Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ette tee aloitteita?

Vierailija
14.03.2015 |

Harva nainen tekee aloitteita. Naiset jättävät aloiteen miehen vastuulle. Ettekö kannata seksuaalista tasa-arvoa vai miksi ette tee aloitteita? Ei me enää missään kivikaudella eletä missä ihailtiin alphamiestä, näköjään naisen mieli ei oo kehittynyt nykypäivään.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tehnyt aloitteen jos olen huomannu kiinnostavan tyypin. Koskaan en ole saanut pakkeja. Miehet usein yrittää vähän kaikkia ihan vaan huvin vuoks jos nyt joku sattuis kiinnostumaan. N20

Vierailija
2/111 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:43"]

Naisten seksuaalisuus perustuu objektina olemiseen. Miehen seksuaalisuus taas on monipuolisempaa ja siihen voi kuulua subjektina tai objektina olemista ainakin miehen itsensä puolesta. Jos nainen tekee aloitteen, hän ikään kuin häviää tuon objektin asemansa heti kättelyssä ja naisten mielissä se on ikään kuin altavastaajana olemista ja nöyryyttävää, vaikka miehelle ihan normaalia. Tai vaihtoehtoisesti miehen pitää heti antaa naisen objektiasema takaisin aloitteen tapahtuessa, jolloin nainen ei tunne itseään luuseriksi.

Kerran baarissa istuin yksin pikkupöydässä, jossa oli kaksi tuolia. Vapaa tuoli toisella puolella ja minä sillä toisella pöydällä. Vähän tuhti, mutta ihan OK-näköinen irtaantui jostakin kaveriporukasta ja tuli istumaan siihen vapaalle paikalle viereeni ja taisi sanoa 'moi' tms. Minä vastasin siihen ja mietin, mitähän minun olisi hyvä sanoa. Ei sitten mennyt kovinkaan montaa sekuntia, kun nainen karkasi takaisin kaveriensa luo. Tuo oli yksi elämäni hullunkurisimmista baarikokemuksista ja arvelen sen liittyneen tuohon yllä kuvailemaani asiaan.

-Mies 29v-

[/quote]

Hei Teemu,

Veikkaan, että nainen katsoi tarkemmin naamaasi, säikähti ja pakeni paikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/111 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aloitteeni ovat päättyneet huonosti. Toisin sanoen herättäneet vaivaannuttavaa hiljaisuutta, vetäytymistä, sääliä ja tehokkaita karkotustaktiikoita. En tiedä, onko pahempaa tulla torjutuksi epäkohteliaasti ja moukkamaisesti kuin tulla torjutuksi tuolla vaivaantuneella tilanteesta vetäytymisellä. No, kuitenkin: kuka edes haluaisi minunlaiseltani naiselta aloitteen? Tiedostan kyllä aloitteenteon vaikeuden ja pyrin olemaan tahdikas, jos joku nyt tulee tekemään aloitteen, kun olen varattu. 

Sääli, että tämä aloitteenteon puute on minuun sisäänrakennettua suhteessanikin. Pienikin torjunta lannistaa, ja makuuhuoneen puolella olen tyystin luopunut aloitteista. Seksiä liitossamme tuskin on, ja joskus arastellen olen yrittänyt korjata tilannetta huonoin tuloksin. Luopuminen aloitteenteosta täydellisesti on minulle kuin ns. viimeisen naulan lyömistä arkkuun, kun en tee aloitteita, en puhu aiheesta ja olen koko asian suhteen passiivinen. Vähän niin kuin... noh. Kun tarpeeksi monta kertaa torjutaan, tuntuu helpommalta skipata koko aloitteentekemisen vaikeus ja vain ilahtua hämmentyneenä, jos joskus joku tuleekin minua vastaan. Jollakin tavalla. Ehkä sitten joskus.

Vierailija
5/111 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:50"]

Minun aloitteeni ovat päättyneet huonosti. Toisin sanoen herättäneet vaivaannuttavaa hiljaisuutta, vetäytymistä, sääliä ja tehokkaita karkotustaktiikoita. En tiedä, onko pahempaa tulla torjutuksi epäkohteliaasti ja moukkamaisesti kuin tulla torjutuksi tuolla vaivaantuneella tilanteesta vetäytymisellä. No, kuitenkin: kuka edes haluaisi minunlaiseltani naiselta aloitteen? Tiedostan kyllä aloitteenteon vaikeuden ja pyrin olemaan tahdikas, jos joku nyt tulee tekemään aloitteen, kun olen varattu. 

Sääli, että tämä aloitteenteon puute on minuun sisäänrakennettua suhteessanikin. Pienikin torjunta lannistaa, ja makuuhuoneen puolella olen tyystin luopunut aloitteista. Seksiä liitossamme tuskin on, ja joskus arastellen olen yrittänyt korjata tilannetta huonoin tuloksin. Luopuminen aloitteenteosta täydellisesti on minulle kuin ns. viimeisen naulan lyömistä arkkuun, kun en tee aloitteita, en puhu aiheesta ja olen koko asian suhteen passiivinen. Vähän niin kuin... noh. Kun tarpeeksi monta kertaa torjutaan, tuntuu helpommalta skipata koko aloitteentekemisen vaikeus ja vain ilahtua hämmentyneenä, jos joskus joku tuleekin minua vastaan. Jollakin tavalla. Ehkä sitten joskus.

[/quote]

Mulla sama juttu, tosin miehenä. Tuli ulkoistettua aloitteet naisten harteille jossain 15-20 v. iässä. Lähestykööt ketä kiinnostaa, kun en itse välitä olla ns. tyrkky.

Vierailija
6/111 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:50"]

Minun aloitteeni ovat päättyneet huonosti.

[/quote]

Tervetuloa näkemään maailmaa keskimääräisten miesten silmin.

Vierailija
7/111 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla tehdä aloitetta, koska ajattelen että vaikka mies ei olisi kiinnostunut, niin se haluaa kuitenkin käyttää tilaisuuden helppoon seksiin (en siis tarkoita että multa saa helposti seksiä, vaan että koska olen kiinnostunut niin mieskin esittää kiinnostunutta jotta saa seksiä). Sitten mies lähtee kävelemään kun on saanut mitä halusi, tai saanut useammankin kerran. En halua tulla hyväksikäytetyksi ja että mies sitten naureskelee jälkeenpäin että olin niin helppo. Siksi tyydyn vain katselemaan miestä kauempaa ja jos se huomaa ja on kiinnostunut niin yleensä tulee sitten juttelemaan. Näin kävi viimeksikin yhden miehen kanssa. Se tapailu jäi kyllä vaan 3 treffeihin.

Vierailija
8/111 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole mikään kaunotar ja miehet ovat aika ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
9/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:03"]

Mainitsemalla nuo "alfamiehet" kirjoittaja osoittaa että hän haluaa sanella ketä naiset saavat lähestyä. Kyllä se monen miehen näkökulmasta näyttää varmasti siltä etteivät naiset tee koskaan aloitteita. Sitten kateellisena haukutaan niitä joita naiset lähestyvät, pistetään näiden miesten tilille kaikki paha: pettämiset, alkoholismi, väkivaltaisuus ym. vaikka ei asiasta mitään tiedetä.

[/quote]

Aika usein tiedetään, kun me ystävämiehet kuulemme myöhemmin naisten tilittävän meille uusimman poikaystävänsä huonoa käytöstä ja ryyppäämistä. Parhassa tapauksessa nainen kysyy meiltä miksi tämä uusi poikaystävä ei osaa käyttäytyä samalla lailla kuin me ystävämiehet. Been there done that got the T-shirt.

Tarinan opetus: Jos huomaa kiinnostuksensa kohteiden olevan kiinnostuneita vääränlaisista miehistä niin kannattaa itse ymmärtää etsiä seuraa toisenlaisista naisista. Pahoista pojista tykkääviä ei kilttien poikien kannata yrittää vongata kun eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita. Ei siis kannata jäädä roikkumaan.

Eikös tämä sama keskustelu käyty viime viikonloppuna?

[/quote]

Tämä keskustelu on varmaan käyty joka viikonloppu 20 vuotta.

Parisuhteissa todellakin tulee joskus ongelmia ja toinen käyttäytyy huonosti, joskus jopa niin huonosti että suhde loppuu siihen. Se nyt ei ole uutinen kenellekään. Ja syy siihen, että nämä "ystävämiehet" vaikuttavat niin mukavilta on se, että ihmissuhde ei ole niin läheinen että huonoja puolia alkaisi paljastua. Se asia muuttuisi kyllä sitten kun muutetaan yhteen.

Eikä noita mystisiä pahoja poikia ole olemassakaan kuin yläasteen tupakkapaikalla.

[/quote]

Öh? Kyllähän renttuihin rakastuvista naisista on keskusteltu jo kymmenien vuosien ajan ennenkuin edes oli mitään internettejä. Ja nyt yrität höpsäyttää ilmiön olemattomiin yhdellä pyyhkäisyllä? Vastahan tästäkin oli palstalla keskustelu dark triad artikkeleita myöten. Ei varmaan tarvitse kopioida näitä 110 viestiä tähän jatkoksi.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4399371/ketju/nuorten_naisten_himo_pahoihin_poikiin

Vierailija
10/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska me olemme herkkiä ja helposti loukkaantuvia pikku prinsessoja. Meidän täytyy aina saada pitää pakotie avoinna ja mahdollisuus sälyttää kaikki miehen syyksi. Siksi me naiset emme tee aloitteita.

Vierailija
11/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:43"]

Naisten seksuaalisuus perustuu objektina olemiseen. Miehen seksuaalisuus taas on monipuolisempaa ja siihen voi kuulua subjektina tai objektina olemista ainakin miehen itsensä puolesta. Jos nainen tekee aloitteen, hän ikään kuin häviää tuon objektin asemansa heti kättelyssä ja naisten mielissä se on ikään kuin altavastaajana olemista ja nöyryyttävää, vaikka miehelle ihan normaalia. Tai vaihtoehtoisesti miehen pitää heti antaa naisen objektiasema takaisin aloitteen tapahtuessa, jolloin nainen ei tunne itseään luuseriksi.

Kerran baarissa istuin yksin pikkupöydässä, jossa oli kaksi tuolia. Vapaa tuoli toisella puolella ja minä sillä toisella pöydällä. Vähän tuhti, mutta ihan OK-näköinen irtaantui jostakin kaveriporukasta ja tuli istumaan siihen vapaalle paikalle viereeni ja taisi sanoa 'moi' tms. Minä vastasin siihen ja mietin, mitähän minun olisi hyvä sanoa. Ei sitten mennyt kovinkaan montaa sekuntia, kun nainen karkasi takaisin kaveriensa luo. Tuo oli yksi elämäni hullunkurisimmista baarikokemuksista ja arvelen sen liittyneen tuohon yllä kuvailemaani asiaan.

-Mies 29v-

[/quote]

Arvelen, että nainen tajusi tehneensä elämänsä suurimman virheen istumalla viereesi ja onnistautui pelastamaan itsensä viime hetkellä. 

Vierailija
12/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:26"]

Siksi koska olen huomannut että niin kauan kun en tee aloitetta niin mies on innostuneesti mukana ja jatkaa yhteydenpitoa, mutta heti kun alan tekemään aloitteita niin miehet alkavat etääntyä ja heitä ei enään kiinnostakaan. Vituttaa. Ensin itketään kun ei olla aktiivisia ja heti kun sitä ei olekkaan niin vaikeastitavoiteltava niin miehen kiinnostus lopahtaa. En osaa ymmärtää. En tee enää ikinä koskaan aloitteita. Perkele.

[/quote]

Paskapuhetta.

Vierailija
13/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:26"]

Siksi koska olen huomannut että niin kauan kun en tee aloitetta niin mies on innostuneesti mukana ja jatkaa yhteydenpitoa, mutta heti kun alan tekemään aloitteita niin miehet alkavat etääntyä ja heitä ei enään kiinnostakaan. Vituttaa. Ensin itketään kun ei olla aktiivisia ja heti kun sitä ei olekkaan niin vaikeastitavoiteltava niin miehen kiinnostus lopahtaa. En osaa ymmärtää. En tee enää ikinä koskaan aloitteita. Perkele.

[/quote]

Paskapuhetta.
[/quote]

Ei muuten ole. Ja haista pitkä paska ihan vaan vaikka huvinvuoks. Kiitos.

Vierailija
14/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kenelle olen tehnyt aloitteen ovat olleet kiinnostuneita ihan muista ihmisistä kuin minusta. Ei siis maksa vaivaa tehdä aloitetta.

Vierailija
15/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomata saattaa niin me naiset sitten osaamme keksiä syitä miksi emme tee aloitteita. Tätä pitää vain ymmärtää. Tällaisia me naiset olemme.

Vierailija
16/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:05"]

En vaan uskalla lähestyä suomalaisia miehiä, koska heidän naamataulustaan paistaa aina yleinen vitutus, elämään kyllästyneisyys ja huono itsetunto. Jos sellaiseen saa katsekontaktin, niin siinä ei ole mitään lämpöä vaan se on sellaista kylmää toljotusta. Hymyilläkään ne eivät osaa.

[/quote]

Terveisiä sinne Lappiin! Tule joskus piipahtamaan täällä etelämpänä.
[/quote]empiirisen tutkimukseni mukaan miehet Lapissa osaa hymyillä ihan mukavasti. Ainakin ovat oppineet viimeaikoina jos eivät ole sitä ennen tehneet.

Vierailija
17/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen. Minut torjutaan usein. Se on nöyryyttävää. En taida enää tehdä

Vierailija
18/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:34"]

Minä teen. Minut torjutaan usein. Se on nöyryyttävää. En taida enää tehdä

[/quote]

Tervetuloa kokemaan sitä mikä on miehille arkea.

Vierailija
19/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:07"]Kuten huomata saattaa niin me naiset sitten osaamme keksiä syitä miksi emme tee aloitteita. Tätä pitää vain ymmärtää. Tällaisia me naiset olemme.
[/quote]

Mitä vitun syitä tässä on "keksitty"? Ne on ihan oikeita syitä ja varsin päteviä syitä. Ymmärrä se.

Vierailija
20/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:58"]

Öh, koska minulla ei ole tarvetta tehdä aloitteita. Elän tyytyväisenä sinkkuelämää ja onnellisena siitä, ettei tarvitse yhteenkään mieheen sekaantua.

[/quote]

Oi, miksi noin aggre? Me miehet olemme ihania ja söpöjä. 

[/quote]

Omat kokemukseni kertovat kyllä aivan muuta ja siksi pysynkin kaukana miehistä.

[/quote]

Se on valitettavaa että me naiset aina sekaannumme kaiken maailman pelimiehiin, ja sitten syytämme kunnon miehiä. Siinä menee lapsi pesuveden mukana. Jos me naiset tekisimme aloitteita, toisin kuin nyt kun alistumme pelimiesten passiivisiksi leikkikaluiksi, saattaisimme jopa löytää niitä kivoja miehiä.