Mulla ei ole kavereita ja ja oikein en tunne että olisi elämää
On jo pitkään jatkunut masennus ja kavereita ei ole. Töissä käyn mutta koen olevani vaa nykyää taas yksinäisempi. Vanhemmat vain mutta puhelin ei koskaan soi ja töiden ulkopuolella oon vaan yksin. Parisuhdettakaan ei ole. Mussa on varmaa jotain vikaa.
Kommentit (163)
Ei tässä ole yhtään ei siis mitään järkee ollenkaa missään.
Saa vain haaveilla että pääsisi naista koskemaan ja naisen saisi kainaloon.. haaveilua haaveilua.
Olen todella jo miettinyt mitä hittoa tää on jatkuvasti tällästä... kukaa ei halua ees nähä... kokoajan oravanpyörää.. ei mikää onnistu missään.
Jestas mä olen todella turhautunut tähän kaikkeen!!!!!
En voi mitenkää ymmärtää mikä niinku naisia vaivaa
Pitäkööt tunkkinsa viiniä juovat missit.. nirppanokat koulutetut
perkele taidan mennä paremmin maksullisiin.
Ei tässä koskaa ole mihkää saumaa naiseen.. vanhenee vaa ja lihoo.. kelpaa niinku kellekkään... mitä tähän sanoa olen jo luovuttanut ja pahenee vain.
Vierailija kirjoitti:
No naiset mikä mättää.. naama on kunnos.. työpaikat.. on siisti tyyli.. pituutta.. luulis helposti kelpaavan.. en tajua naiset ootteko sokeita hä?
Naama on 5/10. Työpaikka on hanttityö postissa johon pääse kuka tahansa joka sinne haluaa.
"Siisti tyyli" oli kuvan perusteella lippalakki ja t-paita jotka ymmärtäisi nuorella miehellä mutta ei enää vanhemmiten.
Kaiken lisäksi sulla on ylipainoa ja vakavia mielenterveysongelmia.
Itse ainakin ymmärrän miksi vientiä ei hirveästi olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naiset mikä mättää.. naama on kunnos.. työpaikat.. on siisti tyyli.. pituutta.. luulis helposti kelpaavan.. en tajua naiset ootteko sokeita hä?
Naama on 5/10. Työpaikka on hanttityö postissa johon pääse kuka tahansa joka sinne haluaa.
"Siisti tyyli" oli kuvan perusteella lippalakki ja t-paita jotka ymmärtäisi nuorella miehellä mutta ei enää vanhemmiten.
Hanttityö.. silti en ole työtön.. millanen ennen olin ja ei maistunut työ.. ai naamassa nyt on sitte vikaa ja ylipainoa.. eikö saisi olla?
Naisetko ne sitte niin täydellisen näkösiä on.. voin kertoo että monet ei.. eivät meikkaa eivät pukeudu seksikkäästi.. että sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kuule ole vientiä ei sitte yhtään. joskus ennen oli
Joopa joo. No ettikööt naiset sitte palstaprinssin oikeen prinssin jos ei muu kelpaa.. siinähän ettikööt.
Joo ihan sama mitä tänne kirjottaa joo ainahan vika on miehessä.. on ruma.. lihava.. tai jotain ongelmia ettei kelpaa.. no ihan sama.. kyl täs ihan hyvin menee vaikka ei naista tuu koskaa saamaan.
Kyllä silti ulkonäkö on ihan hyvä ja naiset sanonut.. kyllä ei ole naamasta kiinni.. kyllä pitäisi onnistua.. ihmettelen vaan ku ei ollenkaa onnistu.. millanen sitte pitäs olla.
No jatketaan yksinäistä elämää.. tätähän se on jatkuvasti ei voi mitään.
Kumma ettei tänne kukaa kirjota mitään.. tätä yksinkeskustelua seinille jatkuvasti.
Elämä on liian yksinoloa totaalisesti jo kyllästyny ja mistään ei tule naistenkaa yhtään mitään.
EMMÄ JAKSA TÄNNE YKSIN KIRJOTELLA EI TÄSSÄ OLE MITÄÄ JÄRKEE.
Kyllä minulle kelpaisi hyvin monet naiset.. mutta jos se aina yksipuolista niin en jaksakkaa enää.. pitäkööt tunkkinsa.. ei tällästä oravanpyörää jaksa