Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen isääni melkeen viikottain - hän ei vaan tiedä sitä

Vierailija
07.03.2015 |

Ihan kammottava tilanne. Isä ei siis minua tunnista enää ulkonäöltä (nähny minut viimeksi kun olin ala-asteella) mutta minä tunnistan kyllä hänet. Ja pokkana pitää häntä ja hänen uutta perhettä ilosesti palvella. Varmaan jonkun avmamman ihana perhe.

Kyllä elämä osaa olla jänskää!

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:10"]Mistä syystä et ole nähnyt isääsi 15 vuoteen? Hylkäsikö hän sinut? [/quote] Kyllä. Elatusmaksuja maksoi silloin aikansa, mutta ikinä ei nähty. Ja teki hyvin selväksi ettei halunnutkaan nähdä (ei synttärikortteja tai mitään) Kuulemma ei ollutkaan "perhe-eläjä" tai jotain semmosta. Hiukkasen shokki oli mulle sillon ala-asteikäsenä kun kumminkin asioista jo jotakin ymmärsin ja olin aina ollut isin tyttö. Ap

[/quote]

Jumankavita mistä tuollaisia miehiä oikeen tulee?! ARGH. "Ei musta ole perheelliseksi mieheksi" -> uusi vaimo ja lapset parin vuoden päästä.

Töräytä ap vaan suoraan asia joskus, turha sinun on sen kummempia asiaa miettiä. Mieshän hylkäsi sinut.

Vierailija
142/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:56"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:53"]Jos isäsi tunnistaa sinut ja siksi käy suht usein samassa ravintolassa? [/quote] Siinä tapauksessa aika karmivaa käytöstä... Hehkuttaa jatkuvasti uuden perheensä ihanuutta ja eikä eleelläkään ilmaise tunnistavansa. Ap [/quote]   Hehkuttaa tuntemattomalle tarjoilijalle? Vai tutulle? Molemmissa tapauksissa kuulostaa epäuskottavalle... [/quote] Sille tarjoilijalle joka nyt vuorossa heidän kohdalla sattuu olemaan. "Pitipä taas tuoda vaimo ravintolaan kun hän on niin uurastanu tän viikon töissä" "Tänään lapsille jälkkärit kun siivosivat niin reippaasti huoneensa!" "Kyllä se pitää näin ihanaa perhettä muistaa välillä hemmotella" Ovat jo aivan sisäpiirivitsi meidän tarjoilijoiden kesken. Ap

[/quote]

Hmm, minusta tuollainen asioiden alleviivaaminen kuulostaa suhteellisen epäilyttävältä. But that's just me.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:42"]Perkele, sanot sille kuka oot!! [/quote] Tekis niin mieli, mutta en ikinä vois tehdä sille uudelle perheelle niin julmaa temppua. Lapsetki vielä niin pieniä. Ap

[/quote]

ai miks se olis julmaa? Tervehtiä omaa isäänsä? Ei siinä mitään julmaa ole.

tule esiin sieltä nurkasta.

Vierailija
144/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:16"]

Ei kannata vaivata isääsi asialla. Hän on mennyt eteenpäin ja perustanut uuden perheen. Uusi perhe merkitsee enemmän.

[/quote]

vaivata isäänsä??? Täh. Ihan sama merkitseekö enemmän tai vähemmän, mutta isä on tälle henkilölle isä. Se ainoa. Oma isä. Kyllä se voi ihan ottaa avoimin silmin vastaan tän elämän...että on isä monelle lapselle. Ei se ole mitään vaivaamista. Ap voi toimia justiinsa niinkuin hän parhaaksi näkee ja kokee. Ihan on oikeus siihen.

Vierailija
145/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:47"]Kuinka vanha olet? Kauanko viime näkemisestä on siis aikaa? [/quote] Vähän reilu parikymppinen olen. Viime näkemisestä aikaa vitisentoista vuotta. Ap

[/quote]

Hmm? Ala-asteella? Nyt tökkii kertomuksesi. 

Olit siis suunnilleen viisivuotias ala-asteella?

Vierailija
146/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:47"]Kuinka vanha olet? Kauanko viime näkemisestä on siis aikaa? [/quote] Vähän reilu parikymppinen olen. Viime näkemisestä aikaa vitisentoista vuotta. Ap

[/quote]

Hmm? Ala-asteella? Nyt tökkii kertomuksesi. 

Olit siis suunnilleen viisivuotias ala-asteella?
[/quote]
Reilu parikymppinen on mielestäni mitä vaan 21-26v

Vierailija
147/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:42"]Perkele, sanot sille kuka oot!! [/quote] Tekis niin mieli, mutta en ikinä vois tehdä sille uudelle perheelle niin julmaa temppua. Lapsetki vielä niin pieniä. Ap

[/quote]

ai miks se olis julmaa? Tervehtiä omaa isäänsä? Ei siinä mitään julmaa ole.

tule esiin sieltä nurkasta.

[/quote]

Ap ei ole missään vaiheessa sanonut, että haluaisi ottaa kontaktia isäänsä. Eli mistä tämä kaikki vouhkaaminen?

Mietiskeli vain lähinnä sitä, että tilanne on kiusallinen. 

Vierailija
148/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla, että ei tunnista. Eilen tapasin nuoren, jonka olin tavannut viimeksi 6 kk sitten. En tunnistanut.

Minä kirjoittaisin kirjeen enkä mainitsisi, että olen ravintolassa töissä. 

Vierailija
149/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:16"]

Ei kannata vaivata isääsi asialla. Hän on mennyt eteenpäin ja perustanut uuden perheen. Uusi perhe merkitsee enemmän.

[/quote]

vaivata isäänsä??? Täh. Ihan sama merkitseekö enemmän tai vähemmän, mutta isä on tälle henkilölle isä. Se ainoa. Oma isä. Kyllä se voi ihan ottaa avoimin silmin vastaan tän elämän...että on isä monelle lapselle. Ei se ole mitään vaivaamista. Ap voi toimia justiinsa niinkuin hän parhaaksi näkee ja kokee. Ihan on oikeus siihen.

[/quote]

Juu mutta isä ei välttämättä halua ap.tä enää tavata. Ei kaikki lapset ole yhtä rakkaita etenkin eri liitoista olevat saattavat toiset olla rakkaampia kuin toiset.

Vierailija
150/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP varma, että isä ei olisi halunnut ottaa yhteyttä ? Siis mullehan kävi niin , että isä hävisi elämästäni kun olin 8v. Sen jälkeen maksoi elatusmaksut, mutta ei koskaan käynyt. Lähetti aina paketin synttäreinä ja jouluna rahakuoren. Kaipasin isää kovasti ja toivoin joka vuosi että hän tulisi syntymäpäiville. Ei tullut edes valmistujaisiin. 

Sitten tapasin äitini isän hautajaisissa äidin serkun , jonka kanssa äiti ei ole ollut väleissä. Hän kyseli isästäni ja kerroin, miten en ole nähnyt koko äijää 11 vuoteen. Hän sitten kertoi, miten hänen ja äidin välit olivat täysin menneet kun hän oli jossain riidassa ( ei kertonut missä) asettunut isäni puolelle. Hän kertoi myös, että isä ei suinkaan ollut jättänyt äitiä ja minua sillälailla kun äiti oli minulle kertonut. Isällä oli toinen nainen , joka tuli raskaaksi ja isä halusi erota. Äitini oli sitten tehnyt kaikkensa, että isä saisi kärsiä teostaan ja yksi kosto oli se, että hän mustamaalasi isää minulle ja väitti sossulle isän olleen väkivaltainen ja esti isää tapaamasta minua.

Äitini kanssa olen aika kylmissä väleissä nykyään , isään olen ottanut yhteyttä ja olemme pikkuhiljaa lähentyneet. Minulla on 2 pikkuveljeä joista en edes tiennyt ja heihin on ollut mahtavaa tutustua. Isän nykyinen vaimo on hyvä tyyppi.

En tiedä voinko oskaan antaa äidilleni anteeksi sitä, että hän vei minulta isän.

Vierailija
151/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kävikö iskä perheineen eilen tai toissapäivänä työpaikallasi ruokailemassa?

Vierailija
152/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauheaajatus, että isä joka kuitenkin on ollut mukana tyttären elämässä vielä alakoulun alkaessa, ei tunnista lastaan. Luulisi että jotain tuttua näkisi. Onko teillä oma etunimi jotenkin esillä siinä työasussa.

Vierailija
153/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:02"]Ap, kävikö iskä perheineen eilen tai toissapäivänä työpaikallasi ruokailemassa?
[/quote]

:D

Vierailija
154/170 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans isä lähti meidän elämästä litoon kun olin 12v.  Kävi ihan samalla tavalla kun sulla, nro 141. 6v myöhemmin isä laittoi mulle viestiä ja pyysi tapaamaan. Sitten selvisi, että isä olisi halunnut tavata meitä lapsia mutta äiti ei antanut. Isällä oli yksi huumtuomio ja sit sossu ei uskonu kuin äitiä. Äiti valehteli meille lapsille, että isä ei haluu nähdä meitä. 

Vierailija
155/170 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap?

Vierailija
156/170 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, en enää muistanutkaan tätä ketjua.
AP tuu kertomaan, halutaan kuulla miten tässä kävi/käy!

Vierailija
157/170 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
158/170 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
159/170 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan^

Vierailija
160/170 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää kun suurimmassa osassa keskusteluista ap ei koskaan palaa päivittämään, miten kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan