Mielestäni mies ei ole varattu, jollei ole naimisissa
Monissa papereissakin on "naimaton" ja "avioliitossa". Jos ei ole naimisissa, on vapaa ja vapaita saa pokata ;)
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:22"]Mua on aina suunnattomasti tökkinyt sanat varattu ja pettäminen.
Kumpikaan ei kuulu suhteeseen automaattisesti. Kaikki riippuu siitä, mitä sovitaan.
Ei ketään voi varata, saatika omistaa. Eri asia on se, lupaako olla tekemättä joitain asioita. Aivan sama seurustellaanko, ollaanko avoliitossa, vai avioliitossa. Vain kahden kesken sovituilla asioilla on merkitystä. Jos jotakin sovitaan ja siitä sopimuksesta ei pidetä kiinni, se on pettämistä. Vieraissa käyminen ei ole koskaan automaattisesti pettämistä, vaan ainoastaan siinä tapauksessa, että on luvattu kumppanille, että näin ei tehdä.
[/quote] Sori, mutta olet kyllä niin marginaalissa ajattelusi kanssa, että kannattaisi vaan koittaa sopeutua siihen mitä me muut pidetään itsestään selvänä suhteessa. Tai muista ainakin mainita kumppanillesi, että "hei on muuten lupa pettää niin kauan kun ei olla muuten määritelty suhdettamme".
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:31"]Monissa papereissakin on "naimaton" ja "avioliitossa". Jos ei ole naimisissa, on vapaa ja vapaita saa pokata ;)
[/quote]
Vain tosi hitsu ajattelee noin.. Eipä mulla muuta..
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:27"]Jos ihmiset oikeasti rakastavat toisiaan, he haluavat mennä naimisiin ja sitoutua julkisesti!
Jos asutaan avoliitossa, se tarkoittaa sitä, että
a) "kattellaan" ja odotellaan, että tulisi joku parempi
b) toinen on huomattavasti varakkaampi kuin toinen ja pelkää, että avioeron myötä toinen saa paljon rahaa
Avoliitossa asuvat ovat siis vapailla markkinoilla, johan se "avo"liitto jo sananakin merkitsee avointa suhdetta, johon ei sitouduta.
[/quote] Noin ei ajattele kuin hihhuliuskovaiset. Herää jo tälle vuosisadalle ja tunge se raamattu perseesees.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:27"]
Jos ihmiset oikeasti rakastavat toisiaan, he haluavat mennä naimisiin ja sitoutua julkisesti!
[/quote]
Jos ihmiset rakastavat toisiaan, niin he haluavat olla toistensa kanssa.
Naimisiin menolla ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan, mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Muista sitten ap kun tulet mun miestä joskus vokottelemaan, että saatanpa vetäistä sua lättyyn. Älä sitten itke kun mun mielestä nyt vaan niin saa tehdä tommosille lortoille ;)
Ehhei, ei taida tietää tyttö ettei mun mies oo vapaa, vapaa vielä....
Toivottavasti tapaat elämäsi rakkauden ja elät hänen kanssaan avoliitossa, kunnes mies jättää sinut toisen naisen vuoksi.
Onnea matkaan!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:47"]
Muista sitten ap kun tulet mun miestä joskus vokottelemaan, että saatanpa vetäistä sua lättyyn.
[/quote]
Älä nyt viitsi naurattaa koko palstaa hengiltä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:58"]
Toivottavasti tapaat elämäsi rakkauden ja elät hänen kanssaan avoliitossa, kunnes mies jättää sinut toisen naisen vuoksi.
Onnea matkaan!
[/quote]
Miksi tuollaista toivotat toiselle?
Ai niin, sori, koska olet katkera av-mamma. Kamalaahan se olisi jos jollakulla olisi hauskaa silloin kun sinulla ei...
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:47"]
Muista sitten ap kun tulet mun miestä joskus vokottelemaan, että saatanpa vetäistä sua lättyyn.
[/quote]
Älä nyt viitsi naurattaa koko palstaa hengiltä.
[/quote] Olen aivan tosissani. Yhtä mielivaltaista paskaa kuin sun lorttoilus, katsotaanko kumpi nauraa viimeksi? ;) Kohtaat vielä väärän eukon kelle alat ja se on siinä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:22"]Mua on aina suunnattomasti tökkinyt sanat varattu ja pettäminen. Kumpikaan ei kuulu suhteeseen automaattisesti. Kaikki riippuu siitä, mitä sovitaan. Ei ketään voi varata, saatika omistaa. Eri asia on se, lupaako olla tekemättä joitain asioita. Aivan sama seurustellaanko, ollaanko avoliitossa, vai avioliitossa. Vain kahden kesken sovituilla asioilla on merkitystä. Jos jotakin sovitaan ja siitä sopimuksesta ei pidetä kiinni, se on pettämistä. Vieraissa käyminen ei ole koskaan automaattisesti pettämistä, vaan ainoastaan siinä tapauksessa, että on luvattu kumppanille, että näin ei tehdä. [/quote] Sori, mutta olet kyllä niin marginaalissa ajattelusi kanssa, että kannattaisi vaan koittaa sopeutua siihen mitä me muut pidetään itsestään selvänä suhteessa. Tai muista ainakin mainita kumppanillesi, että "hei on muuten lupa pettää niin kauan kun ei olla muuten määritelty suhdettamme".
[/quote]
Mulle on aivan sama, mitä av mammat on mieltä mun ajattelusta. Ei kait se mikään yllätys ole, että naisten palstalla ollaaan jyrkästi eri mieltä, koska naisten mielestä kumppani on aina heidän omaisuutta ja sitä omaisuutta saa varjella vaikka lakia rikkomalla.
Etkä näköjään edes ymmärtänyt lukemaasi. Minä tuomitsen pettämisen aina ja ehdottomasti, enkä ole yhtäkään kumppaniani koskaan pettänyt. Yhtälailla tuomitsen myös pettämis sanan väärinkäytön.
Voi ap, mä niin toivon että jonain päivänä rakastut ja jopa muutat yhteen miehes kanssa odottaen avioitumista ja sitten miehes ilmottaa nussivansa muita koska ette ole naimisissa ja siten se on ok.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:41"]
Jos ihmiset oikeasti rakastavat toisiaan, he haluavat mennä naimisiin ja sitoutua julkisesti!
[/quote]
Naimisiin menolla ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan, mitään tekemistä rakkauden kanssa.
[/quote]
No miksi sitten oli kauhea ulina siitä, että homojen on pakko päästä naimisiin, koska rakkaus?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:47"] Muista sitten ap kun tulet mun miestä joskus vokottelemaan, että saatanpa vetäistä sua lättyyn. [/quote] Älä nyt viitsi naurattaa koko palstaa hengiltä. [/quote] Olen aivan tosissani. Yhtä mielivaltaista paskaa kuin sun lorttoilus, katsotaanko kumpi nauraa viimeksi? ;) Kohtaat vielä väärän eukon kelle alat ja se on siinä.
[/quote]
Sopii, kerro missä, koska ja millä varusteilla. Niin kauan kun kohtaa av-mamman on voitto varma. Kuka teistä umpeen kuivuneista ikinä haluaakin tarjoilla miehelleen hetken taivaassa, niin rohkeasti vaan kontaktia tähän suuntaan...
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:41"]
[/quote]
[/quote]
No miksi sitten oli kauhea ulina siitä, että homojen on pakko päästä naimisiin, koska rakkaus?
[/quote]
Jaa, et sitten seurannut sitäkään keskustelua.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:47"] Muista sitten ap kun tulet mun miestä joskus vokottelemaan, että saatanpa vetäistä sua lättyyn. [/quote] Älä nyt viitsi naurattaa koko palstaa hengiltä. [/quote] Olen aivan tosissani. Yhtä mielivaltaista paskaa kuin sun lorttoilus, katsotaanko kumpi nauraa viimeksi? ;) Kohtaat vielä väärän eukon kelle alat ja se on siinä.
[/quote]
Sopii, kerro missä, koska ja millä varusteilla. Niin kauan kun kohtaa av-mamman on voitto varma. Kuka teistä umpeen kuivuneista ikinä haluaakin tarjoilla miehelleen hetken taivaassa, niin rohkeasti vaan kontaktia tähän suuntaan...
[/quote] Sinä olet yhtälailla av-mamma kuin me muutkin täällä palstailevat. Toivon todella että saat joltain vielä hampaat kurkkuus! Sen ansaitset.
Itse en hommaile kuin aviksessa olevien kanssa. Ne ei takerru.
Huora mikä huora. Kyllähän ne varatut saattavat sinusta kiinnostua - hetkellisesti, mutta kenenköhän luo he aina päätyvät takaisin? Tyttöystävän/avovaimon/vaimon. Onnea paskaan elämääsi :)
Niin, saahan sitä pokata vaikka kukkaruukkuja jos siltä tuntuu mutta eri asia kannattaako.
Jos asutaan avoliitossa, se tarkoittaa sitä, että
a) "kattellaan" ja odotellaan, että tulisi joku parempi
b) toinen on huomattavasti varakkaampi kuin toinen ja pelkää, että avioeron myötä toinen saa paljon rahaa
Avoliitossa asuvat ovat siis vapailla markkinoilla, johan se "avo"liitto jo sananakin merkitsee avointa suhdetta, johon ei sitouduta.