Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nauttisin valtavasti jos Suomessa olisi +40 astetta

Vierailija
26.06.2026 |

Se olisi IHANAA👙

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Teinitytöt kulkisivat bikineissĂ€ kaupungilla 😜😛😝

Vierailija
2/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kohta on 33. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on 33. 

Toivotaan. 

Vierailija
4/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuppaa olemaan kovaa ja kuivaa kuumuutta suomessa. Toki jos olisi sellainen mukava 100% ilmankosteus ja puoli-pilvistÀ niin kuin esimerkiksi Intian joissain osissa on, niin jo olisi kyllÀ aika mukavaa.

Vierailija
5/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvĂ€ kun tĂ€mĂ€ ei kestĂ€ kauan. 

Vierailija
6/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulee 10 astetta, pilvistÀ sÀÀtÀ ja kovaa tuulta.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sinulla on ilmastointi? 

Vierailija
8/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia lukemia kukaan jĂ€rjissÀÀn oleva ihminen tĂ€nne halua. Kaupungit muuttuisivat tukalan kuumiksi ja samoin asunnot. Aika isossa osassa asunnoista ei ole ilmastointia. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Todellisuudessa et nauttisi, sillÀ Suomessa talot on rakennettu pitÀmÀÀn lÀmpö sisÀpuolella, ei talon ulkopuolella.

 

Tuollainen kuumuus aiheuttaisi jo isoja ongelmia, johan ne 5-10 astetta pienemmÀtkin lÀmpötilat aiheuttaa.

Vierailija
10/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Palasin juuri Suomeen LÀnsi-Euroopasta, +40C oli. TÀÀllÀ +14.

SiellÀ oli aivan hirveÀÀ, ja minulla sentÀÀn oli ilmastoitu hotellihuone.

Ei kukaan oikeasti pÀrjÀÀ tuollaisessa pidempÀÀn. Työnteko ulkona on mahdotonta. Ulkotyöt oli kielletty kuumimpaan aikaan PeLaa ja lentokenttiÀ lukuunottamatta, kaikki ulkotapahtumat peruttiin, ravintoloiden terassit olivat tyhjiÀ. Illallakaan ei ravintolat eivÀt vilkastuneet, koska katutasossa oli lÀmpöÀ yli +30 astetta klo 23.

On eri asia olla Suomessa kesÀllÀ auringonpaisteessa +30 lÀmmössÀ, kun varjossa on heti viileÀmpÀÀ. Tuolla ei ollut viileÀmpÀÀ missÀÀn, kadut, kivetykset, seinÀt, kasvit, KAIKKI hehkuu sitÀ kuumaa, ei kÀy tuulenvirettÀkÀÀn.

KylmÀÀ vastaan voi pukeutua, kuuma tukahduttaa, tekipÀ mitÀ tahansa.

Kuolleisuus nousi jo, ja nousee koko ajan. En enÀÀ usko who:n vÀitettÀ, ettÀ EtelÀ-Euroopassa kylmÀ aiheuttaa suuremman kuilleisuuden. EhkÀ hypotermiaan kuolee pummeja enemmÀn kuin lÀmpöhalvaukseen, mutta nyt kaatuu vanhuksia ja vÀhÀnkÀÀn puolikuntoisia, sairaalat ei vedÀ eikÀ niissÀ ole ilmastointia!

En osaa edes kuvailla, miten mahdotonta tuo kuumuus on. Se on tappavaa.

Rakastan tĂ€tĂ€ ihanaa +14 asteen viileyttĂ€ 😍

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa et nauttisi, sillÀ Suomessa talot on rakennettu pitÀmÀÀn lÀmpö sisÀpuolella, ei talon ulkopuolella.

 

Tuollainen kuumuus aiheuttaisi jo isoja ongelmia, johan ne 5-10 astetta pienemmÀtkin lÀmpötilat aiheuttaa.

Ei siitÀ helteestÀ enÀÀ nauti kun se menee tukalan puolelle. MikÀ lienee raja siihen ettÀ se on tukalaa? Tuollainen 40 astetta on varmasti liikaa. Kun ruumiin heh. heh elÀvÀn henkilön lÀmpö jÀÀ toiseksi ilman lÀmmölle niin se alkaa olla vaarallista.

Vierailija
12/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Et nauttisi. Varjossa, altaan tai viileÀn veden lÀhellÀ hetki tollasta voisi olla kokemus. Mutta kun lÀmpötila on useita pÀiviÀ sen +40C niin varsin tukalaa tuppaa olemaan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap, et nauttisi.

0/5

Vierailija
14/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ilman alusvaatteita sopivasti liehuvassa kesÀmekossa... kÀdet seikkailemassa reisillÀ ja vatsalla aah uuh

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisia lukemia kukaan jĂ€rjissÀÀn oleva ihminen tĂ€nne halua. Kaupungit muuttuisivat tukalan kuumiksi ja samoin asunnot. Aika isossa osassa asunnoista ei ole ilmastointia. 

kunnon jöpötys housuissa kun miettii seksihelteitĂ€.... 

Vierailija
16/16 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinitytöt kulkisivat bikineissĂ€ kaupungilla 😜😛😝

Et nauttisi.

Kukaan ei kulje kaupungilla, kun on 40 astetta.

 

T. Ranskan suomalainen

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kuusi kaksi