Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokeilisitko kannabista jos saisit laillisesti ja mahd. turvallisesti testata?

Vierailija
12.03.2015 |

Tai vaihtoehtoisesti laittomasti , sillain että et voisi jäädä kiinni ja kukaan ei saisi koskaan tietää.
Itse koittaisin varmaankin mielenkiinnosta...olisi hauska tietää millainen olo tulisi

Kommentit (163)

Vierailija
1/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillut ja kivaa oli. Koulutyötkin sujui paremmin, kun pystyi keskittymään paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
4/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi... Siihenhän voi vaikka kuolla!? Ei sitä suotta huumausaineeksi luokitella.

Vierailija
5/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:07"]

En uskaltaisi... Siihenhän voi vaikka kuolla!? Ei sitä suotta huumausaineeksi luokitella.

[/quote]

Pilailet varmaan? Kannabiksella et saa henkeä pois vaikka tosissasi yrittäisit. Se on väärin perustein luokiteltu huumeeksi, mieto päihde ja lääke on totuudenmukaisempi nimitys.

Vierailija
6/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillutkin, miedompi päihde se on kuin alkoholi ja muutenkin miellyttävämpi kokemus. Enpä sitä kuitenkaan säännöllisesti alkaisi käyttämään, sillä viihdyn näin täysin päihteettömänä oikein hyvin. Jos minä saisin säätää lakeja, laillistaisin kannabiksen ja kieltäisin alkoholin.

Vierailija
7/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokeilisi. En haluaisi. Enkä haluaisi ottaa riskiä jäädä siihen kiinni.

ei kiinnosta. Ei ole mielenkiintoinen. Mieluummin kokeilisin jotain uutta liikuntalajia, vaikka snorklausta lämpimässä vedessä. Vaikka sekin kyllä vähän pelottaa.

Vierailija
8/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin juuri viime perjantaina. Oli ihan kivaa mutta ei kovin merkillistä.

Vierailija
9/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu eikä toimi minulle. Tietty jos itse kasvattaisi ja löytyisi itselle sopiva lajike, niin miksi ei maistelisi siinä missä noita tomaatteja ja paprikoitakin.

Vierailija
10/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:07"]

[/quote]

Pilailet varmaan? Kannabiksella et saa henkeä pois vaikka tosissasi yrittäisit. Se on väärin perustein luokiteltu huumeeksi, mieto päihde ja lääke on totuudenmukaisempi nimitys.
[/quote]
Sehän oli laskettu, että kannabista pitäisi kerralla nauttia useampi kilo, että olisi vaarallista. Eli käytännössä mahdoton yliannostus.

Vierailija
11/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokeilisi. En pelaa myöskään venäläistä rulettia. Mä toivon, että kaikki näkisivät kannabispsykoosista loppuelämänsä kärsivän ihmisen ja miettisivät sitten, että ottavatko riskin kokeillen mietoa huumetta, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden.

Vierailija
12/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielenkiinnosta, millainen fiilis tulisi

Vierailija
13/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi yhtään kun on tää paniikkihäiriö :( tulee vaan todella paha olo. Toisaalta jos olisi joku lajike joka sopisi mullekkin ja ympäristö ois turvallinen ja apu lähellä niin mielelläni kokeilisin :)

Vierailija
14/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:22"]En kokeilisi. En pelaa myöskään venäläistä rulettia. Mä toivon, että kaikki näkisivät kannabispsykoosista loppuelämänsä kärsivän ihmisen ja miettisivät sitten, että ottavatko riskin kokeillen mietoa huumetta, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden.
[/quote]

Ja minä toivon, että kaikki näkisivät juoppohullun, psykoosiin vaipuneen ihmisen ja miettisivät sitten, ottaisiko riskin kokeilla ko. laillista hermomyrkkyä, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden. Kannabiksen riskit ovat huomattavasti pienemmät, kuin alkoholin -jokaikinen tutkimus on vahvistanut tämän asian. 7

Vierailija
15/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:22"]

En kokeilisi. En pelaa myöskään venäläistä rulettia. Mä toivon, että kaikki näkisivät kannabispsykoosista loppuelämänsä kärsivän ihmisen ja miettisivät sitten, että ottavatko riskin kokeillen mietoa huumetta, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden.

[/quote]

Niin kannabis voi laukaista psykoosin ja alkoholi aiheuttaa psykooseja. Siitäkin näkee kumpi on vaarallisempaa. Silti kannabiksen psykoosiriskiä korostetaan samalla kun alkoholin suurempaa riskiä vähätellään. Rehellisyyttä puheisiin, kiitos.

Vierailija
16/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö "osata" tupakoida, että osaisi polttaa kannabista?

Vierailija
17/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
18/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:31"]Pitääkö "osata" tupakoida, että osaisi polttaa kannabista?
[/quote]

Pitää osata. Kannabisra voi myös syödä ja höyrystää jos polttamisesta ei tykkää

Vierailija
19/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Amsterdamissa, en koskenut ruohoon.

Pöllyssä olevien brittituristien näkeminen riitti, en halua kuulua siihen joukkoon.

Vierailija
20/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis ei kiinnosta. On tarjottu ja olen kokeillut eikä aiheuttanut kummoisia vaikutuksia.