Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole kavereita ja ja oikein en tunne että olisi elämää

Vierailija
07.12.2021 |

On jo pitkään jatkunut masennus ja kavereita ei ole. Töissä käyn mutta koen olevani vaa nykyää taas yksinäisempi. Vanhemmat vain mutta puhelin ei koskaan soi ja töiden ulkopuolella oon vaan yksin. Parisuhdettakaan ei ole. Mussa on varmaa jotain vikaa.

Kommentit (163)

Vierailija
81/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule sanomaa päin näköä...ei kiinnosta

Vierailija
82/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kivan näkönen pitkä mies ja vakityö.. naiset on sekasi ku seinäkello.. kun ei kelpaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidset on aivan sekasi.. todella sekasin kaikki

Vierailija
84/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyttää mua hyväkseen, rahallisesti ja seksuaalisesti. Aina kun luulen että nyt löytyi se oikea mies joka mua ei enää satuta, niin käy uudelleen. Ystäviä ei ole. T. Nainen 32v.

Vierailija
85/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla seurakuntaa, itse olen koko ikäni kärsinyt yksinäisyydestä ja kiltteyteni takia joutunut myös hyväksikäytetyksi. Kesällä tulin kuitenkin uskoon ja olen löytänyt helluntaiseurakunnasta kodin ja ystäviä jotka oikeasti välittävät. Olen solussa jossa on mun lisäks 10 muuta naista. Rukoillaan, luetaan raamattua, kerrotaan huoliamme, iloitaan yhdessä. Aivan mahtavaa että sain tulla uskoon❤🙏🏻

Vierailija
86/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
87/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny jo pidemmän aikaa että jos me uskomme samaan eli totuuteen miksi seurakunnat tekevät erotuksen toisiinsa? Kirkko ei pelasta, Jeesus pelastaa.

Vierailija
88/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että monet tullut uskoon!! Katsoessamme ajan merkkejä saatamme todeta että elämme lopun aikoja.. katsoin televisiosta kerran ohjrlmaa jossa mies kertoi nähneensä ympäri maailmaa nuoria tulleen uskoon oikeen rypäisyllä. Mahtavaa!

Vierailija
89/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHme kirkko jeesus juttuja.. ei oikein kirkkotouhut sori kiinnosta.

Vierailija
90/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ei taida olla mulle naista ja elämää.. lihava ylipainonen mt ongelmainen.. amis poika ei kelpaa kellekkään.. nykyää vain naiset kattelee jotain komeita sporttisia miehiä.. en oikein ymmärrä.. miksei sitä rimaa vaa voi laskee.. minä en ymmärrä.. itsekki olen laskenut

Vierailija
91/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää olla vielä hyvä kroppa.. uskomatonta.. naisetki on lihavia monet.. sitten pitää olla vielä koulutettu ja mersu ja rahaa.. uskomatonta.. miten tää elämä menny tälläseksi.. ihmettelen miksi olen sinkku

t. allu

Vierailija
92/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsekaan kirkot kiinnostaa. Kirkkohan ei siis ketään pelasta ja monet krisrilliset kirkot ovat väärässä. Elävä Jumala on kaikkialla kanssamme ja Häneen saa yhteyden jos haluat! Jumalan Armosta me voimme pelastua mutta meidän on uudestisynnyttävä ylhäältä. Muuten joudumme helvettiin ikuisiksi ajoiksi. Jeesus sanoi, Minä olen Tie, Totuus ja Elämä eikä kukaan tule Isän tykö muutoin kuin Minun kauttani

Vierailija
93/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa niin päähän jo vuosien sinkkuus ja mikään ei onnistu. millanen alfa pitää olla?

Vierailija
94/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset miksei tavallinen köyhä velkaantunut amis kelpaa? On kuitenki työpaikka alla ja ei ole työtön. Pitäs kelvata omana itsenään?

Vierailija
95/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä... onko yli 35 v mies jo menetetty tapaus.. mitä ihmettä? 

Vierailija
96/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis naiset vastakaa.. pitääkö täs laihduttaa miksei maha kelpaa tai ylipaino.. mikäs teitä vaivaa??

Vierailija
97/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tunkkinne... kai tässä jossai vaihees on varaa kun tekee paljo töitä käydä maksullisessa.. niin pärjää taas hetken kun saa seksiä ja koskea naista. Kerta tinderissä ja missää ei naisia kiinnosta tällänen mies niin antaa olla.

Vierailija
98/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin meille suomalaisille on oikeen äidinmaidossa imeytetty tuo ajatus kirkkojutuista ja sakramenteistä yms.. Ei Jumala asu missään kirkoissa! Voi olla hienoja rakennuksia ja onkin mutta ne on vaan rakennuksia. Ihmisen käsin tekemiä. Maailma ympärillämme on Jumalan tekemä mutta ihmiset ovat turmelleet sen. Pian Jumala ottaa ne talteen jotka pelastettavissa vielä on, ole sinä yksi heistä! Olemme menossa kohti sellaista ahdingonaikaa ja siksi ne päivät lyhennetään? Koska ei mikään liha täällä muuten tulisi kestämään siksi Jeesus tulee pian ja se VAROITETAAn Raamatussa Hän tulee äkkiarvaamatta!!! Tiedättekö miksi näen vaivaa kirjoittaa tämän? Koska en halua kenenkään joutuvan helvettiin siksi. Jumalakaan ei tahdo, siksi Hän lähetti Ainokaisen Poikansa tähän maailmaan, jotta meillå olisi mahdollisuus pelastua!!! Pian aikamme loppuu ja seisomme Jumalan edessä! Kaikki hyväntekijätkin ja muut mielestämme "hyvät" ihmiset Jumala tuomitsee helvettiin koska se on ainut paikka minne voi päätyä ellei ollut tehnyt tuota Hengellistä Ratkaisua! Jumala antaa meille sitäpaitsi paljon suuremman ja isomman nautinnon ja rakkauden jollaista tämä maailma ei meille vois ikinä antaa! Raamatussa myös lukee että sana rististä on hullutusta niille jotka ei usko, ja näinhän se on. Ikuisuus on ikuista, me olemme tässä maailmassa vain hetken, ja tiedätkö sinä missä tulet viettämään ikuisuuden?

Vierailija
99/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korjaan siis saattaa Jumala kirkoissakin asua, mutta ei pelkästäön siellä!! Vaan kaikkialla. Hän tietää sinut!

Vierailija
100/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne nuoret 30 maks.. sporttiset koulutetut kiinnostaa niin siitä vaa lykkä till.. kerta 36 v kaljamaha ei kelpaa niin lykkä till vaa.. ei kiinnosta kouluttautua.. olen pelkkä amis ja hieman yksinkertainen mutta en vammainen kuten kaikki väittää.. helppohan se täälä on sanoa että olen vammainen ja olettaa mun juttujeni perusteella ja asia ei ole niin.. ihmiset on vaa sekasin ja vihasia ja ilkeitä nykyään kaikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä