Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ette tee aloitteita?

Vierailija
14.03.2015 |

Harva nainen tekee aloitteita. Naiset jättävät aloiteen miehen vastuulle. Ettekö kannata seksuaalista tasa-arvoa vai miksi ette tee aloitteita? Ei me enää missään kivikaudella eletä missä ihailtiin alphamiestä, näköjään naisen mieli ei oo kehittynyt nykypäivään.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä yksinkin elää. Ei parisuhde ole välttämätön elle lapsia halua ehdottomasti. Eikä niitä toki aina saakaan.

Narsismi kukkii tässä keskistelussa, oi te kauniit ja ihanat ihmiset.

Vierailija
42/111 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kummasti kyllä pannut merkille että ilmaiset(kin) sellaiset tekevät niitä, siis aloitteita.

siinä jää joillakin monttu auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:05"]Itse tein aloitteita kun olin nainen. Ei se niin vaikeaa ole.
[/quote]

Oletko nykyään mies?

Vierailija
44/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:05"]Itse tein aloitteita kun olin nainen. Ei se niin vaikeaa ole. [/quote] Oletko nykyään mies?

[/quote]

Olen.

Vierailija
45/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:03"]

Suoria aloitteita tekevät lähinnä rumat naiset. 

Ja toki naiset tekevät sellaisia "naisaloitteita" joita useimmat miehet eivät edes huomaa. Mutta naiset itse laskevat ne aloitteiksi. 

[/quote]

Naisaloitteethan on helvetin toimivia. Usein saa juuri sen miehen, mitä katsoikin. Samaan aikaan kun miehet kiertää baareja ympäriinsä yrittäen epätoivon vimmalla iskeä edes jonkun muijan.

[/quote]

Haha, yearight

Vierailija
46/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 2080 luvulla...

Vierailija
47/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemalla nuo "alfamiehet" kirjoittaja osoittaa että hän haluaa sanella ketä naiset saavat lähestyä. Kyllä se monen miehen näkökulmasta näyttää varmasti siltä etteivät naiset tee koskaan aloitteita. Sitten kateellisena haukutaan niitä joita naiset lähestyvät, pistetään näiden miesten tilille kaikki paha: pettämiset, alkoholismi, väkivaltaisuus ym. vaikka ei asiasta mitään tiedetä.

[/quote]

Aika usein tiedetään, kun me ystävämiehet kuulemme myöhemmin naisten tilittävän meille uusimman poikaystävänsä huonoa käytöstä ja ryyppäämistä. Parhassa tapauksessa nainen kysyy meiltä miksi tämä uusi poikaystävä ei osaa käyttäytyä samalla lailla kuin me ystävämiehet. Been there done that got the T-shirt.

Tarinan opetus: Jos huomaa kiinnostuksensa kohteiden olevan kiinnostuneita vääränlaisista miehistä niin kannattaa itse ymmärtää etsiä seuraa toisenlaisista naisista. Pahoista pojista tykkääviä ei kilttien poikien kannata yrittää vongata kun eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita. Ei siis kannata jäädä roikkumaan.

Eikös tämä sama keskustelu käyty viime viikonloppuna?

Vierailija
48/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:54"]

Jos en halua ottaa kontaktia mieheen niin en myöskään tee aloitetta.

[/quote]

Vaan jos et tee aloitteita niin tulet kohtaamaan pääsääntöisesti vain niitä miehiä, jotka ovat kokeneita aloitteentekijöitä. Ja se kokemus hankitaan suurella määrällä lyhyitä ihmissuhteita...

[/quote]

Eli ihminen oppii yhden sosiaalisuuden alueen kerralla? 3 kk harjoittelua niin oppii luontevan jutustelun työpaikalla. 8kk harjoittelua niin saa tarpeeksi itsevarmuutta pitää puheen suurelle ihmisjoukolle. 7kk harjoittelua niin oppii aloittamaan keskustelun baarissa jne.

Vierailija
49/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just, miksi ette oo naiset tulleet hakemaan, kun oon täällä kotona odotellut. :(

Vierailija
50/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne kerrat, kun olen tehnyt aloitteen, olen saanut pakit. Välillä tylyt, välillä hermostuneen hämilliset, kerran ihan ystävälliset mutta änyväy pakit.

Kaikki ne kerrat, kun olen huolinut jonkun minua yrittäneen, olen saanut jonkun, josta en ole itse ihan hirveän innostunut.

Saat sen, ketä et halua, et saa sitä, kenet haluat. Näin universumi toimii minun kohdallani! Pakkeja on sietämätöntä saada. Turha sanoa, että siinä jotenkin karaistuisi.

Vierailija
51/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vain aina ollut niin ujo ja epävarma, etten ole uskaltanut...

Vierailija
52/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:11"]

Mainitsemalla nuo "alfamiehet" kirjoittaja osoittaa että hän haluaa sanella ketä naiset saavat lähestyä. Kyllä se monen miehen näkökulmasta näyttää varmasti siltä etteivät naiset tee koskaan aloitteita. Sitten kateellisena haukutaan niitä joita naiset lähestyvät, pistetään näiden miesten tilille kaikki paha: pettämiset, alkoholismi, väkivaltaisuus ym. vaikka ei asiasta mitään tiedetä.

[/quote]

Aika usein tiedetään, kun me ystävämiehet kuulemme myöhemmin naisten tilittävän meille uusimman poikaystävänsä huonoa käytöstä ja ryyppäämistä. Parhassa tapauksessa nainen kysyy meiltä miksi tämä uusi poikaystävä ei osaa käyttäytyä samalla lailla kuin me ystävämiehet. Been there done that got the T-shirt.

Tarinan opetus: Jos huomaa kiinnostuksensa kohteiden olevan kiinnostuneita vääränlaisista miehistä niin kannattaa itse ymmärtää etsiä seuraa toisenlaisista naisista. Pahoista pojista tykkääviä ei kilttien poikien kannata yrittää vongata kun eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita. Ei siis kannata jäädä roikkumaan.

Eikös tämä sama keskustelu käyty viime viikonloppuna?

[/quote]

Tämä keskustelu on varmaan käyty joka viikonloppu 20 vuotta.

Parisuhteissa todellakin tulee joskus ongelmia ja toinen käyttäytyy huonosti, joskus jopa niin huonosti että suhde loppuu siihen. Se nyt ei ole uutinen kenellekään. Ja syy siihen, että nämä "ystävämiehet" vaikuttavat niin mukavilta on se, että ihmissuhde ei ole niin läheinen että huonoja puolia alkaisi paljastua. Se asia muuttuisi kyllä sitten kun muutetaan yhteen.

Eikä noita mystisiä pahoja poikia ole olemassakaan kuin yläasteen tupakkapaikalla.

Vierailija
53/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvi, joku mies ehtii aina ensin :)

Vierailija
54/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:06"]

Suoria aloitteita tekevät lähinnä rumat naiset. 

Ja toki naiset tekevät sellaisia "naisaloitteita" joita useimmat miehet eivät edes huomaa. Mutta naiset itse laskevat ne aloitteiksi. 

[/quote]

Naisaloitteethan on helvetin toimivia. Usein saa juuri sen miehen, mitä katsoikin. Samaan aikaan kun miehet kiertää baareja ympäriinsä yrittäen epätoivon vimmalla iskeä edes jonkun muijan.

[/quote]

Haha, yearight

[/quote]

Oot selvästi mies. Kenties teille se onkin käsittämätöntä, mutta 95 % kerroista jos elekielellä ilmoitan miehelle olevani kiinnostunut tulee tuo mies luokseni. Saa miettiä kuinka tehokasta oma iskemistekniikka on ;)

Vierailija
55/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:15"]Kaikki ne kerrat, kun olen tehnyt aloitteen, olen saanut pakit. Välillä tylyt, välillä hermostuneen hämilliset, kerran ihan ystävälliset mutta änyväy pakit.

Kaikki ne kerrat, kun olen huolinut jonkun minua yrittäneen, olen saanut jonkun, josta en ole itse ihan hirveän innostunut.

Saat sen, ketä et halua, et saa sitä, kenet haluat. Näin universumi toimii minun kohdallani! Pakkeja on sietämätöntä saada. Turha sanoa, että siinä jotenkin karaistuisi.
[/quote] oletko minä?

Vierailija
56/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:15"]

Kaikki ne kerrat, kun olen tehnyt aloitteen, olen saanut pakit. Välillä tylyt, välillä hermostuneen hämilliset, kerran ihan ystävälliset mutta änyväy pakit.

[/quote]

Aivan samat kokemukset, sisko!

Vierailija
57/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:20"]

Oot selvästi mies. Kenties teille se onkin käsittämätöntä, mutta 95 % kerroista jos elekielellä ilmoitan miehelle olevani kiinnostunut tulee tuo mies luokseni. Saa miettiä kuinka tehokasta oma iskemistekniikka on ;)

[/quote]

Olen.

Lisäksi olen nähnyt hiukan maailmaakin, enkä vain runkannut kotona, joten voit säästää nämä tarinasi lassukka-jengin fleimaamiseen :D

Vierailija
58/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä naiset on alotteita tekemässä milloin missäkin... baarissa pokaillaan suht usein vaikka en ole mitenkään kummosen näköinen.

M32

Vierailija
59/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:54"]

Jos en halua ottaa kontaktia mieheen niin en myöskään tee aloitetta.

[/quote]

Vaan jos et tee aloitteita niin tulet kohtaamaan pääsääntöisesti vain niitä miehiä, jotka ovat kokeneita aloitteentekijöitä. Ja se kokemus hankitaan suurella määrällä lyhyitä ihmissuhteita...

[/quote]

Milloin alan kohtaamaan tuollaisia miehiä? Ikää on jo 30+, mutta kukaan ei ole vielä tullut juttelemaan. Tuleeko ne sitten, kun täytän 40? En ole tuo, jolle vastasit.

Vierailija
60/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:15"]Kaikki ne kerrat, kun olen tehnyt aloitteen, olen saanut pakit. Välillä tylyt, välillä hermostuneen hämilliset, kerran ihan ystävälliset mutta änyväy pakit. Kaikki ne kerrat, kun olen huolinut jonkun minua yrittäneen, olen saanut jonkun, josta en ole itse ihan hirveän innostunut. Saat sen, ketä et halua, et saa sitä, kenet haluat. Näin universumi toimii minun kohdallani! Pakkeja on sietämätöntä saada. Turha sanoa, että siinä jotenkin karaistuisi. [/quote] oletko minä?

[/quote]

:D. Kohtalotoveri! Onneksi meitä on muitakin, tämä lohduttaa!