Miksi naiset ette tee aloitteita?
Harva nainen tekee aloitteita. Naiset jättävät aloiteen miehen vastuulle. Ettekö kannata seksuaalista tasa-arvoa vai miksi ette tee aloitteita? Ei me enää missään kivikaudella eletä missä ihailtiin alphamiestä, näköjään naisen mieli ei oo kehittynyt nykypäivään.
Kommentit (111)
Miehet ovat kertoneet, että kun heidät on isketty baaritiskiltä tai jostain, niin se suhde on kariutunut ennemmin tai myöhemmin. Kun mies itse iskee, se on kestävämpi suhde.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:30"]
Miehet ovat kertoneet, että kun heidät on isketty baaritiskiltä tai jostain, niin se suhde on kariutunut ennemmin tai myöhemmin. Kun mies itse iskee, se on kestävämpi suhde.
[/quote]
Näin se menee, valitettavasti. Pokatuksi tuleminen käy miehen itsetunnolle viimeistään viiveellä. Tulee sellainen tuhkamunainen aisankannattaja -olo, ilmeisesti. Ja vaikka ei tulisikaan, niin siitä naisesta tulee taannehtivasti irstas munahaukka, joka jahtaa miehiä. Tää on kuvio, jossa ei voi kuin hävitä :/
Joten eipä auta muu kuin istua jalat ristissä sivuilleen vilkuilematta ja toivoa, että joku hyvnnäköinen kiinnostuisi ja tulisi juttelemaan. Ei mikään mahti strategia mutta ainoa, jolla on menestyksen edellytykset edes hypoteettisesti
Naisten strategiana on tietysti levittää tietoa, että aloitteellinen nainen olisi huono ja epätoimiva strategia miehen saamiseen. Ikävä kyllä jos tavallisennäköinen nainen jää odottelemaan ei silloin tule iskemään kuin itseä ei-miellyttävät miehet, aloitteellisena pystyy valitsemaan oman mielensä mukaan.
Naisten seksuaalisuus perustuu objektina olemiseen. Miehen seksuaalisuus taas on monipuolisempaa ja siihen voi kuulua subjektina tai objektina olemista ainakin miehen itsensä puolesta. Jos nainen tekee aloitteen, hän ikään kuin häviää tuon objektin asemansa heti kättelyssä ja naisten mielissä se on ikään kuin altavastaajana olemista ja nöyryyttävää, vaikka miehelle ihan normaalia. Tai vaihtoehtoisesti miehen pitää heti antaa naisen objektiasema takaisin aloitteen tapahtuessa, jolloin nainen ei tunne itseään luuseriksi.
Kerran baarissa istuin yksin pikkupöydässä, jossa oli kaksi tuolia. Vapaa tuoli toisella puolella ja minä sillä toisella pöydällä. Vähän tuhti, mutta ihan OK-näköinen irtaantui jostakin kaveriporukasta ja tuli istumaan siihen vapaalle paikalle viereeni ja taisi sanoa 'moi' tms. Minä vastasin siihen ja mietin, mitähän minun olisi hyvä sanoa. Ei sitten mennyt kovinkaan montaa sekuntia, kun nainen karkasi takaisin kaveriensa luo. Tuo oli yksi elämäni hullunkurisimmista baarikokemuksista ja arvelen sen liittyneen tuohon yllä kuvailemaani asiaan.
-Mies 29v-
Mies 29v, vaikka en haluaisi, olen tavallaan samaa mieltä sun kanssa. Itse tosiaan olin joskus nainen ja nyt elän miehenä. Olen tehnyt samanlaisia havaintoja kuin säkin (olen lukenut muitakin juttujasi). Joskaan en ole niin varma siitä, kuinka iso osa siitä on biologiaa, ja kuinka paljon kulttuuri vaikuttaa.
Uskomatonta, joku nainen mokasi lähestymisyrityksen baarissa. Sitähän ei ole yhdellekään miehelle tapahtunut ikinä. Tänä siis oli sarkasmia. Monta lähestymisyritystä on tullut miehiltä (pojilta), johon ei kuulu muuta kuin tervehdys ja älyvapaa virne. Kyllä se korjaantuu kunhan ikää tulee lisää.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:58"]
Öh, koska minulla ei ole tarvetta tehdä aloitteita. Elän tyytyväisenä sinkkuelämää ja onnellisena siitä, ettei tarvitse yhteenkään mieheen sekaantua.
[/quote]
Oi, miksi noin aggre? Me miehet olemme ihania ja söpöjä.
[/quote]
Omat kokemukseni kertovat kyllä aivan muuta ja siksi pysynkin kaukana miehistä.
[/quote]
Älä seurustele mamujen kanssa!
Naisten lähestymisiin suhtaudutaan paremmin kuin miesten lähestymisiin keskimäärin. Aina lähestyessä voi saada sontaa niskaansa, mutta naisena se on turvallisempaa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:09"]
Naisten lähestymisiin suhtaudutaan paremmin kuin miesten lähestymisiin keskimäärin. Aina lähestyessä voi saada sontaa niskaansa, mutta naisena se on turvallisempaa.
[/quote]Vieras nainen on mahdollisuus miehelle. Vieras mies uhka naiselle. Miehen pitää aina todistaa olevansa jotakin muuta kuin niljakas paskakasa, vaikka suurella todennäköisyydellä ei sellainen olekaan.
-Mies 29v-
Naurattaa nämä naiset ketkä väittävät tehneensä aloitteen useamman kerran. Se, että kävelet pari kertaa miehen ohi hymyillen, ja odotat, että hän tulee juttelemaan sinulle, ei tarkoita,että teit aloitteen.
Yksikään nainen tässä langassa ei ole koskaan tehnyt aloitetta, voin olla siitä 100% varma.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:09"]
[/quote]
Kannattaa kyllä miettiä miten ja ketä lähestyy, jos niitä haukkumisia oikeasti tulee usein. Kyllä sillä 2-kymppisellä kaunottarella saattaa mennä hermot, kun illan kymmenes keski-ikäinen, kaljuuntuva äijä tulee pokaamaan. Olen myös joutunut kuuntelemaan todella härskejä huomautuksia keskustelunavauksena. Näin kerran yhden tyypin naamasta, että hän oli aivan vilpittömän ällistynyt kun en lämmennytkään hänen hillittömän hauskasta vitsistään vaan pyysin poistumaan.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:15"]
Naurattaa nämä naiset ketkä väittävät tehneensä aloitteen useamman kerran. Se, että kävelet pari kertaa miehen ohi hymyillen, ja odotat, että hän tulee juttelemaan sinulle, ei tarkoita,että teit aloitteen.
Yksikään nainen tässä langassa ei ole koskaan tehnyt aloitetta, voin olla siitä 100% varma.
[/quote]
No ei tietenkään ole, koska mikään mitä nainen tekee ei ole aloite. Hymy ei ole aloite, tervehdys ei ole aloite, keskustelunavaus ei ole aloite. Ei mikään. Sen sijaan mikä tahansa miehen humalainen mölinä on vakava aloite, johon miesparka on valanut koko sielunsa ja torjunta murskaisi hänet.
Naisille pitää saada kiintiö alotteiden tekemiseen. Vähintään 40% alotteista pitäisi tulla naisilta.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:21"]
Naisille pitää saada kiintiö alotteiden tekemiseen. Vähintään 40% alotteista pitäisi tulla naisilta.
[/quote]
Ihmissuhteet eivät toimi kuten politiikka. Tämän kun tajuaa, elämä helpottuu.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:15"]
[/quote]
Mä tein, jos vaan lasket mut naiseksi. Olen nykyisin mies. Olen myös biseksuaali. Voin muuten sanoa, että naiset on paljon pelottavampia kuin miehet. Joka tapauksessa silloin joskus, kun näytin naiselta, menin juttelemaan miehille useinkin ja muutaman kiinnostavan kanssa vein juttua pidemmälle.
Naisetkin ovat muuten tehneet aloitteita mulle. Mutta ehkä se on eri juttu, kun en ole ihan perushetero.
Siksi koska olen huomannut että niin kauan kun en tee aloitetta niin mies on innostuneesti mukana ja jatkaa yhteydenpitoa, mutta heti kun alan tekemään aloitteita niin miehet alkavat etääntyä ja heitä ei enään kiinnostakaan. Vituttaa. Ensin itketään kun ei olla aktiivisia ja heti kun sitä ei olekkaan niin vaikeastitavoiteltava niin miehen kiinnostus lopahtaa. En osaa ymmärtää. En tee enää ikinä koskaan aloitteita. Perkele.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:05"]
En vaan uskalla lähestyä suomalaisia miehiä, koska heidän naamataulustaan paistaa aina yleinen vitutus, elämään kyllästyneisyys ja huono itsetunto. Jos sellaiseen saa katsekontaktin, niin siinä ei ole mitään lämpöä vaan se on sellaista kylmää toljotusta. Hymyilläkään ne eivät osaa.
[/quote]
Terveisiä sinne Lappiin! Tule joskus piipahtamaan täällä etelämpänä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:36"]
Naisten strategiana on tietysti levittää tietoa, että aloitteellinen nainen olisi huono ja epätoimiva strategia miehen saamiseen. Ikävä kyllä jos tavallisennäköinen nainen jää odottelemaan ei silloin tule iskemään kuin itseä ei-miellyttävät miehet, aloitteellisena pystyy valitsemaan oman mielensä mukaan.
[/quote]
No luuletko et jos se tavallisennäköinen nainen menisi tekemään aloitteen itseään miellyttävälle miehelle että flaksi kävisi? Epäilen
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:20"]
Oot selvästi mies. Kenties teille se onkin käsittämätöntä, mutta 95 % kerroista jos elekielellä ilmoitan miehelle olevani kiinnostunut tulee tuo mies luokseni. Saa miettiä kuinka tehokasta oma iskemistekniikka on ;)
[/quote]
Olen.
Lisäksi olen nähnyt hiukan maailmaakin, enkä vain runkannut kotona, joten voit säästää nämä tarinasi lassukka-jengin fleimaamiseen :D
[/quote]
Ei millään pahalla, mutta jos on todella kaunis nainen tuo mitä kerroin on realismia. Sanottakoon, että ei ihan omalla kohdallani mutta ystäväni perusteella tiedän.