Mulla ei ole kavereita ja ja oikein en tunne että olisi elämää
On jo pitkään jatkunut masennus ja kavereita ei ole. Töissä käyn mutta koen olevani vaa nykyää taas yksinäisempi. Vanhemmat vain mutta puhelin ei koskaan soi ja töiden ulkopuolella oon vaan yksin. Parisuhdettakaan ei ole. Mussa on varmaa jotain vikaa.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ilkeä.. olen masentunut.. jatkuvaa tyhjää elämässä seinät ja työ.. kaipaan naista... ja naisenkaa olemista... kumma ettei kukaa sitä ymmärrä.
No kyllä ihmiset sen ymmärtää. Mitä sinä et ymmärrä on se että sä et ansaitse ketään. Suhtaudut naisiin kammottavan esineellistävällä tavalla, ikään kuin ne olisi täällä vain sua varten. Naisen tarvisit myös korjaamaan oman mielenterveytesi, sitäkään et halua itse tehdä. Olet oksettava.
Joo asia ei ole näin.. en halua naista että se elättää mua.. käyn töissä mulla on omat rahat.. ei tietenkää.. mutta ihan sama.. en tarvi joo ketään.. käydä vaa maksullisissa läpi elämän.. se riittää. En ole oksettava sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa sitte mun pitäs sanoa.
Mieluiten ei mitään. Lukitse itsesi loppuiäksesi kellariin äläkä sano enää ikinä mitään. Et osaa sanoa mitään tähdellistä, pelkkää jankutusta. Turhaa lätinää. Sun pitäis olla hiljaa, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kovadsti kaipais parisuhdetta.. nykyää niin kovaa.. en tiiä ei naisetkaa kerro miksen ole riittävä.. ihmettelen suuresti.. töissäki naiset ei ees juttele
Aina kun sinä vammainen tulet tänne hakemaan huomiota, sulle tulee kymmenet naiset kertomaan miksi et ole riittävä. Sä et vaan kuuntele. Sulle on tässäkin keskustelussa taas kerrottu mikä susta on vialla. Sä vammainen et vaan silti kuuntele. Olet oksettavaa geneettistä jätöstä.
En välitä paskan vertaa.. sinä taidat olla semmoinen.. sekopää.. katso peiliin ja mieti elämääs.
JOO EI KIINNSOTA PÄTKÄÄKÄÄ OLLAAN YKSIN.. AINASKI VOI ELÄMÄ KÄYDÄ MAKSULLISISSA JA TÖITÄ TEEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, harrasta jotain, katsele jotain muuta kun niitä nuoria hoikkia naisia. Vaikka jostain tervehenkisistä harrastuksista oman ikäinen, samaa painoluokkaa reipas ja mukava nainen. Tai sitten keski-ikäisty suosiolla ja katsele vaikka urheilua tästä lähin, jos ei itselle realistinen nainen kelpaa. Et ole hyväksynyt vielä omaa ikääntymistä ja haikailet nuoruutta, vaikka et jaksa niissä baareissa enää edes juosta. Tottakai nuoria naisia kiinnostaa biletys ja hyvännäköiset, nuoret miehet eikä joku elämätön keski-ikäinen tuppisuu. Ihan suoraan sanottuna omanikäisiäs, ylipainoisia naistakaan ei välttämättä kiinnosta, onnekas on jos sellaisen hyvän saa.
Ei mua kiinnosta oman ikäset.. koska ne on liian aikusmaisia mun rinnalla... lapsia sun muuta.. mä en halua.. enkä oikee halua että naisella on lapsia.. ollaan eri maailmasta.
Sä olet vammainen ja tarvitset vammaisen naisen, usko jo! Normaalia et tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
EN lopeta.. kun halun tietää miks tää on jatkuvasti tätä samaa oravanpyörää.. käyn töissä ja oon muuttunu mies.. eikä silti kelpaa kellekkään.
SULLE ON KERROTTU MILJOONA KERTAA. SINÄ ET IKINÄ USKO. MITEN MONTA MILJOONAA TOISTOA TARVITSET, VAMMAINEN?
MULLE ON JOO KERROTTU.. TULE SANOMAA PÄIN NÄKÖÖ??????????? EN OLE VAMMAINEN TAJUA SE JO VIHDOIN JESTAS SENTÄÄ MITÄ TOUHUA
Vierailija kirjoitti:
kaipaan kyllä sutinaa naisen kosketusta ja seksiä myönnän... kyllä mies turhautuu jos ei sitä saa ja kelpaa.. sitten alkaa miettii elämää tosissaa mikä on ettei kelpaa.. onko vaa turhake ja miten voi olla näin jos käy töissä ja ei oo mikää työtön sekopää tai rahaton pummi.. mikä teitä naiset vaivaa???????
Naisia vaivaa se että sä olet olemassa, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, harrasta jotain, katsele jotain muuta kun niitä nuoria hoikkia naisia. Vaikka jostain tervehenkisistä harrastuksista oman ikäinen, samaa painoluokkaa reipas ja mukava nainen. Tai sitten keski-ikäisty suosiolla ja katsele vaikka urheilua tästä lähin, jos ei itselle realistinen nainen kelpaa. Et ole hyväksynyt vielä omaa ikääntymistä ja haikailet nuoruutta, vaikka et jaksa niissä baareissa enää edes juosta. Tottakai nuoria naisia kiinnostaa biletys ja hyvännäköiset, nuoret miehet eikä joku elämätön keski-ikäinen tuppisuu. Ihan suoraan sanottuna omanikäisiäs, ylipainoisia naistakaan ei välttämättä kiinnosta, onnekas on jos sellaisen hyvän saa.
Ei mua kiinnosta oman ikäset.. koska ne on liian aikusmaisia mun rinnalla... lapsia sun muuta.. mä en halua.. enkä oikee halua että naisella on lapsia.. ollaan eri maailmasta.
Sä olet vammainen ja tarvitset vammaisen naisen, usko jo! Normaalia et tule saamaan.
Mä en ole missää nimessä vammainen mut on tutkittu tajua jo se ja katto peiliin.. oletko itse vammainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaipaan kyllä sutinaa naisen kosketusta ja seksiä myönnän... kyllä mies turhautuu jos ei sitä saa ja kelpaa.. sitten alkaa miettii elämää tosissaa mikä on ettei kelpaa.. onko vaa turhake ja miten voi olla näin jos käy töissä ja ei oo mikää työtön sekopää tai rahaton pummi.. mikä teitä naiset vaivaa???????
Sulla pitäs olla nyrkki naamassa ja kunnon mustasilmä.. olis oikein sulle
Vammainen on se joka haukkuu toista ihmistä vammaiseksi. Todella sairasta touhua! Kuka sä olet joka kehtaat täällä jatkuvasti haukkua toisia vammaiseksi? Häpeä iljettävä ihminen! Terveisiä ap:lle, olen puolellasi.
joo mulle riitti.. ihmiset ja kaikki sonta elämässä... maksulliset kutsuu ja takas töihin.. hyvästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä yrität sössöttää?
Vierailija kirjoitti:
On jo pitkään jatkunut tätä.. ennen ei ollut näin.. oli ihmisiä elämässä ja jotain tuttuja.. nyt ei oo ketään.. käyn vaa töissä ja oon yksin
Aloitukseen meinasin vastata fiksusti, mutta tää paljasti sit jo heti aluksi, joten antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo pitkään jatkunut tätä.. ennen ei ollut näin.. oli ihmisiä elämässä ja jotain tuttuja.. nyt ei oo ketään.. käyn vaa töissä ja oon yksin
Aloitukseen meinasin vastata fiksusti, mutta tää paljasti sit jo heti aluksi, joten antaa olla.
Siis Alluhan se, sama laulu meneillään. Aamusta iltaan.
ppainukaa ihmiset kuusee.. mulle riitti
NO KAPPAS! Hyvä kun en oo yksin , minulla on niin Hyvä Vävyooika kokelas, isälleni tiedossa , että!
Hän julkisesti pussaa vieraita naisia jopa Kirppikseklä hän on Vieraan naisen kanssa, .että näin
tekis mieli vetää turpaa tommosia ihmisiä ja kovaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä yrität sössöttää?
sitä että tule päin näköö sanomaa että olenko vammainen vai en.. katotaa miten käy
Aina kun sinä vammainen tulet tänne hakemaan huomiota, sulle tulee kymmenet naiset kertomaan miksi et ole riittävä. Sä et vaan kuuntele. Sulle on tässäkin keskustelussa taas kerrottu mikä susta on vialla. Sä vammainen et vaan silti kuuntele. Olet oksettavaa geneettistä jätöstä.