Yhteinen lelu, huono idea
Vaimo ollut aina todella pidättyväinen seksissä, lähinnä lahnatasoa. Seksin määräkin on hyvin vähäistä. Hankin hetken mielijohteesta alkukeväästä vibran, johon vaimo sanoi ettei sitä tule koskaan käyttämään. Ja toden totta, koko kolmena neljänä seksikertana ei tuota ole esille saanut ottaa.
Aloin kuitenkin toukokuussa seurata asiaa, koska mielestäni härvelin paikka oli muuttunut. Nyt olen säännöllisesti seurannut yhdellä merkillä, liikkuuko vibra ja minä en siihen koske. Olen nyt 100% varma vaimon vibrailevan pari kolme kertaa viikossa, mutta muutoin seksin määrä on entisestään vähentynyt. Taidan ilmoittaa vaimolle heittäväni vibran roskiin, kun sitä ei kerta saa/halua käyttää piristämässä harvinaisia seksikertoja.
Kommentit (6)
Anna hyvä mies vaimosi orkutella rauhassa. Vibran hankkiminen voi alkuun vähentää seksiä, mutta leluihin kyllästyy ja vaimosi on kuitenkin ehtinyt addiktoitua helppoihin orkkuihin. Nyt sun pitää vain keksiä millaisin hyväilyin, ottein ja puuhin sauva alkaa jäädä toiseksi yhteiselle seksille. Nuollen, sormin, millaisin liikkein perille?
No mutta jos se seksi ei aiemminkaan kiinnostanut niin miks se nyt alkaisi kiinnostaa. Aika huono homma että lelu kiinnostaa mutta seksi ei
Sehän on täysin normaalia ettei naisia seksi kiinnosta, mutta omaakivaa kyllä harrastetaan.
Ota lelu pois sieltä ja katso tuleeko kysymystä missä on. Jos kysyy niin miksi kysyy jos ei käytä.
Itsellä exä teki samaa
Kehottaisin miettimään avointa keskustelua kyräilyn sijaan, seksikin on paljon kommunikaatiota. Ilman tätä vaikeaa saada homma toimimaan.
Hiero lelun pintaan chilijauhetta, ja jää seuraamaan tilannetta.