Naispuoliset rekkakuskit?
Oletteko koskaan nähneet hyvännäköistä naisrahtaria? Eikös ne vähän kaikki oo jotenkin outoja? Ainaski mun kokemuksen perusteella.
Kommentit (16)
Ennen saattoi olla vähän miesmäisiä, mutta nykyään on kyllä ihan kaikennäköisiä naisia ratin takana, myös niitä kauniita. Eli vastaus kysymykseesi on että olen nähnyt montakin.
Suomesta tiedä, mutta maailmaltahan näitä löytyy.Esimerkkinä oheisen videopätkän Iwona. Katsokaa ja ihailkaa pojat..
Oletteko koskaan nähneet ylipäänsä hyvännäköistä rekkakuskia?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:39"]Oletteko koskaan nähneet ylipäänsä hyvännäköistä rekkakuskia?
[/quote]
Montakin.
Olen nähnyt hyvännäköisen naispuolisen rekkakuskin.
Ovat todella kovia pätemään ja tekevät ison numeron siitä että ovat miesten alalla. Eivät kovin välkkyjä tyyppejä.
Tunnen yhden rekkanaisen, ei ole mikään kaunotar, pieree valtavasti.
Imatralla pyörii sorarekalla ihan helvetin hyvän näköinen muija ja viime kesänä yksi toinen blondi kuorma-autolla.
silti 98% rekkakuski muijista on jätkämäisiä läskejä eikä todellakaan mitään missejä
Komppaan vitosta, en ole kyl nähnyt ikinä hyvännäköistä rekkakuskia, en miestä enkä naista. Niitä lippispäisiä kaljamahasia riittää
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:43"]Ovat todella kovia pätemään ja tekevät ison numeron siitä että ovat miesten alalla. Eivät kovin välkkyjä tyyppejä.
[/quote]
Tuo on kyllä niin totta.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:39"]Oletteko koskaan nähneet ylipäänsä hyvännäköistä rekkakuskia?
[/quote]
No todellakin!! Oon "rahtibaarissa" töissä kyllä välillä näkee oikeesti komeita kuskeja. Erityisesti yks tapaus saa vieläkin väristyksiä aikaan, komee ja todella mukava. Harmi että on varattu :-(
Näin kerran ihan nätin ja pienikokoisen blondin rekkakuskin.
[/quote]
Joka päivä useita :)
Satun olemaan sellaisessa paikassa töissä missä ramppaa nuoria ja komeita kuskeja :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:43"]Ovat todella kovia pätemään ja tekevät ison numeron siitä että ovat miesten alalla. Eivät kovin välkkyjä tyyppejä.
[/quote]
Pitää muuten paikkansa, mutta on meitäkin kenelle tämä on vaan työtä siinä missä muutkin.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:16"]
Oletteko koskaan nähneet hyvännäköistä naisrahtaria? Eikös ne vähän kaikki oo jotenkin outoja? Ainaski mun kokemuksen perusteella.
[/quote]
no sellasia perusnättejä oon kyllä nähny. eihän ne oo korkkareissa ja hameessa siellä ratissa, mutta saattavat olla ihan nättejä.