Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole kavereita ja ja oikein en tunne että olisi elämää

Vierailija
07.12.2021 |

On jo pitkään jatkunut masennus ja kavereita ei ole. Töissä käyn mutta koen olevani vaa nykyää taas yksinäisempi. Vanhemmat vain mutta puhelin ei koskaan soi ja töiden ulkopuolella oon vaan yksin. Parisuhdettakaan ei ole. Mussa on varmaa jotain vikaa.

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaisi hyvin monet naiset.. mutta jos se aina yksipuolista niin en jaksakkaa enää.. pitäkööt tunkkinsa.. ei tällästä oravanpyörää jaksa

Vierailija
122/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole yhtään ei siis mitään järkee ollenkaa missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vain haaveilla että pääsisi naista koskemaan ja naisen saisi kainaloon.. haaveilua haaveilua.

Vierailija
124/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella jo miettinyt mitä hittoa tää on jatkuvasti tällästä... kukaa ei halua ees nähä... kokoajan oravanpyörää.. ei mikää onnistu missään.

Vierailija
125/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mä olen todella turhautunut tähän kaikkeen!!!!!

Vierailija
126/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitenkää ymmärtää mikä niinku naisia vaivaa

Vierailija
127/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkööt tunkkinsa viiniä juovat missit.. nirppanokat koulutetut

Vierailija
128/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

perkele taidan mennä paremmin maksullisiin.

Vierailija
129/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä koskaa ole mihkää saumaa naiseen.. vanhenee vaa ja lihoo.. kelpaa niinku kellekkään... mitä tähän sanoa olen jo luovuttanut ja pahenee vain.

Vierailija
130/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naiset mikä mättää.. naama on kunnos.. työpaikat.. on siisti tyyli.. pituutta.. luulis helposti kelpaavan.. en tajua naiset ootteko sokeita hä?

Naama on 5/10. Työpaikka on hanttityö postissa johon pääse kuka tahansa joka sinne haluaa.

"Siisti tyyli" oli kuvan perusteella lippalakki ja t-paita jotka ymmärtäisi nuorella miehellä mutta ei enää vanhemmiten.

Kaiken lisäksi sulla on ylipainoa ja vakavia mielenterveysongelmia.

Itse ainakin ymmärrän miksi vientiä ei hirveästi olisi.

Vierailija
131/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naiset mikä mättää.. naama on kunnos.. työpaikat.. on siisti tyyli.. pituutta.. luulis helposti kelpaavan.. en tajua naiset ootteko sokeita hä?

Naama on 5/10. Työpaikka on hanttityö postissa johon pääse kuka tahansa joka sinne haluaa.

"Siisti tyyli" oli kuvan perusteella lippalakki ja t-paita jotka ymmärtäisi nuorella miehellä mutta ei enää vanhemmiten.

Hanttityö.. silti en ole työtön.. millanen ennen olin ja ei maistunut työ.. ai naamassa nyt on sitte vikaa ja ylipainoa.. eikö saisi olla?

Vierailija
132/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko ne sitte niin täydellisen näkösiä on.. voin kertoo että monet ei.. eivät meikkaa eivät pukeudu seksikkäästi.. että sori vaan.

Vierailija
133/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kuule ole vientiä ei sitte yhtään. joskus ennen oli

Vierailija
134/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. No ettikööt naiset sitte palstaprinssin oikeen prinssin jos ei muu kelpaa.. siinähän ettikööt.

Vierailija
135/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan sama mitä tänne kirjottaa joo ainahan vika on miehessä.. on ruma.. lihava.. tai jotain ongelmia ettei kelpaa.. no ihan sama.. kyl täs ihan hyvin menee vaikka ei naista tuu koskaa saamaan.

Vierailija
136/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silti ulkonäkö on ihan hyvä ja naiset sanonut.. kyllä ei ole naamasta kiinni.. kyllä pitäisi onnistua.. ihmettelen vaan ku ei ollenkaa onnistu.. millanen sitte pitäs olla.

Vierailija
137/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jatketaan yksinäistä elämää.. tätähän se on jatkuvasti ei voi mitään.

Vierailija
138/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei tänne kukaa kirjota mitään.. tätä yksinkeskustelua seinille jatkuvasti.

Vierailija
139/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liian yksinoloa totaalisesti jo kyllästyny ja mistään ei tule naistenkaa yhtään mitään.

Vierailija
140/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMMÄ JAKSA TÄNNE YKSIN KIRJOTELLA EI TÄSSÄ OLE MITÄÄ JÄRKEE.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän