Ylläpito, miten olisi rekisteröitymispakko?
Voisi taas vaihteeksi kokeilla. Alkaa olla niin levoton meininki. Joutuisivat nämä häiriköt antamaan tietonsa.
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]
Olen jonkin verran samaa mieltä. Sitä mukaa kuin rekisteröitymispakot yleistyvät, joutuvat hullut ja eri aatteiden fundamentalistit hakeutumaan niille kanaville, joille vielä vapaasti pääsevät. Mikä lienee Vauva-lehdenkin motiivi ylläpitää vapaata foorumia mielisairaille ja ääriaineksille?
[/quote]
No ei täällä nyt ole niin pahaa tekstiä ole ollut.
Itse uskon ,että pahimmat trollit löytyy vastustajien leiristä Ne kärjistää keskustelun lopulta lukkoon räävittömyyksillään, mikä lienee tarkoituskin.
Sopii minulle rekisteröitymispakko. Jatkan samaa mokuttajien ja suvakkien arvostelua!
[/quote]
Hahaha. Kunnon paranoiaa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:54"]
Olen ap:n kanssa samaa mieltä. En jaksa tätä hommalaisten rasistista mölinää ja sitä, että koko palsta täyttyy noista mamusolvausketjuista. Lopettakaa jo ja painukaa takaisin sinne hommalle.
[/quote]
Olet vaan niin herkkäsieluinen.
Rikollisroistoja (murhaajat, raiskaajat) saa ja pitääkin haukkua. Ja minä haukun vastaisuudessakin, vaikka en ole hommalaisia.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:24"]
Voisi taas vaihteeksi kokeilla. Alkaa olla niin levoton meininki. Joutuisivat nämä häiriköt antamaan tietonsa.
[/quote]
Esitetäänkö täällä siis sinun mielipiteestäsi eroavia kannanottoja ja siksi sensuuri? Mitä ajattelit sillä saada aikaan? Milloin totuuden puhumisesta on tullut häiriköintiä? Tai no, onhan valtavirrasta poikkeavia kannanottoja (herättelyjä?) aiemminkin yritetty vaientaa. Totalitarismeissa. Melko fasistista. Olisi kuitenkin moni ihmishenki säästynyt kansallissosialismeissakin, jos vähemmistöön kuuluneet kriitikot olisivat saaneet äänensä kuuluville ja hyväksytyiksi.
Kenen puolella oikein olet?
[/quote]
Kuten olen sanonut, olen maahanmuuttokriitikko. Täysin epäasiallinen huutelu pilaa maineemme ja asiamme. Jotenkin tuntuu, että nämä huutajat eivät siyä ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:54"] Olen ap:n kanssa samaa mieltä. En jaksa tätä hommalaisten rasistista mölinää ja sitä, että koko palsta täyttyy noista mamusolvausketjuista. Lopettakaa jo ja painukaa takaisin sinne hommalle. [/quote] Täällä keskustellaan yleensä niistä aiheista, jotka ovat pinnalla mediassa. Viime aikoina mediassa on ollut esillä erittäin paljon maahanmuuttajataustaisten tekemiä rikoksia kirvessurmista joukkoraiskauksiin ja vanhusten ryöstöihin. Siksi ne puhuttavat myös palstalaisia. Ei täällä kukaan "solvaa mamuja" silloin, kun siihen ei ole aihetta. Silloin puhutaan Temptation Islandeista yms. hömpästä. [/quote] Kaikki mamut eivät ole samasta puusta. Se pitää ymmärtää. Jopa maahanmuuttokriitikkona itsekin ymmärrän sen. Kriittisyys on ok, idiotismi ei.
[/quote]
Ja kaikki maahanmuuttajien rikoksia käsitteleviin keskusteluihin osallistujista eivät ole hommafoorumilaisia. Se pitää persurasistihompanssi-huutelijoiden ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:54"] Olen ap:n kanssa samaa mieltä. En jaksa tätä hommalaisten rasistista mölinää ja sitä, että koko palsta täyttyy noista mamusolvausketjuista. Lopettakaa jo ja painukaa takaisin sinne hommalle. [/quote] Täällä keskustellaan yleensä niistä aiheista, jotka ovat pinnalla mediassa. Viime aikoina mediassa on ollut esillä erittäin paljon maahanmuuttajataustaisten tekemiä rikoksia kirvessurmista joukkoraiskauksiin ja vanhusten ryöstöihin. Siksi ne puhuttavat myös palstalaisia. Ei täällä kukaan "solvaa mamuja" silloin, kun siihen ei ole aihetta. Silloin puhutaan Temptation Islandeista yms. hömpästä. [/quote] Kaikki mamut eivät ole samasta puusta. Se pitää ymmärtää. Jopa maahanmuuttokriitikkona itsekin ymmärrän sen. Kriittisyys on ok, idiotismi ei.
[/quote]
Ja kaikki maahanmuuttajien rikoksia käsitteleviin keskusteluihin osallistujista eivät ole hommafoorumilaisia. Se pitää persurasistihompanssi-huutelijoiden ymmärtää.
[/quote]
En ole hommalaisiksi kutsunutkaan, enkä persurasistihompansseiksi, mutta en myöskään sompansseiksi.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]
Olen jonkin verran samaa mieltä. Sitä mukaa kuin rekisteröitymispakot yleistyvät, joutuvat hullut ja eri aatteiden fundamentalistit hakeutumaan niille kanaville, joille vielä vapaasti pääsevät. Mikä lienee Vauva-lehdenkin motiivi ylläpitää vapaata foorumia mielisairaille ja ääriaineksille?
[/quote]
Itse uskon ,että pahimmat trollit löytyy vastustajien leiristä Ne kärjistää keskustelun lopulta lukkoon räävittömyyksillään, mikä lienee tarkoituskin.
Sopii minulle rekisteröitymispakko. Jatkan samaa mokuttajien ja suvakkien arvostelua!
[/quote]
Hahaha. Kunnon paranoiaa.
[/quote]
Ehkä, mutta jostain syystä jokainen hyvin alkanut keskustelu tyssää jonkun räävittömyyksiin. Miksi?
Tämä ketju koko kammottavuudessaan kertoo paljon täällä viihtyvien ihmisten tasosta. Vielä seinähullumpaa väkeä kuin välillä luulisikaan, ja se on jo paljon. Saako tosiaan suljetuissakin laitoksissa jo vapaasti käyttää nettiä?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:03"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:54"] Olen ap:n kanssa samaa mieltä. En jaksa tätä hommalaisten rasistista mölinää ja sitä, että koko palsta täyttyy noista mamusolvausketjuista. Lopettakaa jo ja painukaa takaisin sinne hommalle. [/quote] Täällä keskustellaan yleensä niistä aiheista, jotka ovat pinnalla mediassa. Viime aikoina mediassa on ollut esillä erittäin paljon maahanmuuttajataustaisten tekemiä rikoksia kirvessurmista joukkoraiskauksiin ja vanhusten ryöstöihin. Siksi ne puhuttavat myös palstalaisia. Ei täällä kukaan "solvaa mamuja" silloin, kun siihen ei ole aihetta. Silloin puhutaan Temptation Islandeista yms. hömpästä. [/quote] Kaikki mamut eivät ole samasta puusta. Se pitää ymmärtää. Jopa maahanmuuttokriitikkona itsekin ymmärrän sen. Kriittisyys on ok, idiotismi ei. [/quote] Ja kaikki maahanmuuttajien rikoksia käsitteleviin keskusteluihin osallistujista eivät ole hommafoorumilaisia. Se pitää persurasistihompanssi-huutelijoiden ymmärtää. [/quote] En ole hommalaisiksi kutsunutkaan, --
[/quote]
Etkö?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:03"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:54"] Olen ap:n kanssa samaa mieltä. En jaksa tätä hommalaisten rasistista mölinää ja sitä, että koko palsta täyttyy noista mamusolvausketjuista. Lopettakaa jo ja painukaa takaisin sinne hommalle. [/quote] Täällä keskustellaan yleensä niistä aiheista, jotka ovat pinnalla mediassa. Viime aikoina mediassa on ollut esillä erittäin paljon maahanmuuttajataustaisten tekemiä rikoksia kirvessurmista joukkoraiskauksiin ja vanhusten ryöstöihin. Siksi ne puhuttavat myös palstalaisia. Ei täällä kukaan "solvaa mamuja" silloin, kun siihen ei ole aihetta. Silloin puhutaan Temptation Islandeista yms. hömpästä. [/quote] Kaikki mamut eivät ole samasta puusta. Se pitää ymmärtää. Jopa maahanmuuttokriitikkona itsekin ymmärrän sen. Kriittisyys on ok, idiotismi ei. [/quote] Ja kaikki maahanmuuttajien rikoksia käsitteleviin keskusteluihin osallistujista eivät ole hommafoorumilaisia. Se pitää persurasistihompanssi-huutelijoiden ymmärtää. [/quote] En ole hommalaisiksi kutsunutkaan, --
[/quote]
Etkö?
[/quote]
En. Sitäpaitsi homma on joskus ihan ok paikka.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:16"]
[/quote]
Etkö?
[/quote]
En. Sitäpaitsi homma on joskus ihan ok paikka.
[/quote]
Niin olen siis ap
Olen ap:n kanssa samaa mieltä. En jaksa tätä hommalaisten rasistista mölinää ja sitä, että koko palsta täyttyy noista mamusolvausketjuista. Lopettakaa jo ja painukaa takaisin sinne hommalle.
[/quote]
Rasistista mölinää? Viisi maahanmuuttajataustaista poikaa raiskaa eri kansalaisuuteen kuuluvan tytön, ja joukkoraiskauksen paheksuminen tekee minusta rasistin? Poikien tekoko ei ollut rasistinen?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:37"]
[/quote]
Rasistista mölinää? Viisi maahanmuuttajataustaista poikaa raiskaa eri kansalaisuuteen kuuluvan tytön, ja joukkoraiskauksen paheksuminen tekee minusta rasistin? Poikien tekoko ei ollut rasistinen?
[/quote]
Opettele lukemaan.
Asiallinen keskustelu on eri asia kuin solvaaminen, typerä huutelu ja tuhannen aloituksen tekeminen samasta asiasta. Aika harvalla täällä on mitään järkevää sanottavaa, ainoastaan huudetaan neekeriä ja spämmätään.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:37"]
[/quote]
[/quote]
Opettele lukemaan.
Asiallinen keskustelu on eri asia kuin solvaaminen, typerä huutelu ja tuhannen aloituksen tekeminen samasta asiasta. Aika harvalla täällä on mitään järkevää sanottavaa, ainoastaan huudetaan neekeriä ja spämmätään.
[/quote]
Ensimmäistä kertaa luin sanan 'neekeri' tuossa sinun tekstissäsi. Ja aika monta aihetta koskevaa keskustelua olen tässä iltapäivän mittaan lukenut. Uusia aloituksia aiheesta tulee kuin sieniä sateella, koska ne näköjään poistetaan yhtä ripeästi kuin aloitetaankin.
jaa siis rekiteröitymispakko,no sitten ei auta muu kuin lähteä evakkoon sijaiskotiimme jonka me AV:t löysimme edelliskerralla kun jouduimme lähtemään evakkoon.Itse asiassa meillä oli siellä varsin mukavat olot,keskusteluketjut rullasivat hienosti ja aloimme kotiutua sinne jo tosi hyvin,paikassa oli myös kiinnostavaa se että hymiöiden käyttö oli mahdollista,sekä kuvien lähettäminen.Tosin muutama pedo käytti kuva mahdollisuutta törkeästi väärin.Mutta muuten oli mukavaa peukutella juttuja samaan malliin kuin AV:in
malliksi tässä yksi keskustelun aihe.
http://www.meidanperhe.fi/keskustelu/2104069/ketju/onko_taalla_av_pakolaisia/sivu/1#comment11014086
ja tässä toinen: http://www.meidanperhe.fi/keskustelu/2104089/ketju/miten_kerroitte_kissoillenne_av_palstan_muutoksesta
niin että tervetuloa tänne evakkoon,jos siihen pitää jälleen turvautua.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:39"]ap, vierailija, sä oletkin hienosti rekisteröitynyt! Mitä jos näyttäisit mallia. [/quote] Olen jo näyttänyt. Keskustelen asiasta usein julkisesti omalla nimelläni. Rekisteröitymispakko kaikille taas rauhoittaisi keskustelua täällä. Ainakin toivon niin.
[/quote]
rekisteröitymispakko esti viime kerralla esim. Hesarin (maksullinen nettiversio, olet varmaan kuullut siitä) lukemisen, koska Sanoman bittinikkarit esti rekisteröityneiltä pääsyn kaikkiin konsernin sivustoihin, jos erehtyi vauvapalstalle niillä tunnareilla tulemaan. Yksikin poikkipuolinen sana webbarille ja siitä tuli banni ja samantien esto muuallekin. Ei ihmeemmin huvittanut sunnuntaina lähteä ostamaan paperiversiota, kun oli nettiversiosta maksanut.
näin on.Viimekerralla modet hoitivat rekkarihomman todella huonosti,tylysti.Minäkin kävin veskissä kusella,ja runkulla ja kun tulin takaisin palstalle oli tullut rekkaripakko,hitto vieläkin ottaa pattiin modejen silloinen temppu.Jos rekkaripakkoa edes harkittaisiin,niin asia pitää kyllä suunnitella huolellisesti.AV:e pitää kertoa asiasta ainakin vuosi etukäteen että ehtivät keskustella asiasta,vääntää kättä toistensa kanssa ,huutaa potkia ja puhua rivosti täällä sekä kotona.Myös sukulaisten kanssa,Anopin kanssa pitää saada riidellä ennenkuin asiasta päätettäisiin.Vasta tämän jälkeen asiasta järjestettäisiin virallinen lopullinen äänestys,jonka mukaan sitten toimittaisiin.Sen verta kova on AV:n yhteishenki täällä että epäilen josko tuokaan vielä riittäisi rekkaripakon mahdolliseen hyväksyntään.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]
[/quote]
[/quote]
Juuri tuota tarkoitan. Mielestäni keskustelu aiheesta on ok niin kauan kuin pyritään keskustelemaan, mutta nliden äärihuutelijoiden jutut tukkivat kaikki hyvätkin kriittiset ajatukset samaksi paskatulvaksi. Toivon, että arvostelusi on asiallista ja pysyy tietyllä hyvän maun linjalla. Ainoa keino saada muutoksia on pysyä johdonmukaisena.