välit isääsi vittuiemalla kihlatulle. [/quote] Mistä ap tiedät että kihlaus on naisen painostuksesta johtuva juttu? [/quote] Näin sen isäni vaikeroinnista.
[/quote]
Ai tuonikäinen aikuinen mies vaikeroi moista! Kaikkea kanssa.
Seuraava luku satukirjasta: Golddiggerin viettelykset.
[/quote]
jep, isäni on tossukka. Ap
No miksei hän ole holhouksessa jos ei ole oikeustoimikelpoinen?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen?
[/quote]
Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu.
[/quote]
Noh, jos isäsikin haluaisi niitä niin olisiko se niin kamalaa? Eivätköhän aikuiset ihmiset saa sovittua sen keskenään.
[/quote]
No kyllä se olisi. Isäni on sanonut että hän ei halua lapsia enempää ja tämä kihlausjuttukin oli naisen painostama. Olisiko sinusta mukavaa jos sinulla olisi itseäsi 30 vuotta nuorempi sisarus ja omat lapsesi olisivat saman ikäisiä? Että heijaisit vaunuja yhdessä isäsi kanssa??
[/quote]
Kasvahan nyt aikuiseksi. Isäsi saa kuhlautua ja lisääntyäkun jos haluaa. Tyhmintä mitä voit tehdä, on pilata välit isääsi vittuiemalla kihlatulle.
[/quote]
Mistä ap tiedät että kihlaus on naisen painostuksesta johtuva juttu?
[/quote]
Näin sen isäni vaikeroinnista.
[/quote]
Höpsö. Isukki vaikeroi kipeitä pallejaan. Kiihkeä kihlajaisyö, you know.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
[/quote]
Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu.
[/quote]
Noh, jos isäsikin haluaisi niitä niin olisiko se niin kamalaa? Eivätköhän aikuiset ihmiset saa sovittua sen keskenään.
[/quote]
No kyllä se olisi. Isäni on sanonut että hän ei halua lapsia enempää ja tämä kihlausjuttukin oli naisen painostama. Olisiko sinusta mukavaa jos sinulla olisi itseäsi 30 vuotta nuorempi sisarus ja omat lapsesi olisivat saman ikäisiä? Että heijaisit vaunuja yhdessä isäsi kanssa??
[/quote]
Kasvahan nyt aikuiseksi. Isäsi saa kuhlautua ja lisääntyäkun jos haluaa. Tyhmintä mitä voit tehdä, on pilata välit isääsi vittuiemalla kihlatulle.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kai se isä nyt vaikeroi, kun tytär raivohulluna melskaa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itsensä kanssa vai? Ei ole naista tässä näkynyt, eivät asu yhdessä.
Mitä pahaa se nainen on sinulle tehnyt? Isällesihän sun tulisi olla vihainen, jos ylipäänsä kenellekään. En kyllä oikein käsitä sitäkään, miksi isäsi ei saisi elää kuten haluaa, kun lapsetkin ovat jo aikuisia. Eihän hän ole sinulle tilivelvollinen tekemisistään. Kasva aikuiseksi!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:08"]
Eli jos isäsi kihlattu olisi isäsi ikäinen, et vihaisi häntä etkä nimittäisi häntä perheenrikkojaksi? Vai mitä naisen iällä on perheen rikkomisen kanssa tekemistä?
[/quote]
Sehän tässä taas katkeria palstamammoja ärsyttääkin, kun jälleen kerran nuorempi nainen on vienyt voiton.
[/quote]
Kyllä näin on. :) vanhat av-akat pelkää olevansa pian itse samassa liemessä nääs. sitä sitten yritetään tällasia liittoja mustamaalata!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:03"]
kuulan kalloon ansaitsis korkeintaan.
[/quote]Ei varmaan ap:kään noin törkeitä ajattele. Vastenmielistä puhetta vieraista ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pannahan voi vaikkei yhdessä asukaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pannahan voi vaikkei yhdessä asukaan.
[/quote]
Toki joo, mutta nainen asuu 250 kilometrin päässä.
No voi voi, onpa nyt kovat kiukuttelun aiheet kakaralla...
AP ymmärrän sua täysin.
Olisi aika shokki jos isäni nyt tuosta iskisi oman ikäiseni naisen(pahinta olisi että ois vielä joku kouluaikainen tuttu) ja paukauttaisi kihloihin ja mahdollisesti vielä naimisiinkin asti. Pahimmassa tapauksessa saisin sisar-puolen joka olisi nuorempi kuin omat lapseni!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!! [/quote] Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen? [/quote] Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu. [/quote] Noh, jos isäsikin haluaisi niitä niin olisiko se niin kamalaa? Eivätköhän aikuiset ihmiset saa sovittua sen keskenään. [/quote] No kyllä se olisi. Isäni on sanonut että hän ei halua lapsia enempää ja tämä kihlausjuttukin oli naisen painostama. Olisiko sinusta mukavaa jos sinulla olisi itseäsi 30 vuotta nuorempi sisarus ja omat lapsesi olisivat saman ikäisiä? Että heijaisit vaunuja yhdessä isäsi kanssa?? [/quote] Kasvahan nyt aikuiseksi. Isäsi saa kuhlautua ja lisääntyäkun jos haluaa. Tyhmintä mitä voit tehdä, on pilata välit isääsi vittuiemalla kihlatulle. [/quote] Mistä ap tiedät että kihlaus on naisen painostuksesta johtuva juttu? [/quote] Näin sen isäni vaikeroinnista. [/quote] Höpsö. Isukki vaikeroi kipeitä pallejaan. Kiihkeä kihlajaisyö, you know. [/quote] Itsensä kanssa vai? Ei ole naista tässä näkynyt, eivät asu yhdessä. [/quote] Pannahan voi vaikkei yhdessä asukaan. [/quote] Toki joo, mutta nainen asuu 250 kilometrin päässä.
[/quote]
Katsokaas nyt tomppelit tätä tarinaa. Se jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Kaunarit jää kakkoseksi. Mitähän suravaksi? Isukki tapaa tulevan vaimokkeen äidin ja vetää sitä viikseen takaapäin molempien tyttärien harrastaessa lesboseksiä samalla. Paskaa koko juttu!
Mitä ihmettä lapsille kuuluu vanhempiensa elämä milläänlailla? Mitäpä olisit mieltä, jos isäsi puuttuisi sinun perhe elämääsi ja kumppanien valintaan? Kipeäähän se ottaa kun ei enää jalkaa polkemalla ja itkupotku raivareilla voi hallita isäänsä. That's life, olisi syytä kasvaa ulos jo pikkutyttö syndroomasta.
Miten isäsi valinnat kuuluvat millään tasolla sinulle tai ylipäätään kellekään? Taidat vain olla katkera isäsi onnesta. Epäilenpä vain koko aloituksen olevan trolli.
Olen vaan huolissani että saatko sinä ollenkaan perintöjä koska nuori vaimo ja ei tietenkään halua avioehtoa. Onko isäsi varakas?
Noniin, odottelinkin koska ensimmäinen provon huutelija sieltä ilmaantuu. Nainen todellakin asuu 250 kilsan päässä, opiskelee jotain liirumlaarumia ja asuu isäni omistamassa asunnossa. Ei nämä olleet sellaisia olennaisia asioita mitä olisin aloitusviestiin kirjoittanut, siksi varmaan näitä asioita tulee lisää esiin. Vai onko teillä tapana kertoa kaikki pikkuiset yksityiskohdat heti kun alatte jotain asiaa jollekin kertoa? Ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:32"]
Olen vaan huolissani että saatko sinä ollenkaan perintöjä koska nuori vaimo ja ei tietenkään halua avioehtoa. Onko isäsi varakas?
[/quote] ai vasta kihlaus asteella mutta lupaus alttarille menosta. Aiku ihanaa. Ole onnellinen että isä sai naisen.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"] Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!! [/quote] Eli jos isäsi kihlattu olisi isäsi ikäinen, et vihaisi häntä etkä nimittäisi häntä perheenrikkojaksi? Vai mitä naisen iällä on perheen rikkomisen kanssa tekemistä? [/quote] Jos hän olisi eri ikäinen olisi tilanne kaikkinensa eri.
[/quote]
Miten niin eri? Olisiko isäsi ikäinen nainen siis jotenkin vähemmän perheenrikkoja kuin tämä nuorempi on?
[/quote]
No jos isäni olisi häneen haksahtanut avioliittonsa aikana niin perheenrikkoja olisi vanhempikin nainen. Mutta ei tarvitsisi ainakaan pelätä saavansa sisaruksia enempää.