Omistatteko notkeutta?
Otin tavoitteekseni saada kädet lattiaan suorin jaloin seistessä. Onnistuuko teiltä? Aion venytellä joka aamu ja ilta. Miten kannattaisi venytellä, että omistaisin notkeammat jalat sisäreisistä?
Lapseni on luonnostaan notkea, ehkä minäkin olen vain menettänyt omistamaani notkeutta iän myötä, mutta eikös vain se olekin venyttelemällä saatavissa takaisin?
Mukaan haasteeseen, aion onnistua tämän kuun loppuun mennessä, nyt on vielä aika epätoivoista... Onneksi omistan myös pitkän pinnan ja korkean kipukynnyksen :D
Kommentit (28)
itse saan jalan niskan taakse. Suurin saavutukseni :D
Häh? Miten notkeutta omistetaan? Onko se nestemäisessä vai kiinteässä olomuodossa? Mistä sitä ostetaan? Mitä luulet, olisio ällä irronnut, jos olisit yo-aineen otsikoinut samoin kuin av-viestisi?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:46"]
Häh? Miten notkeutta omistetaan? Onko se nestemäisessä vai kiinteässä olomuodossa? Mistä sitä ostetaan? Mitä luulet, olisio ällä irronnut, jos olisit yo-aineen otsikoinut samoin kuin av-viestisi?
[/quote]
Missä muodossa edellämainittu Seiska omataan? Onko se taipumusta juoruiluun? Tai mieltymystä pukeutua puna-keltaisiin vaatteisiin? Tai holtitonta tarvetta kiljahdella kääk-otsikoita?
Tommosella lapsellisella näsäviisaudella tuskin oisit ees a:ta saanu äidinkielen yo-kirjotuksista. Niissä kun mitataan myös kirjoittajan kypsyyttä ja tekstin sisältöä.
Olen luonnostani aika notkea, vieläkin menee spagaatti. Mutta on venyteltävä säännöllisesti, muuten kangistuu.
Kädet lattiaan ja pään polviin saa varmaan jokainen, kun viikon-pari venyttelee.
Ja ikää minulla 48 vuotta.
En, mutta omistan nivelrikkoiset polvet ja leikatun selän.
Anteeksi suomenkieleni, opettelen viellä. Ja kiitos vinkeistä ja tsemppaajille :)
Venyttelen jatkossa itse, niin ei teidän tarvitse suuttua tekstistäni.
oma mieheni kykenee tekemään hienoja spagaati hyppypotkuja farkut jalassa ja farkkuliivit yllä.
Joskus teemme niistä stillejä.