Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylläpito, miten olisi rekisteröitymispakko?

Vierailija
12.03.2015 |

Voisi taas vaihteeksi kokeilla. Alkaa olla niin levoton meininki. Joutuisivat nämä häiriköt antamaan tietonsa.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, vierailija, sä oletkin hienosti rekisteröitynyt! Mitä jos näyttäisit mallia.

Vierailija
22/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:39"]ap, vierailija, sä oletkin hienosti rekisteröitynyt! Mitä jos näyttäisit mallia.
[/quote]
Olen jo näyttänyt. Keskustelen asiasta usein julkisesti omalla nimelläni. Rekisteröitymispakko kaikille taas rauhoittaisi keskustelua täällä. Ainakin toivon niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:39"]

ap, vierailija, sä oletkin hienosti rekisteröitynyt! Mitä jos näyttäisit mallia.

[/quote]

ei se uskalla

Vierailija
24/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:39"]

[/quote]

ei se uskalla
[/quote]
Sanoo hän joka levittelee ihmisten nimiä anonyyminä.

Vierailija
25/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:39"]ap, vierailija, sä oletkin hienosti rekisteröitynyt! Mitä jos näyttäisit mallia. [/quote] Olen jo näyttänyt. Keskustelen asiasta usein julkisesti omalla nimelläni. Rekisteröitymispakko kaikille taas rauhoittaisi keskustelua täällä. Ainakin toivon niin.

[/quote]

Laitatko linkin sellaiseen juttuun missä keskustelet omalla nimelläsi? Haku-toiminnolla löydät helposti sellaisen ketjun. Muuten tulee sellainen kuva, että olet valehteleva typerys.

Vierailija
26/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:39"]ap, vierailija, sä oletkin hienosti rekisteröitynyt! Mitä jos näyttäisit mallia. [/quote] Olen jo näyttänyt. Keskustelen asiasta usein julkisesti omalla nimelläni. Rekisteröitymispakko kaikille taas rauhoittaisi keskustelua täällä. Ainakin toivon niin.

[/quote]

Laitatko linkin sellaiseen juttuun missä keskustelet omalla nimelläsi? Haku-toiminnolla löydät helposti sellaisen ketjun. Muuten tulee sellainen kuva, että olet valehteleva typerys.
[/quote]
En keskustele täällä omalla nimelläni. Olet saattanut kuitenkin lukea artikkeleitani tai nähdä tv:ssä. Omalla nimelläni. En vaadi täällä kenellekkään oman nimen käyttöä vaan rekisteröitymistä vaikka nimimerkillä, jotta rauhottuisitte.

Vierailija
27/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:42"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:39"]ap, vierailija, sä oletkin hienosti rekisteröitynyt! Mitä jos näyttäisit mallia. [/quote] Olen jo näyttänyt. Keskustelen asiasta usein julkisesti omalla nimelläni. Rekisteröitymispakko kaikille taas rauhoittaisi keskustelua täällä. Ainakin toivon niin. [/quote] Laitatko linkin sellaiseen juttuun missä keskustelet omalla nimelläsi? Haku-toiminnolla löydät helposti sellaisen ketjun. Muuten tulee sellainen kuva, että olet valehteleva typerys. [/quote] En keskustele täällä omalla nimelläni. Olet saattanut kuitenkin lukea artikkeleitani tai nähdä tv:ssä. Omalla nimelläni. En vaadi täällä kenellekkään oman nimen käyttöä vaan rekisteröitymistä vaikka nimimerkillä, jotta rauhottuisitte.

[/quote]

Niin varmaan :) Voit kirjotiella korkeintaan vihreään lankaan tai johonkin muuhun aivottomien julkaisuun. Kielesi on jo niin surkeaa, että tuolla suomella ei pahemmin juhlita.

Vierailija
28/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. En jaksa tätä hommalaisten rasistista mölinää ja sitä, että koko palsta täyttyy noista mamusolvausketjuista. Lopettakaa jo ja painukaa takaisin sinne hommalle.

Vierailija
29/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:42"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:39"]ap, vierailija, sä oletkin hienosti rekisteröitynyt! Mitä jos näyttäisit mallia. [/quote] Olen jo näyttänyt. Keskustelen asiasta usein julkisesti omalla nimelläni. Rekisteröitymispakko kaikille taas rauhoittaisi keskustelua täällä. Ainakin toivon niin. [/quote] Laitatko linkin sellaiseen juttuun missä keskustelet omalla nimelläsi? Haku-toiminnolla löydät helposti sellaisen ketjun. Muuten tulee sellainen kuva, että olet valehteleva typerys. [/quote] En keskustele täällä omalla nimelläni. Olet saattanut kuitenkin lukea artikkeleitani tai nähdä tv:ssä. Omalla nimelläni. En vaadi täällä kenellekkään oman nimen käyttöä vaan rekisteröitymistä vaikka nimimerkillä, jotta rauhottuisitte.

[/quote]

Niin varmaan :) Voit kirjotiella korkeintaan vihreään lankaan tai johonkin muuhun aivottomien julkaisuun. Kielesi on jo niin surkeaa, että tuolla suomella ei pahemmin juhlita.
[/quote]
Noh, tuskin mielipiteeni sopisivat Vihreiden lehtiin. Olen nimittäin maahanmuuttokriitikko. Vastustan vain kaltaistesi riehujien idiotismia. Pilaatte hyvän asian.

Vierailija
30/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:54"]

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. En jaksa tätä hommalaisten rasistista mölinää ja sitä, että koko palsta täyttyy noista mamusolvausketjuista. Lopettakaa jo ja painukaa takaisin sinne hommalle.

[/quote]

Täällä keskustellaan yleensä niistä aiheista, jotka ovat pinnalla mediassa. Viime aikoina mediassa on ollut esillä erittäin paljon maahanmuuttajataustaisten tekemiä rikoksia kirvessurmista joukkoraiskauksiin ja vanhusten ryöstöihin. Siksi ne puhuttavat myös palstalaisia. Ei täällä kukaan "solvaa mamuja" silloin, kun siihen ei ole aihetta. Silloin puhutaan Temptation Islandeista yms. hömpästä.

Vierailija
31/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi aika unelias meno sitten.

Vierailija
32/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]

Olen jonkin verran samaa mieltä. Sitä mukaa kuin rekisteröitymispakot yleistyvät, joutuvat hullut ja eri aatteiden fundamentalistit hakeutumaan niille kanaville, joille vielä vapaasti pääsevät. Mikä lienee Vauva-lehdenkin motiivi ylläpitää vapaata foorumia mielisairaille ja ääriaineksille?

[/quote]

Samaa olen jo pitkään ihmetellyt. Täällä on mm enenmmän kuin missään muualla mamupatjoja, jotka ovat selvästi aivopestyjä, antisemitistisiä, sairasta ääriainesta, joiden raiskaajamamureppanoita tuetaan viimeiseen saakka. Maailman rasistisinta porukkaa eli muslimeja kannatetaan avoimesti, nykyajan natseja ja vauva sallii tämän kaiken.
[/quote]
Hahhahha. Persupatjan jutut on aina yhtä hauskoja. Jatka vaan.

Vierailija
33/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan. Tulee roikuttua aivan liikaa täällä ja rekisteröitymispakon jälkeen tulisi sekin aika käytettyä johonkin järkevään.

Vierailija
34/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]

Olen jonkin verran samaa mieltä. Sitä mukaa kuin rekisteröitymispakot yleistyvät, joutuvat hullut ja eri aatteiden fundamentalistit hakeutumaan niille kanaville, joille vielä vapaasti pääsevät. Mikä lienee Vauva-lehdenkin motiivi ylläpitää vapaata foorumia mielisairaille ja ääriaineksille?

[/quote]

Samaa olen jo pitkään ihmetellyt. Täällä on mm enenmmän kuin missään muualla mamupatjoja, jotka ovat selvästi aivopestyjä, antisemitistisiä, sairasta ääriainesta, joiden raiskaajamamureppanoita tuetaan viimeiseen saakka. Maailman rasistisinta porukkaa eli muslimeja kannatetaan avoimesti, nykyajan natseja ja vauva sallii tämän kaiken.
[/quote]
Onko suomalainen mies kans mamupatja jos seurustelee ulkomaalaisen kanssa ?

Vierailija
35/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:54"]

[/quote]

Täällä keskustellaan yleensä niistä aiheista, jotka ovat pinnalla mediassa. Viime aikoina mediassa on ollut esillä erittäin paljon maahanmuuttajataustaisten tekemiä rikoksia kirvessurmista joukkoraiskauksiin ja vanhusten ryöstöihin. Siksi ne puhuttavat myös palstalaisia. Ei täällä kukaan "solvaa mamuja" silloin, kun siihen ei ole aihetta. Silloin puhutaan Temptation Islandeista yms. hömpästä.
[/quote]
Kaikki mamut eivät ole samasta puusta. Se pitää ymmärtää. Jopa maahanmuuttokriitikkona itsekin ymmärrän sen. Kriittisyys on ok, idiotismi ei.

Vierailija
36/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en halua rekisteröityä yhtään mihinkään koska tietoni joutuisivat vääriin käsiin kolmansille osapuolille.Jolloin niitä voitaisiin käyttää mainontaan,rikolliseen toimintaan tai tietojani myytäisiin eteenpäin kuten facebookissa on tehty.

Vierailija
37/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rekisteröintiä. Tämä on huvittavaa, kun pari täysin mielenvikaista yksilöä sarjaspämää paskaa foorumille, haitaten samalla aatettaan normaali-ihmisten silmissä.

Vierailija
38/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]

[/quote]

No ei täällä nyt ole niin pahaa tekstiä ole ollut.

Itse uskon ,että pahimmat trollit löytyy vastustajien leiristä Ne kärjistää keskustelun lopulta lukkoon räävittömyyksillään, mikä lienee tarkoituskin.

Sopii minulle rekisteröitymispakko. Jatkan samaa mokuttajien ja suvakkien arvostelua!

Vierailija
39/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:24"]

Voisi taas vaihteeksi kokeilla. Alkaa olla niin levoton meininki. Joutuisivat nämä häiriköt antamaan tietonsa.

[/quote]

Kysäseppä  sitä itseltäs.

Vierailija
40/57 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:24"]

[/quote]

Esitetäänkö täällä siis sinun mielipiteestäsi eroavia kannanottoja ja siksi sensuuri? Mitä ajattelit sillä saada aikaan? Milloin totuuden puhumisesta on tullut häiriköintiä? Tai no, onhan valtavirrasta poikkeavia kannanottoja (herättelyjä?) aiemminkin yritetty vaientaa. Totalitarismeissa. Melko fasistista. Olisi kuitenkin moni ihmishenki säästynyt kansallissosialismeissakin, jos vähemmistöön kuuluneet kriitikot olisivat saaneet äänensä kuuluville ja hyväksytyiksi.

Kenen puolella oikein olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi