Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole kavereita ja ja oikein en tunne että olisi elämää

Vierailija
07.12.2021 |

On jo pitkään jatkunut masennus ja kavereita ei ole. Töissä käyn mutta koen olevani vaa nykyää taas yksinäisempi. Vanhemmat vain mutta puhelin ei koskaan soi ja töiden ulkopuolella oon vaan yksin. Parisuhdettakaan ei ole. Mussa on varmaa jotain vikaa.

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen terve joo ja se hyvä ja toki työ.. mutta en koe olevani ollinen.. kaipaisin myös parisuhdetta

Mitä olet tehnyt asian eteen? Ei se prinssi valkoisella ratsulla karauta sun ovikelloa rimputtaan muualla kuin reginassa. Hyvä että kuitenkin tiedostat tilanteen etkä vänkää "mussa ei oo mitään vikaa mutta ystäviä ei ole".

Vierailija
102/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys mitä sinun pitäisi kysyä oikeasti itseltäsi on: Rakastatko itseäsi? Siitä se lähtee. Jos et rakasta itseäsi niin kuka muukaan pystyy.

Eli pieniä tekoja joka päivä josta syntyy suurempi puro. Mieti tarvitsetko terapiaa. Siellä saisit työkaluja. Täältä kukaan ei pysty auttamaan ja perehtymään taustalla olevaan oikeaan ongelmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkööt tunkkinsa.. monet jää yksin kun vaatimukset vaan kasvaa ja kasvaa. .sitten haukutaan vielä kehitysvammaiseksi mieslapseksi.. jotain aivan käsittämätöntä skeidaa.. ihmiset on todella sekasin ja voi huonosti

Vierailija
104/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys mitä sinun pitäisi kysyä oikeasti itseltäsi on: Rakastatko itseäsi? Siitä se lähtee. Jos et rakasta itseäsi niin kuka muukaan pystyy.

Eli pieniä tekoja joka päivä josta syntyy suurempi puro. Mieti tarvitsetko terapiaa. Siellä saisit työkaluja. Täältä kukaan ei pysty auttamaan ja perehtymään taustalla olevaan oikeaan ongelmaan

Mulla on ongelmia.. kaipaan parisuhdetta naista.. ei tarvitse naisen pelastaa mua en ajattele niin kaipaan sitä toista rinnalle ja iloa elämään.. ei aina tätä samaa tylsyyttä yksin oloa... makselen velkoja pikkuhiljaa.. muuta ei voi enää tehdä.. laihduttaminen jäänyt.. ei ole aikaa paljon töitä.. terapiassa nyt käyn.. en tiedä joudunko vaihtaa terapeuttia

Vierailija
105/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa Uutta Testamenttiä! Jeesuksen rakkaudesta ja ihmeteoista! Siunattua viikonloppua jo teille näin valmiiksi. Muistakaa, Jumala on aina! Hän ei Petä!

Vierailija
106/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt lopettanut moneksi kuukaudeksi baarit alkoholin käytön.. ei auta yhtään mitään.. pitäs varmaa juoda ja käydä baareissa kun ei vaikuta mitenkää että saisin naisen.

Vierailija
107/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmasti hyvin yksinäinen työn ulkopuolella, mutta vaimon ansiosta on hyvä puoliso elämässä. Lisäksi vaimolla on laaja ystäväpiiri, joten vietän aktiivista seuraelämää. Osaan käyttäytyä fiksusti ja vaimon ystävistä suurin osa taitaa jopa pitää musta, mutta omaa ystäväpiiriä en ole koskaan osannut rakentaa.

Vierailija
108/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen pitäs olla.. ennen työttömänäki sain jopa naisia.. nyt on työpaikka ja hyvä missä tykkään olla ja vakituinen vielä.. en tajua.

Vierailija
109/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole naista.. minulle edelleen kelpaisi noin 80 kg.. pullukka tavallinen amis kelpaisi.. ei koulutettu tarvi olla.. voi olla jopa työtön nainen.. miksi en sellaista saa?

t. allu

Vierailija
110/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä ihmettelen että onko korma kostanu minulle.. vai onko tää jotain kohtaloa miksei onnistu naistenkaa..,

Vierailija
111/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset mikä mättää.. naama on kunnos.. työpaikat.. on siisti tyyli.. pituutta.. luulis helposti kelpaavan.. en tajua naiset ootteko sokeita hä?

Vierailija
112/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäkää tunkkinne.. olkaa ikisinkkuja.. ei mua kiinnosta.. minäki taidan olla ihan sama.. odota enää ikinä mitään ku ei kelpaa.

Vierailija
113/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERKELE ÄMMÄT.. OLKAA IKISINKKUJA NIRPPANOKAT PISSIKSET.. LUULETTE OLEVANNE KAUNIITA.. MONET ON RUMIA JA LIHAVIA

Vierailija
114/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nirppanokat ku ei kelpaa.. jumalauta mitä touhua..

Vierailija
115/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tänne kukaa vastaa. en jaksa enää kirjottaa tehdä alotuksia.. en mitää enää koko elämää... hyppään junan alle heido

Vierailija
116/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin salille ja tinderiin. Tinderistä löytyy seuraa vaikka joka illalle. Tosin mulle riittää treffit 1-2 kertaa viikossa. Lisäksi käyn kävelyillä yksin sekä salilla/ryhmäliikuntatunneilla. Sivistän itseäni lukemalla ja katsomalla laadukkaita dokkareita. Sohvalle homehtuminen ei piristä ketään. Kavereita näen pari kertaa vuodessa. Niillä kun on kumppani ja lapsia. Perus kolmekymppisen sinkun arkea.

Vierailija
117/163 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, harrasta jotain, katsele jotain muuta kun niitä nuoria hoikkia naisia. Vaikka jostain tervehenkisistä harrastuksista oman ikäinen, samaa painoluokkaa reipas ja mukava nainen. Tai sitten keski-ikäisty suosiolla ja katsele vaikka urheilua tästä lähin, jos ei itselle realistinen nainen kelpaa. Et ole hyväksynyt vielä omaa ikääntymistä ja haikailet nuoruutta, vaikka et jaksa niissä baareissa enää edes juosta. Tottakai nuoria naisia kiinnostaa biletys ja hyvännäköiset, nuoret miehet eikä joku elämätön keski-ikäinen tuppisuu. Ihan suoraan sanottuna omanikäisiäs, ylipainoisia naistakaan ei välttämättä kiinnosta, onnekas on jos sellaisen hyvän saa.

No just erehdyin tällaisen olmin kanssa treffeille. Tyyppi oli mua 5v nuorempi, mutta harrastuksena pelkkä netflix. Luuli, että mä liikunnallisena ja lukevana (seksuaalisestikin) aktiivisena naisena olisin hänestä kiinnostunut. Dream on. Etsiköön kaltaisensa pullean pehmoisen sohvaperunan.

Vierailija
118/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita naisia kiinnosta mikää.. pitäkööt tunkkinsa... missit ja laihat nirppanokat.. minä olen ruma kaljamaha

Vierailija
119/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderiä ku selaa niin ei mitään toivoa... kaunottaria missejä paikka täynnä.. ei mitää toivoa koskaan.. ei mitää osumia tule.. ikinä.. jotenki tää elämä riittää jo mulle.. yksin aina.

Vierailija
120/163 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtaa ja huomaa kyllä että jää yksin.. niin se vaan on.. niin se vaan on.. että naiset on todella niin nirsoja.. ettei ne laske yhtään rimaa.. ja tässä ollaan sinkkuna ei voi mitää enää ikinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän