Mulla on rastat. Kysy jotain. Esitä stereotypiasi.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus haluat niistä eroon, aiotko leikata ne kokonaan pois vai avata ja selvittää?
Koneella kaljuksi sitten jos sen aika tulee. Kaljusta nämä rastat olen kasvattanutkin :)
Ootko pössyttelijä, pesetkö koskaan?
Yh, monta lasta, vihreä, ei koskaan missään kunnon töissä.
Sinulle olisi kauhistus, jos joku kuvailisi sinua sanoilla: "ihan tavis"
Vierailija kirjoitti:
Ootko pössyttelijä, pesetkö koskaan?
En pössytä, olen viranomainen niin ei oikein sovi ideologiaan. Pesen hiukset noin kerran viikossa tervashampoolla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo ole tosi hankalat?
Minusta nämä on helpot. Tykkään, kun saa isoja näyttäviä kampauksia.
Onko kommunismi ja vihervasemmistolaisuus hieno juttu mielestäsi?
Saaks noi päässä mennä uimahalliin
Vierailija kirjoitti:
Yh, monta lasta, vihreä, ei koskaan missään kunnon töissä.
Hihi, aika osuvat stereotypiat! Tosielämässä olen naimisissa, yksi lapsi, akateemikko, työhistoriani on katkeamaton viimeiseltä 15 vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kommunismi ja vihervasemmistolaisuus hieno juttu mielestäsi?
Harva ideologia on aukottomasti toimiva. Olen itse oikeistotaustainen, mutta omassa ajattelussa yhdistynee elementtejä monesta eri ismistä.
Rasta ei ole tukkamuoti vaan ihminen, joka on heittänyt kamman pois ja pitää hiuksiaan antenneina universumin ja luonnon voimavirtoihin, ei hyväksu tatuointeja eikä lävistyksiä koska täydellisyyttä ei saa halventaa eikä syö lihaa eikä käytä alkoholia, ei kemiallisia lääkkeitä kuten e-pillereitä jne. Natural life, ital!
Ihan tiedoksi vaan. Käsittämätöntä, että tästä elämäntavasta joku ottaa vain ne hiukset!
Myös intialaisilla saddhuilla on dreadlocksit. Sen on universaali mystinen traditio. Sinä halvennat näitä traditioita.
Vierailija kirjoitti:
Saaks noi päässä mennä uimahalliin
Itsesuojeluvaistoni sanoo ettei nää päässä kannata mennä uimahalliin :)
Jos joskus haluat niistä eroon, aiotko leikata ne kokonaan pois vai avata ja selvittää?