Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tullut 23-vuotiaana äidiksi. Kysyttävää?

Vierailija
07.03.2015 |

Kysy pois. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ihan normaali ikä jo saada lapsi

Vierailija
22/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias, opiskellut pitkään ja myös tarvinnut mielestäni aikaa aikuistumiseen aika paljon. :) Nyt on alkanut tuntua, että pärjäisin vanhemmuuden tuoman vastuun ja sitoutumisen kanssa niin että oma minuus pysyisi myös kasassa, en tiedä saatko kiinni mitä tarkoitan. Aiemmin ei ollut tunnetta että olisin valmis äitiyteen, ja jopa pelkäsin vahinkoraskautta tosi kovasti. Haluaisin kysyä, oliko ketjun aloittajalla raskaaksi tullessa vahva tunne että on siihen valmis, vai kasvoiko siihen pikkuhiljaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:28"]

Olen 27-vuotias, opiskellut pitkään ja myös tarvinnut mielestäni aikaa aikuistumiseen aika paljon. :) Nyt on alkanut tuntua, että pärjäisin vanhemmuuden tuoman vastuun ja sitoutumisen kanssa niin että oma minuus pysyisi myös kasassa, en tiedä saatko kiinni mitä tarkoitan. Aiemmin ei ollut tunnetta että olisin valmis äitiyteen, ja jopa pelkäsin vahinkoraskautta tosi kovasti. Haluaisin kysyä, oliko ketjun aloittajalla raskaaksi tullessa vahva tunne että on siihen valmis, vai kasvoiko siihen pikkuhiljaa?

[/quote]

Minulla oli vahva tunne, että olen siihen valmis ja halusin lapsen. Mielestäni lasta pitää haluta, mutta siihen myös kasvaa pikkuhiljaa raskauden ja vauva-ajan edetessä. Vai mitä tarkoitat kasvamisella? Kasvamista äitiyteen? Uskon, että äidiksi kasvaa väistämättä, kun haluaa lapsen ja on sitoutunut häneen. Onnea vauvayritykseen :) ap