Mitä mieltä, puhuuko tämä laihduttaja totta?
http://www.iltalehti.fi/viikon-laihduttaja/2015030419297023_lv.shtml
Siis hieno saavutus kaiken kaikkiaan ja huomaa, että on runsaasti laihtunut. Se mikä pisti silmään oli noi housujen koot ennen ja nyt. Itse käytän kokoa 44 enkä todellakaan ole läheskään noin iso. 172/79 ja tyttäreni 13v käyttää koon 36 housuja ja on mielestäni pienempi kuin tuo nainen tuossa jälkeen kuvassa
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:46"]Jospa tuo on tyylillä 155 cm? [/quote] Edelleen yli 170cm.
[/quote]
Enpä jäänyt lukemaan muiden muukalaisten spekulaatioita jonkun tuntemattoman painosta saati ole kiinnostunut kyseisen naisen vaatekoosta muuten, kuin ohivilkaisten. Ap ja muutama ap:n lihava ystävä väittävät valehtelijaksi ja skuuppia pikavilkaistessa ei näkynyt eukosta muuta kuin kilomääriä. En nyt äkkiseltään keksi miksi ei voisi olla kokoa 44 ja lihavuori. Itsellä pituutta 175 ja nyt viimeisilläni raskaana 80 kg (normaali 60kg)ja en ole joutunut äitiyshousuja ostamaan, vaan koon 40 lantiomalli käy yhä. Normaalisti juuri tuo 36/38 riippun mitoituksesta.
Eihän noista kuvista voi kummastakaan sanoa oikeastaan mitään. Läskikuvan sirohko ranne ja omituisen suuri sohva (?) taustalla herätti spekulaatiot lyhyydestä ja after kuvasta ei voi sanoa mitään, kun eukolla päällä joku ankeuttajaviitta.
Kaveri voi jankuttaa tätä asiaa vaikka maailman tappiin, ei se silti asiaa muuksi muuta.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:50"] Lukutaidottomia ihmisiä. Tunnen ihmisen ja kyllä hän puhuu totta. Te vain vertaatte häntä itseenne ettekä kykene tajuamaan ettei kaikki naiset ole vartaloltaan samanlaisia. [/quote] Ei tarvitse olla mikään Sherlock tajutakseen, että jos itsellä on vähemmän tavaraa vyötärällä kuin tuolla naisella ja housut kokoa 48, ei naisella silloin voi olla sama koko koska hänellä on paksumpi vyötärö. [/quote] Ja olet siis vartaloltasi erimallinen ;)
[/quote]
Mitä kohtaa et nyt ymmärtänyt? Tässä oli kyse vyötäröistä. Kun minun housuni olivat 48, vyötäröni oli paljon kapeampi kuin tuolla naisella. Jo tämä kertoo, että jos minulle mahtui 48 koon housut, ne eivät ole voineet mahtua naiselle jonka vyötärö on paljon leveämpi. Simple as that.
[/quote]
Sinä et tainnut ymmärtää. Edes vyötäröstä emme ole samaa mallia kaikki.
No mutta. Hän puhuu totta ja minä painelen unille. Saatte jatkaa spekulointia vaikka väärässä olettekin :)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:50"] Lukutaidottomia ihmisiä. Tunnen ihmisen ja kyllä hän puhuu totta. Te vain vertaatte häntä itseenne ettekä kykene tajuamaan ettei kaikki naiset ole vartaloltaan samanlaisia. [/quote] Ei tarvitse olla mikään Sherlock tajutakseen, että jos itsellä on vähemmän tavaraa vyötärällä kuin tuolla naisella ja housut kokoa 48, ei naisella silloin voi olla sama koko koska hänellä on paksumpi vyötärö. [/quote] Ja olet siis vartaloltasi erimallinen ;)
[/quote]
Mitä kohtaa et nyt ymmärtänyt? Tässä oli kyse vyötäröistä. Kun minun housuni olivat 48, vyötäröni oli paljon kapeampi kuin tuolla naisella. Jo tämä kertoo, että jos minulle mahtui 48 koon housut, ne eivät ole voineet mahtua naiselle jonka vyötärö on paljon leveämpi. Simple as that.
[/quote]
Tai sitten nainen tykkää lantiomallista ja ei käytä vyötärömittaisia housuja ja tadaa! pöksyissä käy pienempi koko!
Olette te hölmöjä! Tuo nainen on valtaisan lihava yläkropasta, joten hyvin voi olla, että housujen koossa on riittänyt pienempi. Tunnen useita, joilla läski on keskittynyt vatsaan ja jalat ovat suorastaan tikkumaisen laihat. Ei todella ole verrattavissa isoperseisen päärynän pukeutumiseen.
Oletan, että kyseessä on ollut XL-kauppojenkin käyttämä D-mitoitus, ei siis se normimitoitus, mitä esim. Zaran & HM:n mallistot ovat. Eli tuo housujen koko 48 on ollut D 48, joka on isompi, kuin perus 48. Muuten ei voi pitää mitenkään paikkaansa, ei ainakaan tuon lehtijutun kuvan perusteella.
Aivan upea suoritus, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Sen sijaan takerrun tuohon housujen kokoon myöskin, sillä se kuulostaa todella pieneltä luvulta. Itse olen 174 cm ja painan 76 kg, käytän 44 koon housuja, mutta ehkä se on tuo vartalon malli joka tekee noin suuren erotuksen.
Siis mä näytän about samalta kuin hän tuossa jälkeen kuvassa, paitsi että mulla on vähän paksummat jalat ja käytän housuja 42-44... Ok, voin uskoa että on housukoko 38 mutta ei 36.
muutenkin, jos on ylävartalolihava ja sitten ennen/jälkeen kuvat on tollasia, mistä ei saa jaloista selvää niin kannattais mainita se yläosan koko.
Iltalehden kommenteista pääsette kyseisen laihduttajan fb-profiiliin, jossa näkyy ennen-kuva kokonaisuudessaan. En nyt sanoisi, että jalat ovat olleet mitkään tikkulaihat.
Mä olen painanut 120kg ja käyttänyt koon 46-48 housuja ja olen 166cm pitkä. Eli meitä todellakin on monen mallisia ja jokaisen läskit kertyy eri paikkoihin.
Puuttumatta kuvan naisen kokoon niin kautta teini-iästä asti olen saanut kuulla tietyntyyppisiltä ihmisiltä ap:n kirjoittaman kaltaista. Olen todella pienikokoinen mutta muodokas ja käytän kokoa 34-36 (168cm) mutta se tietty ihmistyyppi on sitä mieltä että olen isokokoinen ja vähintään kokoa 40. Iso vatsa ja mitä kaikkea. Nuo tietyntyyppiset ihmiset ovat itse minua isompia (omasta mielestään pienempiä) ja yrittävät ahtautua ainakin kahta numeroa liian pieniin vaatteisiin. Kerran olin vaateostoksilla yhden tälläisen kanssa joka sattuu olemaan äitini. Hänen mukaansa hän on kokoa 36-38 mutta kas vaan edes kaupan kokoa 42 olevat kesähousut eivät menneet jalkaan. Syy oli kuulemma kaupan omituisessa mitoituksessa.
Tuo voi olla mahdollista, mutta kun kerroit tyttäresi pituuden ja painon, huolestuisin hänestä. Meillä on myös 13-v tyttö, paino 56kg ja pituus 176cm. Housuja aina pidennetään, jos pituus olisi oikea on housut liian löysät. On käyttänyt yleensä 25 koon farkkuja, joita sitten pidennetään. Tyttäresi on aika varmasti ylipainoinen
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:53"]
Ja ps. Totta hemmetissä minä kaveristani tiedän asioita ja puolustankin jos hyeenat hyökkää päälle.
[/quote]
Tiedän minäkin paljon asioita kavereistani mutta en heidän vaatekokojaan, painojaan jne.
Mitä tulee "hyeenalaumaan", aloitus on hyvin asiallinen ja keskustelu samoin. Ei täsäs ole hyökätty kenenkään päälle, on vaan ihan asiallisesti (ja asiasta) kyseenalaistettu annettu tieto.
[/quote]
[/quote]
Niin. Ihmiset tietävät eriasioita kavereistaan.
Me tiedetään vaatekokoja, painoja ja pituuksia muiden asioiden ohella. Ei olla salailtu ;)
No vähän hyyenoilta vaikutatte :)
Sinäkin kuvittelet tietäväsi asiat paremmin kuin hän itse :)