Kokeilisitko kannabista jos saisit laillisesti ja mahd. turvallisesti testata?
Tai vaihtoehtoisesti laittomasti , sillain että et voisi jäädä kiinni ja kukaan ei saisi koskaan tietää.
Itse koittaisin varmaankin mielenkiinnosta...olisi hauska tietää millainen olo tulisi
Kommentit (163)
Oon kokeillut ja kivaa oli. Koulutyötkin sujui paremmin, kun pystyi keskittymään paremmin.
En uskaltaisi... Siihenhän voi vaikka kuolla!? Ei sitä suotta huumausaineeksi luokitella.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:07"]
En uskaltaisi... Siihenhän voi vaikka kuolla!? Ei sitä suotta huumausaineeksi luokitella.
[/quote]
Pilailet varmaan? Kannabiksella et saa henkeä pois vaikka tosissasi yrittäisit. Se on väärin perustein luokiteltu huumeeksi, mieto päihde ja lääke on totuudenmukaisempi nimitys.
Olen kokeillutkin, miedompi päihde se on kuin alkoholi ja muutenkin miellyttävämpi kokemus. Enpä sitä kuitenkaan säännöllisesti alkaisi käyttämään, sillä viihdyn näin täysin päihteettömänä oikein hyvin. Jos minä saisin säätää lakeja, laillistaisin kannabiksen ja kieltäisin alkoholin.
En kokeilisi. En haluaisi. Enkä haluaisi ottaa riskiä jäädä siihen kiinni.
ei kiinnosta. Ei ole mielenkiintoinen. Mieluummin kokeilisin jotain uutta liikuntalajia, vaikka snorklausta lämpimässä vedessä. Vaikka sekin kyllä vähän pelottaa.
Kokeilin juuri viime perjantaina. Oli ihan kivaa mutta ei kovin merkillistä.
Ei maistu eikä toimi minulle. Tietty jos itse kasvattaisi ja löytyisi itselle sopiva lajike, niin miksi ei maistelisi siinä missä noita tomaatteja ja paprikoitakin.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:07"]
[/quote]
Pilailet varmaan? Kannabiksella et saa henkeä pois vaikka tosissasi yrittäisit. Se on väärin perustein luokiteltu huumeeksi, mieto päihde ja lääke on totuudenmukaisempi nimitys.
[/quote]
Sehän oli laskettu, että kannabista pitäisi kerralla nauttia useampi kilo, että olisi vaarallista. Eli käytännössä mahdoton yliannostus.
En kokeilisi. En pelaa myöskään venäläistä rulettia. Mä toivon, että kaikki näkisivät kannabispsykoosista loppuelämänsä kärsivän ihmisen ja miettisivät sitten, että ottavatko riskin kokeillen mietoa huumetta, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden.
Kyllä mielenkiinnosta, millainen fiilis tulisi
Mulle ei sovi yhtään kun on tää paniikkihäiriö :( tulee vaan todella paha olo. Toisaalta jos olisi joku lajike joka sopisi mullekkin ja ympäristö ois turvallinen ja apu lähellä niin mielelläni kokeilisin :)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:22"]En kokeilisi. En pelaa myöskään venäläistä rulettia. Mä toivon, että kaikki näkisivät kannabispsykoosista loppuelämänsä kärsivän ihmisen ja miettisivät sitten, että ottavatko riskin kokeillen mietoa huumetta, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden.
[/quote]
Ja minä toivon, että kaikki näkisivät juoppohullun, psykoosiin vaipuneen ihmisen ja miettisivät sitten, ottaisiko riskin kokeilla ko. laillista hermomyrkkyä, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden. Kannabiksen riskit ovat huomattavasti pienemmät, kuin alkoholin -jokaikinen tutkimus on vahvistanut tämän asian. 7
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:22"]
En kokeilisi. En pelaa myöskään venäläistä rulettia. Mä toivon, että kaikki näkisivät kannabispsykoosista loppuelämänsä kärsivän ihmisen ja miettisivät sitten, että ottavatko riskin kokeillen mietoa huumetta, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden.
[/quote]
Niin kannabis voi laukaista psykoosin ja alkoholi aiheuttaa psykooseja. Siitäkin näkee kumpi on vaarallisempaa. Silti kannabiksen psykoosiriskiä korostetaan samalla kun alkoholin suurempaa riskiä vähätellään. Rehellisyyttä puheisiin, kiitos.
Pitääkö "osata" tupakoida, että osaisi polttaa kannabista?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:31"]Pitääkö "osata" tupakoida, että osaisi polttaa kannabista?
[/quote]
Pitää osata. Kannabisra voi myös syödä ja höyrystää jos polttamisesta ei tykkää
Kävin Amsterdamissa, en koskenut ruohoon.
Pöllyssä olevien brittituristien näkeminen riitti, en halua kuulua siihen joukkoon.
Kannabis ei kiinnosta. On tarjottu ja olen kokeillut eikä aiheuttanut kummoisia vaikutuksia.
En.