Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ette tee aloitteita?

Vierailija
14.03.2015 |

Harva nainen tekee aloitteita. Naiset jättävät aloiteen miehen vastuulle. Ettekö kannata seksuaalista tasa-arvoa vai miksi ette tee aloitteita? Ei me enää missään kivikaudella eletä missä ihailtiin alphamiestä, näköjään naisen mieli ei oo kehittynyt nykypäivään.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:43"]

Naisten seksuaalisuus perustuu objektina olemiseen. Miehen seksuaalisuus taas on monipuolisempaa ja siihen voi kuulua subjektina tai objektina olemista ainakin miehen itsensä puolesta. Jos nainen tekee aloitteen, hän ikään kuin häviää tuon objektin asemansa heti kättelyssä ja naisten mielissä se on ikään kuin altavastaajana olemista ja nöyryyttävää, vaikka miehelle ihan normaalia. Tai vaihtoehtoisesti miehen pitää heti antaa naisen objektiasema takaisin aloitteen tapahtuessa, jolloin nainen ei tunne itseään luuseriksi.

Kerran baarissa istuin yksin pikkupöydässä, jossa oli kaksi tuolia. Vapaa tuoli toisella puolella ja minä sillä toisella pöydällä. Vähän tuhti, mutta ihan OK-näköinen irtaantui jostakin kaveriporukasta ja tuli istumaan siihen vapaalle paikalle viereeni ja taisi sanoa 'moi' tms. Minä vastasin siihen ja mietin, mitähän minun olisi hyvä sanoa. Ei sitten mennyt kovinkaan montaa sekuntia, kun nainen karkasi takaisin kaveriensa luo. Tuo oli yksi elämäni hullunkurisimmista baarikokemuksista ja arvelen sen liittyneen tuohon yllä kuvailemaani asiaan.

-Mies 29v-

[/quote] Ihan samanlaisia pikapyrähdyksiä miehetkin joskus tekevät. Ehkä meillä on vääränlainen "moi" . 

Vierailija
82/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetta mihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko ihan oikeasti, että tekisivät? 

En ymmärrä porua tästä aiheesta. Minusta naisten "jahtaaminen" on puolet koko hauskuudesta. 

Ja kyllä naisetkin tekevät aloitteita, mutta toki harvakseltaan ja vain jotkut naiset. Itselleni on tehty pariinkin otteeseen, mutta yhdelläkään kertaa en ole aloitteen tekijöistä kiinnostunut. 

Olen kait tässä yhtä vanhanaikainen kuin naiset, mutta minusta homma toimii näin ihan hyvin. 

Vierailija
84/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehet pelkäävät aloitteita tekeviä naisia.

Vierailija
85/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisaloite!

Vierailija
86/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:46"]koska miehet pelkäävät aloitteita tekeviä naisia.
[/quote] niinpä! Jopa avioliitossa!

Vierailija
87/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en halua ottaa kontaktia mieheen niin en myöskään tee aloitetta.

Vierailija
88/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:42"]Harva nainen tekee aloitteita. Naiset jättävät aloiteen miehen vastuulle. Ettekö kannata seksuaalista tasa-arvoa vai miksi ette tee aloitteita? Ei me enää missään kivikaudella eletä missä ihailtiin alphamiestä, näköjään naisen mieli ei oo kehittynyt nykypäivään.
[/quote]

Siksi koska mulle on opetettu pienestä pitäen että se on miehen tehtävä ja että vain maksulliset lutkat tekee miehelle aloitteen. TV. Syntynyt 1980-luvulla.

Vierailija
89/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemista naisista jokainen on tehnyt aloitteen miehelle ainakin kerran, useimmat sen pari kertaa. 

Jos luulet ettei naiset tee aloitteita, olet vaan sellanen mies jolle niitä ei tehdä :D

Vierailija
90/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, koska minulla ei ole tarvetta tehdä aloitteita. Elän tyytyväisenä sinkkuelämää ja onnellisena siitä, ettei tarvitse yhteenkään mieheen sekaantua.

Vierailija
91/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:58"]

Öh, koska minulla ei ole tarvetta tehdä aloitteita. Elän tyytyväisenä sinkkuelämää ja onnellisena siitä, ettei tarvitse yhteenkään mieheen sekaantua.

[/quote]

Oi, miksi noin aggre? Me miehet olemme ihania ja söpöjä. 

Vierailija
92/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää etten ole yhtäkään aloitetta tehnyt. Allekirjoittanut olen kyllä usean tärkeäksi katsomani asian puolesta.

Vierailija
93/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan aloitteeksi? Onko jo miehelle hymyily tai flirttailu samaa kuin "aloitteen tekeminen"?
Itse en kuitenkaan "uskaltaisi" koskettaa miestä ensin.

Vierailija
94/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:58"]

[/quote]

Oi, miksi noin aggre? Me miehet olemme ihania ja söpöjä. 

[/quote]

Omat kokemukseni kertovat kyllä aivan muuta ja siksi pysynkin kaukana miehistä.

Vierailija
95/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemalla nuo "alfamiehet" kirjoittaja osoittaa että hän haluaa sanella ketä naiset saavat lähestyä. Kyllä se monen miehen näkökulmasta näyttää varmasti siltä etteivät naiset tee koskaan aloitteita. Sitten kateellisena haukutaan niitä joita naiset lähestyvät, pistetään näiden miesten tilille kaikki paha: pettämiset, alkoholismi, väkivaltaisuus ym. vaikka ei asiasta mitään tiedetä.

Vierailija
96/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoria aloitteita tekevät lähinnä rumat naiset. 

Ja toki naiset tekevät sellaisia "naisaloitteita" joita useimmat miehet eivät edes huomaa. Mutta naiset itse laskevat ne aloitteiksi. 

Vierailija
97/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:54"]

Jos en halua ottaa kontaktia mieheen niin en myöskään tee aloitetta.

[/quote]

Vaan jos et tee aloitteita niin tulet kohtaamaan pääsääntöisesti vain niitä miehiä, jotka ovat kokeneita aloitteentekijöitä. Ja se kokemus hankitaan suurella määrällä lyhyitä ihmissuhteita...

Vierailija
98/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt jokaisen fyysisen aloitteen; mutta mies on tehnyt aloitteen tapaamisiin.

Vierailija
99/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein aloitteita kun olin nainen. Ei se niin vaikeaa ole.

Vierailija
100/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan uskalla lähestyä suomalaisia miehiä, koska heidän naamataulustaan paistaa aina yleinen vitutus, elämään kyllästyneisyys ja huono itsetunto. Jos sellaiseen saa katsekontaktin, niin siinä ei ole mitään lämpöä vaan se on sellaista kylmää toljotusta. Hymyilläkään ne eivät osaa.