Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilisitko kannabista jos saisit laillisesti ja mahd. turvallisesti testata?

Vierailija
12.03.2015 |

Tai vaihtoehtoisesti laittomasti , sillain että et voisi jäädä kiinni ja kukaan ei saisi koskaan tietää.
Itse koittaisin varmaankin mielenkiinnosta...olisi hauska tietää millainen olo tulisi

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:22"]En kokeilisi. En pelaa myöskään venäläistä rulettia. Mä toivon, että kaikki näkisivät kannabispsykoosista loppuelämänsä kärsivän ihmisen ja miettisivät sitten, että ottavatko riskin kokeillen mietoa huumetta, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden. [/quote] Ja minä toivon, että kaikki näkisivät juoppohullun, psykoosiin vaipuneen ihmisen ja miettisivät sitten, ottaisiko riskin kokeilla ko. laillista hermomyrkkyä, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden. Kannabiksen riskit ovat huomattavasti pienemmät, kuin alkoholin -jokaikinen tutkimus on vahvistanut tämän asian. 7

[/quote]

Niin, sekin on kamalaa katseltavaa, olet ihan oikeassa. Jos olisi fiksu ihminen, ei sekoittaisi elimistöön yhtään millään päihteellä. Näytä minulle tutkimus, joka yksiselitteisesti toteaa kannabiksen riskit huomattavasti pienemmiksi kuin alkoholin. Tässä puhutaan kahdesta eri asiasta. Alkoholin aiheuttama juoppohulluus ei tule yhdestä, kahdesta, kolmesta käyttökerrasta eikä mahdollisesti pitkän ajan kuluttua käytön lopettamisesta. Toisin kuin kannabispsykoosi. En ole myöskään väittänyt, että näin kävisi kaikille, ei käy. Mutta kun kukaan ei voi tietää käykö itselle, niin saan varmaankin vastata tähä kyselyyn, että en kokeilisi? Näillä perusteilla.

Vierailija
22/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subuu saa helpommi, nii mielummin Subua. Puhast kannabista nii hankalaa saada, nii itekki tööttään Subutexiä suoneen. Neljät vedot saa 30e Subulla, kannattaa koittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo testattu ja ihan jees kokemus. En kuitenkaan käytä nykyään mitään muuta, kuin muutama lasi viiniä silloin tällöin. Alkoholi on PALJON haitallisempaa elimistölle ja yhtälailla alkoholistakin voi saada psykoosin eli mikään ei puolla viinan juontia tässä asiassa...

Vierailija
24/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut pari kertaa, ei ole mielestäni mitenkään ihmeellistä. Rento ja kiva olo tulee, ei mene pää sekaisin.

Vierailija
25/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:22"]En kokeilisi. En pelaa myöskään venäläistä rulettia. Mä toivon, että kaikki näkisivät kannabispsykoosista loppuelämänsä kärsivän ihmisen ja miettisivät sitten, että ottavatko riskin kokeillen mietoa huumetta, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden. [/quote] Ja minä toivon, että kaikki näkisivät juoppohullun, psykoosiin vaipuneen ihmisen ja miettisivät sitten, ottaisiko riskin kokeilla ko. laillista hermomyrkkyä, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden. Kannabiksen riskit ovat huomattavasti pienemmät, kuin alkoholin -jokaikinen tutkimus on vahvistanut tämän asian. 7

[/quote]

Alkoholin aiheuttama juoppohulluus ei tule yhdestä, kahdesta, kolmesta käyttökerrasta eikä mahdollisesti pitkän ajan kuluttua käytön lopettamisesta. Toisin kuin kannabispsykoosi. 

[/quote]

Lähde sille että kannabis voi aiheuttaa psykoosin pitkän ajan kuluttua käytön lopettamisesta, kiitos.

Vierailija
26/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:28"]

[/quote]

Niin, sekin on kamalaa katseltavaa, olet ihan oikeassa. Jos olisi fiksu ihminen, ei sekoittaisi elimistöön yhtään millään päihteellä. Näytä minulle tutkimus, joka yksiselitteisesti toteaa kannabiksen riskit huomattavasti pienemmiksi kuin alkoholin. Tässä puhutaan kahdesta eri asiasta. Alkoholin aiheuttama juoppohulluus ei tule yhdestä, kahdesta, kolmesta käyttökerrasta eikä mahdollisesti pitkän ajan kuluttua käytön lopettamisesta. Toisin kuin kannabispsykoosi. En ole myöskään väittänyt, että näin kävisi kaikille, ei käy. Mutta kun kukaan ei voi tietää käykö itselle, niin saan varmaankin vastata tähä kyselyyn, että en kokeilisi? Näillä perusteilla.
[/quote]

Itse en käytä mitään päihteitä, mutta ymmärrän kyllä, että jotkut niitä "tarvitsevat" nollatakseen päänsä silloin tällöin. Näistä kahdesta kannabis on ehdottomasti pienempi paha ja kaivan sinulle kyllä tutkimuksia aiheesta, jos maltat tovin odottaa.

Vierailija
27/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:36"]

[/quote]

Alkoholin aiheuttama juoppohulluus ei tule yhdestä, kahdesta, kolmesta käyttökerrasta eikä mahdollisesti pitkän ajan kuluttua käytön lopettamisesta. Toisin kuin kannabispsykoosi. 

[/quote]

Lähde sille että kannabis voi aiheuttaa psykoosin pitkän ajan kuluttua käytön lopettamisesta, kiitos.

[/quote]

http://www.bmj.com/content/342/bmj.d738.abstract

http://archpsyc.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=211301

Jos aloitat vaikka noista. 

Mä en oikein ymmärrä kannabiksen ja alkoholin vastakkainasettelua. Että jos tiedoistaan kannabiksen riskit niin ei ymmärrä (tai kieltää) alkoholin riskit? Ei. Jokaisella kulttuurilla on huumeensa, meillä se on ollut alkoholi ja paljon pahaa sekin aiheuttaa. On kummallista, että alkaa hirveä puolustautuminen, jos joku ei halua kannabista käyttää ja tuo esille sen haittoja - joista veronmaksajana maksan samoin kuin alkoholin haitoista. 

Vierailija
29/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Ihan suomenkielisestä Wikipediasta voit katsoa ja poimia linkit. Toisin kuin esim. pirissä, kannabis ei välittömästi laukaise psykoosia vaan aikaistaa sen puhkeamista. Ei siis täysin vaaraton aine, mutta mikäs olisi.

Vierailija
30/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:22"]En kokeilisi. En pelaa myöskään venäläistä rulettia. Mä toivon, että kaikki näkisivät kannabispsykoosista loppuelämänsä kärsivän ihmisen ja miettisivät sitten, että ottavatko riskin kokeillen mietoa huumetta, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden.
[/quote]

Ja minä toivon, että kaikki näkisivät juoppohullun, psykoosiin vaipuneen ihmisen ja miettisivät sitten, ottaisiko riskin kokeilla ko. laillista hermomyrkkyä, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden. Kannabiksen riskit ovat huomattavasti pienemmät, kuin alkoholin -jokaikinen tutkimus on vahvistanut tämän asian. 7
[/quote] Tässä on vain taas se " pieni" ero, että kannabispsykoosi voi puhjeta jopa ensimmäisellä kokeilukerralla. Juoppohulluus vaatii kehittyäkseen pitkäkestoisen rankan juomisputken. Miksi te kannabishörhöt vertaatte aina kannabiksen käytön haittoja rappioalkoholismin haittoihin? Minä juon 2 laillista punaviiniä viikossa, enkä tule koskaan saamaan juoppohulluuskohtausta siitä. Ja se 2 laillista punaviiniä on taatusti terveellisempää kuin poltella 2 kannabissätkää. Piste. THC kertyy myös elimistöön, alkoholi palaa nopeasti pois.

Vierailija
31/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:28"]

[/quote]

[/quote]

Itse en käytä mitään päihteitä, mutta ymmärrän kyllä, että jotkut niitä "tarvitsevat" nollatakseen päänsä silloin tällöin. Näistä kahdesta kannabis on ehdottomasti pienempi paha ja kaivan sinulle kyllä tutkimuksia aiheesta, jos maltat tovin odottaa.
[/quote] Ei ole. Alkoholin KOHTUUKÄYTTÖ on terveellisempää kuin kannabiksen polttelu.

Vierailija
32/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täysin haitatonta päihdettä ei ole pitää sallia vähiten haitalliset.

Vierailija
33/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subutex aina puhdasta eikä aiheutta psykoosia, käyttäkää Subuu

Vierailija
34/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannabiksen säännöllinen pitkäaikaiskäyttö saattaa mitä ilmeisimmin aiheuttaa hengitysteiden ärsytystä, tulehduksia ja pahanlaatuisia muutoksia kuten keuhkosyöpää. Osalle pitkään säännöllisesti kannabista käyttävistä kehittyy riippuvuus, jolloin käyttäjä ei pysty olemaan ilman ainetta tai hallitsemaan sen käyttöä. Pitkäaikaiskäyttöön liittyy huomiokyvyn ja muistin heikkenemistä, jos aineen käyttö on runsasta. Pitkän raittiin jakson aikana huomiokyvyn ja muistin häiriöt saattavat korjautua. Satunnaiskäytöllä ei ole havaittu olevan vaikutuksia ajattelu-, havainto-, ja muistitoimintoihin. Pitkäaikaisella käytöllä voi olla yhteys masentuneisuuteen, ahdistuneisuuteen ja amotivationaaliseen oireyhtymään. Unen laatuun kannabiksen käyttö voi vaikuttaa vielä päihtymistilan jälkeenkin. Nuorena aloitettu säännöllinen käyttö haittaa henkistä kehitystä, sekä aikuistumisprosessia, jolloin nuori voi jäädä kehitykseltään jälkeen muista nuorista. Käyttö saattaa heikentää nuorten koulumenestystä ja aikuisten pärjäämistä sellaisissa työtehtävissä, jotka vaativat hyvää älyllistä suoritustasoa.
Liiallisen käytön oireina voi esiintyä ahdistuneisuutta, levottomuutta ja unettomuutta. Kyseessä voivat olla myös vieroitusoireet, jos käyttö on loppunut äkillisesti. Suuriin annoksiin, pitkäaikaiseen käyttöön tai herkkään persoonallisuuteen liittyy riski saada ahdistus- tai paniikkikohtauksia. Psyykkisten oireiden, jatkuessa vielä päihtymistilan jälkeen, on syytä hakeutua lääkäriin. Kannabista käyttäessä sietokyky siihen kasvaa eli saman vaikutuksen saamiseksi on poltettava enemmän, mitä aikaisemmin. Vaarana on psyykkisen riippuvuuden kehittyminen. Käyttäjän on hyvä asettaa käytölleen rajat, ja huolehtia, ettei riippuvuutta pääse syntymään. Kannabisriippuvuutta hoidetaan avohoidon menetelmin, mutta joskus myös laitoshoidossa.
Vaikka yksilölliset erot ovat suuria, on todennäköistä, että eräillä ryhmillä kannabiksen käytön haitat ovat odotettua yleisempiä. Niillä nuorilla, joilla koulumenestys on ollut heikkoa ja jotka ovat aloittaneet kannabiksen säännöllisen käytön nuorena, on lisääntynyt vaara muidenkin laittomien päihteiden käyttöön ja kannabisriippuvuuteen. Äidin raskaudenaikainen kannabiksen käyttö saattaa lisätä ennenaikaisen synnytyksen todennäköisyyttä. sekä aiheuttaa lapselle leukemiaa. Kannabiksen käyttö voi myös pahentaa eräiden sairauksien oireita kuten astmaa, keuhkoputken tulehdusta, skitsofreniaa sekä alkoholiriippuvuutta tai muuta päihderiippuvuutta."

Vierailija
35/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:22"]En kokeilisi. En pelaa myöskään venäläistä rulettia. Mä toivon, että kaikki näkisivät kannabispsykoosista loppuelämänsä kärsivän ihmisen ja miettisivät sitten, että ottavatko riskin kokeillen mietoa huumetta, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden.
[/quote]

Ja minä toivon, että kaikki näkisivät juoppohullun, psykoosiin vaipuneen ihmisen ja miettisivät sitten, ottaisiko riskin kokeilla ko. laillista hermomyrkkyä, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden. Kannabiksen riskit ovat huomattavasti pienemmät, kuin alkoholin -jokaikinen tutkimus on vahvistanut tämän asian. 7
[/quote] Tässä on vain taas se " pieni" ero, että kannabispsykoosi voi puhjeta jopa ensimmäisellä kokeilukerralla. Juoppohulluus vaatii kehittyäkseen pitkäkestoisen rankan juomisputken. Miksi te kannabishörhöt vertaatte aina kannabiksen käytön haittoja rappioalkoholismin haittoihin? Minä juon 2 laillista punaviiniä viikossa, enkä tule koskaan saamaan juoppohulluuskohtausta siitä. Ja se 2 laillista punaviiniä on taatusti terveellisempää kuin poltella 2 kannabissätkää. Piste. THC kertyy myös elimistöön, alkoholi palaa nopeasti pois.
[/quote]

Minä en ole kannabishörhö vaan ehta absolutisti. Ruoho ei ole vaaratonta, sitä ei ole kukaan esittänytkään, mutta ehdottomasti pienempi paha se on alkoholiin verrattuna. Lue nuo tutkimukset, jotka viestiin nro 29 linkitin. Sinun pisteesi ja vakuuttelusi eivät oikein tehoa näiden laajojen tutkimusten rinnalla:) Taisi osua arkaan paikkaan, kun piti alkaa hörhöttelemään...

Vierailija
36/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin vaikka hetimutta en halua kokeilla.

Vierailija
37/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokeilisi. Minulla ei ole asiaan minkäänlaista kiinnostusta.

Vierailija
38/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannabis on käyttäjälleen turvallisempaa kuin tupakka tai alkoholi, kertoo laaja EU-katsaus. Tiedot perustuvat Euroopan huumausaineiden ja niiden väärinkäytöksen seurantakeskuksen julkaisemaan 700-sivuisen, 3-osaiseen raporttiin."
Siinäpä pieni ote tuosta maikkarin uutisesta. Jollakin taitaa taas vituttaa, kun tutkimukset eivät tue omia harhaluuloja:)

Vierailija
39/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:22"]En kokeilisi. En pelaa myöskään venäläistä rulettia. Mä toivon, että kaikki näkisivät kannabispsykoosista loppuelämänsä kärsivän ihmisen ja miettisivät sitten, että ottavatko riskin kokeillen mietoa huumetta, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden.
[/quote]

[/quote]

Minä en ole kannabishörhö vaan ehta absolutisti. Ruoho ei ole vaaratonta, sitä ei ole kukaan esittänytkään, mutta ehdottomasti pienempi paha se on alkoholiin verrattuna. Lue nuo tutkimukset, jotka viestiin nro 29 linkitin. Sinun pisteesi ja vakuuttelusi eivät oikein tehoa näiden laajojen tutkimusten rinnalla:) Taisi osua arkaan paikkaan, kun piti alkaa hörhöttelemään...
[/quote] Olen lukenut ihan riittävästi aiheesta ihan jo koulutuksen kautta, kiitos vain. Edelleenkin, kaksi lasillista viiniä on terveellisempää kuin kannabiksen polttelu. Eikä osu arkaan paikkaan, olenpahan vain huumeiden laillistamista vastaan. Puhun kannabista vastaan aina ja kaikkialla. Taitaa itselläsi olla ollut ongelmia päihteiden kanssa, kun ihan absolutisti pitää olla? Voin muuten linkittää tutkimuksen jonka mukaan alkoholin kohtuukäyttö on terveellisempää kuin absolutismi.

Vierailija
40/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän