Kuvailkaa tarkasti 10-12-vuotiaiden lastenne päivän ateriat!
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:32"]Nykyään ihmiset luulevat heti kuolevansa jos ei syödä 6 kertaa päivässä, vaikka pyykitkin tuli ripustettua. Suhteellisuus on karannut käsistä. Oikeasti ihminen tulee aika pienellä määrällä ruokaa toimeen. Kasvavan lapsen ruuan laatuun kiinnittäisin enemmän huomiota kuin määrään. Ei sitä heti kuole jos vatsa murisee.
[/quote]
Lapsen vatsan ei pidä murista nälästä! Miksi lapsen täytyisi nähdä nälkää? Toivon ettet ole äiti!
[/quote]
No, nälän näkeminenkin on niin suhteellista. Ja olen isä.
Vatsan kuriseminen on normaalia. Se on viesti keholle, että syö. Ihminen ei kuole tai joudu tiputukseen välittömästi kun vatsa kurisee. Lihavilla esim vatsan kurinasta välittämättä jättäminen, yllätys, yllätys -laihduttaa.
[/quote]
Säälittää sun lapset. Minne lähetän sosiaalityöntekijät?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:27"]Miksi ihmeessä annatte lapsen syödä muroja? Pelkkää sokeria ja pullamössölapset kiittää [/quote] Voi vittu! Mitä pitäs antaa? Alkaa nyt mennä aikalailla hermot. Mä annan sitä mitä se lapsi mielellään syö. Olen yrittänyt esim maustamatonta jogurttia marjojen kera sen sokeroidun sijaan mutta se lapsi oksentaa sen paskan siihen pöydälle. Puurokaan ei mene ilman sokeria tai hilloja. Kun eivät syö! Pakottaakko pitäisi? Millaisia hulluja natsimutseja te oikein olette? Mun lapset saa muroja silloin tällöin ja sen ei pitäisi sun persettä kutittaa yhtään. Lapsia kuolee nälkään ja te täällä jaksatte vaahdota jostain muroista!
[/quote]
Lapset on viisaita olentoja, ei ne itseään nälkään tapa :)
[/quote]
No sinä et minun lapsiani tunne etkä tiedä miten minun lapseni käyttäytyvät. Miksi rääkkäisin lapsiani syöttämällä heille sitä mikä on vastenmielistä tai saa heidät oksentamaan? Oikeasti miettikää nyt mitä höpisette täällä.
Ei nälkää tarvitse pelätä tietenkään, mutta entäs kun lapseni ei vaikuta tuntevan nälkää lainkaan! Tai kos tunteekin, pitää siitä olosta enemmin kuin kylläisyyden tunteesta. Tämä lapsi on herännyt tänään klo 7:30. Söi ruisleivän voilla ja kaakaolla noin 10:30. Tunnin kuluttua syömme perunamuussia ja lohta sekä salaattia. Todennäköisesti hän syö yhteensä noin 3-5 ruokalusikallista, sekä vettä juomaksi. Illalla teemme pizzaa. Jos hyvä tuuri käy, hän kelpuuttaa slaissin. Jos siis päälliset eivät ole epäilyttäviä. Touhuaa normaalisti pihalla tälläkin hetkellä skeittaa. Ei tunne nälkää. :(
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:32"]Nykyään ihmiset luulevat heti kuolevansa jos ei syödä 6 kertaa päivässä, vaikka pyykitkin tuli ripustettua. Suhteellisuus on karannut käsistä. Oikeasti ihminen tulee aika pienellä määrällä ruokaa toimeen. Kasvavan lapsen ruuan laatuun kiinnittäisin enemmän huomiota kuin määrään. Ei sitä heti kuole jos vatsa murisee.
[/quote]
Lapsen vatsan ei pidä murista nälästä! Miksi lapsen täytyisi nähdä nälkää? Toivon ettet ole äiti!
[/quote]
Vatsan kuriseminen on normaalia. Se on viesti keholle, että syö. Ihminen ei kuole tai joudu tiputukseen välittömästi kun vatsa kurisee. Lihavilla esim vatsan kurinasta välittämättä jättäminen, yllätys, yllätys -laihduttaa.
[/quote]
Säälittää sun lapset. Minne lähetän sosiaalityöntekijät?
[/quote]
En ole tuo kelle vastasit, mutta olen samoilla linjoilla hänen kanssa. Ei nälän tunne ole pahasta! Itseasiassa ihmiset ovat vieraantuneet normaalista kehollisuudestaan ja tunkevat välipaloja, jotta eivät vaan ehtisi tuntea rehellistä nälkää! Lopputulos on ylipaino ja diabetesongelma! Ei kai kukaan jätä lapsiaan nälkään, mutta ei sitä tunnetta pelätäkkään tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:32"]Nykyään ihmiset luulevat heti kuolevansa jos ei syödä 6 kertaa päivässä, vaikka pyykitkin tuli ripustettua. Suhteellisuus on karannut käsistä. Oikeasti ihminen tulee aika pienellä määrällä ruokaa toimeen. Kasvavan lapsen ruuan laatuun kiinnittäisin enemmän huomiota kuin määrään. Ei sitä heti kuole jos vatsa murisee.
[/quote]
[/quote]