Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, puhuuko tämä laihduttaja totta?

Vierailija
05.03.2015 |

http://www.iltalehti.fi/viikon-laihduttaja/2015030419297023_lv.shtml

Siis hieno saavutus kaiken kaikkiaan ja huomaa, että on runsaasti laihtunut. Se mikä pisti silmään oli noi housujen koot ennen ja nyt. Itse käytän kokoa 44 enkä todellakaan ole läheskään noin iso. 172/79 ja tyttäreni 13v käyttää koon 36 housuja ja on mielestäni pienempi kuin tuo nainen tuossa jälkeen kuvassa

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskottavaa. Itse olen huomannut et ihmisillä menee sekaisin D-mitoitus sekä se, että moni käyttää ihan oikeasti itselleen liian pieniä vaatteita. Täälläkin kuulee mittoja sekä vaatekokoja joita ei voi kuin ihmetellä. 

Mä olen 165cm ja painan n. 58-60kg enkä kehtais ees mennä töihin s-koon vaatteissa mitä jotkut samoilla mitoilla täällä olevat kertovat tekevänsä. 

Mulla on L-koon paitoja enemmistö ja sit muut käyttää 90kiloisina L-kokoa. =D

Vierailija
22/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tuo laihduttaja selittää!? Eläkeikäinen äitini näyttää hyttyseltä tuon ennen-kuvan vieressä ja on kokoa viisikymmentä-jotain. Uhhuh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittani oli pahimmillaan 160/94 ja housukoko oli 48 (nuo oli vähän pienet, olisi voineet olla kokoa isommat). En ollut lähelläkään tuon kokoinen mitä tuo nainen on ennen-kuvassa. En siis usko, että hänen housukokonsa on ennen ollu 48, saati sitten pienempi.

Vierailija
24/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:35"]On uskottavaa. Itse olen huomannut et ihmisillä menee sekaisin D-mitoitus sekä se, että moni käyttää ihan oikeasti itselleen liian pieniä vaatteita. Täälläkin kuulee mittoja sekä vaatekokoja joita ei voi kuin ihmetellä. 

Mä olen 165cm ja painan n. 58-60kg enkä kehtais ees mennä töihin s-koon vaatteissa mitä jotkut samoilla mitoilla täällä olevat kertovat tekevänsä. 

Mulla on L-koon paitoja enemmistö ja sit muut käyttää 90kiloisina L-kokoa. =D
[/quote]
Onko puolet sun painosta rinnoissa, vai miksi käytät noin isoja paitoja?

Vierailija
25/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tuo on tyylillä 155 cm?

Vierailija
26/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:41"]Mittani oli pahimmillaan 160/94 ja housukoko oli 48 (nuo oli vähän pienet, olisi voineet olla kokoa isommat). En ollut lähelläkään tuon kokoinen mitä tuo nainen on ennen-kuvassa. En siis usko, että hänen housukokonsa on ennen ollu 48, saati sitten pienempi.
[/quote]

On ne ollut. Usko pois :)
Me kaikki emme ole vartaloiltamme yhtä mallia :)

Vierailija
27/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:46"]Jospa tuo on tyylillä 155 cm?
[/quote]

Edelleen yli 170cm.

Vierailija
28/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:46"]

Jospa tuo on tyylillä 155 cm?

[/quote]

Vaikka olisi, niin ei se housukoko ole millään voinut tuon kokoisessa olla se. Kuten tuossa ylhäällä lukee, niin:

Mittani oli pahimmillaan 160/94 ja housukoko oli 48 (nuo oli vähän pienet, olisi voineet olla kokoa isommat). En ollut lähelläkään tuon kokoinen mitä tuo nainen on ennen-kuvassa. En siis usko, että hänen housukokonsa on ennen ollu 48, saati sitten pienempi.

Vierailija
29/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin enemmän tuota ikää kuin housun kokoa. Varmaan tarkotti että laihdutti 4-kymppisille, ei 3-kymppisille? Mutta omenalla sopii pienempi housun koko, mitä paidan koko.

Vierailija
30/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:41"]Mittani oli pahimmillaan 160/94 ja housukoko oli 48 (nuo oli vähän pienet, olisi voineet olla kokoa isommat). En ollut lähelläkään tuon kokoinen mitä tuo nainen on ennen-kuvassa. En siis usko, että hänen housukokonsa on ennen ollu 48, saati sitten pienempi. [/quote] On ne ollut. Usko pois :) Me kaikki emme ole vartaloiltamme yhtä mallia :)

[/quote]

En todellakaan usko koska se ei ole mahdollista. 

Täytyy sanoa, että naisen kaveriksi tiedät paljon asioita hänestä (ja kovin kärkkäästi puolustat). Minä en tiedä ystävieni pituuksia, painoja, vaatekokoja. Että herää kysymys onko kyseessä kaveri vai tuo ihminen itse...

Vierailija
31/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaidottomia ihmisiä.
Tunnen ihmisen ja kyllä hän puhuu totta.
Te vain vertaatte häntä itseenne ettekä kykene tajuamaan ettei kaikki naiset ole vartaloltaan samanlaisia.
Hän ei ole lyhyt ja housukoko on tuo.

Vierailija
32/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:50"]

Lukutaidottomia ihmisiä. Tunnen ihmisen ja kyllä hän puhuu totta. Te vain vertaatte häntä itseenne ettekä kykene tajuamaan ettei kaikki naiset ole vartaloltaan samanlaisia. Hän ei ole lyhyt ja housukoko on tuo.

[/quote]

No kas kas, mistä teitä "kavereita" oikein piisaa :D

Vierailija
33/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:41"]Mittani oli pahimmillaan 160/94 ja housukoko oli 48 (nuo oli vähän pienet, olisi voineet olla kokoa isommat). En ollut lähelläkään tuon kokoinen mitä tuo nainen on ennen-kuvassa. En siis usko, että hänen housukokonsa on ennen ollu 48, saati sitten pienempi. [/quote] On ne ollut. Usko pois :) Me kaikki emme ole vartaloiltamme yhtä mallia :)

[/quote]

En todellakaan usko koska se ei ole mahdollista. 

Täytyy sanoa, että naisen kaveriksi tiedät paljon asioita hänestä (ja kovin kärkkäästi puolustat). Minä en tiedä ystävieni pituuksia, painoja, vaatekokoja. Että herää kysymys onko kyseessä kaveri vai tuo ihminen itse...
[/quote]

No olen ihminen joka on tuntenut hänet teinistä asti.
Kyllä meillä on ystävien kesken puhetta vaikka mistä. Ja hyvin moni ihminen on tukenuy häntä tässä asiassa.
Itseasiassa, minusta tällainen ketju on typerä. Varsinkin kun jauhatte ihmisestä jota ette tunne.

Ja ps. Totta hemmetissä minä kaveristani tiedän asioita ja puolustankin jos hyeenat hyökkää päälle.

Vierailija
34/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:50"]

Lukutaidottomia ihmisiä. Tunnen ihmisen ja kyllä hän puhuu totta. Te vain vertaatte häntä itseenne ettekä kykene tajuamaan ettei kaikki naiset ole vartaloltaan samanlaisia. Hän ei ole lyhyt ja housukoko on tuo.

[/quote]

No kas kas, mistä teitä "kavereita" oikein piisaa :D
[/quote]

Yksi ja sama kaveri kirjoittelee. Ei useampi ;)

Vierailija
35/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:50"]

Lukutaidottomia ihmisiä. Tunnen ihmisen ja kyllä hän puhuu totta. Te vain vertaatte häntä itseenne ettekä kykene tajuamaan ettei kaikki naiset ole vartaloltaan samanlaisia. [/quote]

Ei tarvitse olla mikään Sherlock tajutakseen, että jos itsellä on vähemmän tavaraa vyötärällä kuin tuolla naisella ja housut kokoa 48, ei naisella silloin voi olla sama koko koska hänellä on paksumpi vyötärö.

Vierailija
36/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:50"]

Lukutaidottomia ihmisiä. Tunnen ihmisen ja kyllä hän puhuu totta. Te vain vertaatte häntä itseenne ettekä kykene tajuamaan ettei kaikki naiset ole vartaloltaan samanlaisia. [/quote]

Ei tarvitse olla mikään Sherlock tajutakseen, että jos itsellä on vähemmän tavaraa vyötärällä kuin tuolla naisella ja housut kokoa 48, ei naisella silloin voi olla sama koko koska hänellä on paksumpi vyötärö.
[/quote]

Ja olet siis vartaloltasi erimallinen ;)

Vierailija
37/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:53"]

Ja ps. Totta hemmetissä minä kaveristani tiedän asioita ja puolustankin jos hyeenat hyökkää päälle.

[/quote]

Tiedän minäkin paljon asioita kavereistani mutta en heidän vaatekokojaan, painojaan jne. 

Mitä tulee "hyeenalaumaan", aloitus on hyvin asiallinen ja keskustelu samoin. Ei täsäs ole hyökätty kenenkään päälle, on vaan ihan asiallisesti (ja asiasta) kyseenalaistettu annettu tieto. 

Vierailija
38/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Hyvä tulos joka tapauksessa.

Vierailija
39/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:53"]

[/quote]

Tiedän minäkin paljon asioita kavereistani mutta en heidän vaatekokojaan, painojaan jne. 

Mitä tulee "hyeenalaumaan", aloitus on hyvin asiallinen ja keskustelu samoin. Ei täsäs ole hyökätty kenenkään päälle, on vaan ihan asiallisesti (ja asiasta) kyseenalaistettu annettu tieto. 
[/quote]

Vierailija
40/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:50"] Lukutaidottomia ihmisiä. Tunnen ihmisen ja kyllä hän puhuu totta. Te vain vertaatte häntä itseenne ettekä kykene tajuamaan ettei kaikki naiset ole vartaloltaan samanlaisia. [/quote] Ei tarvitse olla mikään Sherlock tajutakseen, että jos itsellä on vähemmän tavaraa vyötärällä kuin tuolla naisella ja housut kokoa 48, ei naisella silloin voi olla sama koko koska hänellä on paksumpi vyötärö. [/quote] Ja olet siis vartaloltasi erimallinen ;)

[/quote]

Mitä kohtaa et nyt ymmärtänyt? Tässä oli kyse vyötäröistä. Kun minun housuni olivat 48, vyötäröni oli paljon kapeampi kuin tuolla naisella. Jo tämä kertoo, että jos minulle mahtui 48 koon housut, ne eivät ole voineet mahtua naiselle jonka vyötärö on paljon leveämpi. Simple as that. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi