Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole kavereita ja ja oikein en tunne että olisi elämää

Vierailija
07.12.2021 |

On jo pitkään jatkunut masennus ja kavereita ei ole. Töissä käyn mutta koen olevani vaa nykyää taas yksinäisempi. Vanhemmat vain mutta puhelin ei koskaan soi ja töiden ulkopuolella oon vaan yksin. Parisuhdettakaan ei ole. Mussa on varmaa jotain vikaa.

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tajua naisia.. eikö enää yli 35 v mies kelpaa.. mä tajua.. vakituiset työt kaikki kunnos elämäs ja sillee.. millanen pitäs naiset olla hä???

Vierailija
42/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei naiset vastaa.. Haluaisin tietää että mikä mättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmä tajua naisia.. eikö enää yli 35 v mies kelpaa.. mä tajua.. vakituiset työt kaikki kunnos elämäs ja sillee.. millanen pitäs naiset olla hä???

Lopeta jo, Allu

Vierailija
44/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN lopeta.. kun halun tietää miks tää on jatkuvasti tätä samaa oravanpyörää.. käyn töissä ja oon muuttunu mies.. eikä silti kelpaa kellekkään.

Vierailija
45/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua on alkanu jo turhauttaa ja masentaa e nempi vaa tää elämä kun ei naisiin tutustu ollenkaa.. kävelen keskustassa ja kaikkee eivät kato ees päälle... ja kaikki on jotenki ollu jo pidempää turhauttavaa.. ketää ei kiinnostu ja minä aina kiinnostun siis aina jotenki minä. ja minä ja minä

Vierailija
46/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan jo naista pikkuhiljaa ja naisen kosketusta.. olen ollut ihan tarpeeksi jo liikaa yksin.. ihanko maine menny että mut tunnetaan ku ennen kyllä onnistui ja nykyää ei onnistu mikää.

Vierailija
47/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaan kyllä sutinaa naisen kosketusta ja seksiä myönnän... kyllä mies turhautuu jos ei sitä saa ja kelpaa.. sitten alkaa miettii elämää tosissaa mikä on ettei kelpaa.. onko vaa turhake ja miten voi olla näin jos käy töissä ja ei oo mikää työtön sekopää tai rahaton pummi.. mikä teitä naiset vaivaa???????

Vierailija
48/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ANTAA OLLA EN JAKSA.. MEEN KOHTA TÖIHIN EI TÄNNE KANNATA KIRJOTTAA KUKAA EI VASTAA JA KIRJOTTAA SEINILLE HYVÄSTI IHMISET

Vierailija
49/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakoot komeen nuoren yritysjohtajan koulutetun mersupellen.. ottakoot ei mua kiinnosta.. jos semmonen mies naisia kiinnostaa niin naiset on aivan sekasi ja rahan perässä ja statuksen!!!!!

Vierailija
50/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder pässportilla tutustut ulkomaalaisiin naisiin. Helppoa on.

Vierailija
51/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuitenkaa oo työtön.. hyväpalkkainen vakituinen työ ja oon tosi pitkää seki pitäs jo riittää mutta ei näytä suomalaisia naisia kiinnostavan. eikä kiinnosta thaimaalaiset ei tippaakaan.

Vierailija
52/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mitä naiset meinaa... kun ei naiset ees vastaa täälä ja mitää

Vierailija
53/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisilta olen kysynyt millanen pitäs olla? Kehuja tulee kyllä näytät kivalta.. olet pitkä.. sulla on työpaikka.. joopa joo sinkkuna vuosia täs oltu.. mitä ne sanomiset hyödyttää kun ei sitä naista ole.. ja eivät halua ees kukaa tavata.. siis aivan turhauttavaa tää elämä jatkuvasti.. ihme että olen jo pidempää voinut huonosti ja turhautunut.

Vierailija
54/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sinussa on vikaa. Olet epämiellyttävä valittava luuseri.

Ja sinä olet ilkeä ihminen. Onko tulla tänne omaa pahaa oloasi purkamaan?

Vierailija
55/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ilkeä.. olen masentunut.. jatkuvaa tyhjää elämässä seinät ja työ.. kaipaan naista... ja naisenkaa olemista... kumma ettei kukaa sitä ymmärrä.

Vierailija
56/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ihmiset halus jutella ja ketää ei nykyää oikee mikää kiinnosta... ilkeyksiä vaa tulee ja en jaksa välittää tommosista.

Ihmiset on ”ilkeitä” sulle Allu siksi että sä ahdistelet, kyttäät, stalkkaat, jankkaat, uhkailet väkivallalla, haet huomiota itsemurhajutuilla mitä et valitettavasti toteuta, ja kirsikkana kakun päälle haukut, halveksit ja kynäilet pyhää vihaa naisia kohtaan uhkuvia vammaisen jankutijank viestejäsi tänne. Kaikki keskustelusi päättyy siihen hysteerisen ”MIKÄ TEILLE NIRPPANOKKA SEKOPÄÄ NAISET KELPAA .. NYRKKIÅ NAAMAAN!!!”-vouhotukseen. Voit ihan katsoa peiliin vaan kun mietit miksi kanssasi ei halua kukaan olla.

Vierailija
57/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ilkeä.. olen masentunut.. jatkuvaa tyhjää elämässä seinät ja työ.. kaipaan naista... ja naisenkaa olemista... kumma ettei kukaa sitä ymmärrä.

No kyllä ihmiset sen ymmärtää. Mitä sinä et ymmärrä on se että sä et ansaitse ketään. Suhtaudut naisiin kammottavan esineellistävällä tavalla, ikään kuin ne olisi täällä vain sua varten. Naisen tarvisit myös korjaamaan oman mielenterveytesi, sitäkään et halua itse tehdä. Olet oksettava.

Vierailija
58/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hankkisit jonkun kivan säännöllisen harrastuksen, missä pääsisit tapaamaan uusia ihmisiä.

Ei, olet ymmärtänyt nyt ihan väärin. Allu ei aio eikä halua muuttaa mitään eikä yrittää mitään, Allu haluaa valittaa, kerjätä sääliä ja haukkua naisia.

Vierailija
59/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen ihmiset halus jutella ja ketää ei nykyää oikee mikää kiinnosta... ilkeyksiä vaa tulee ja en jaksa välittää tommosista.

Ihmiset on ”ilkeitä” sulle Allu siksi että sä ahdistelet, kyttäät, stalkkaat, jankkaat, uhkailet väkivallalla, haet huomiota itsemurhajutuilla mitä et valitettavasti toteuta, ja kirsikkana kakun päälle haukut, halveksit ja kynäilet pyhää vihaa naisia kohtaan uhkuvia vammaisen jankutijank viestejäsi tänne. Kaikki keskustelusi päättyy siihen hysteerisen ”MIKÄ TEILLE NIRPPANOKKA SEKOPÄÄ NAISET KELPAA .. NYRKKIÅ NAAMAAN!!!”-vouhotukseen. Voit ihan katsoa peiliin vaan kun mietit miksi kanssasi ei halua kukaan olla.

No en ole aina tollanen osaan keskustella naisenkaa ostaa naiselle kivoja juttuja sun muuta kukkia.. mutta ei kukaa halua tutustua nykyää muhun.. mietin jopa onko maine menny tinderissä kun ei tuu osumia vai mitä ihmettä.

Vierailija
60/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi jestas sentää.. mä kaipaan sitä naisen läheisyyttä.. onko se nykyää väärin.. ennen sitä sain.. ja nyt en saa niin olen kai muuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän