Naisena ei saa olla aloitteellinen...
Tosi ikävää. Oikeasti kun jos mies on kiinnostunut se kyllä piirittää haluamaansa naista, joten naisen ainoaksi tehtäväksi on olla passiivinen ja joutua valitsemaan niistä jotka osoittaa kiinnostustaan...Tylsää :/ Mun kaikki aloitteentekemiset on ainakin menneet mönkään, miten muilla? Eri lopputulos ollut aina kun mies on ollut se joka vie asiaa eteenpäin.
Kommentit (74)
Minä olen tehnyt aloitteen kumpaankin poikaystävään, ei nykymiehet osaa.
t. 16v
Miehet huomaa vaan kauniit naiset.
Tottakai nainen saa tehdä aloitteen... mutta eihän ne naisetkaan kaikille miehille "lämpeä" joten luuletko että jokainen mies heittäytyy valtaasi vain siksi että osoitat kiinnostusta ja olet aloitteellinen???
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:51"]
Tottakai nainen saa tehdä aloitteen... mutta eihän ne naisetkaan kaikille miehille "lämpeä" joten luuletko että jokainen mies heittäytyy valtaasi vain siksi että osoitat kiinnostusta ja olet aloitteellinen???
[/quote]
Ei, siis kaikki miehet joita olen pyytänyt kahville ovat kyllä lähteneet mielellään ja ollaan tapailtukin aikamme, mutta noissa miehet on olleet ns. perässävedettäviä, jotka ottaa ilon irti tilanteesta (nainen aktiivinen, mahdollisuus helppoon seksiin) ja oikeasti niitä ei seurustelu kiinnosta. Sen sijaan kun mies on pyytänyt kahville ja siitä alkutilanteesta lähdetty tapailemaan ovat suhteet edenneet vakavemmiksi. Eli oman kokemuksen mukaan: aktiivinen nainen = helppo nakki miehille, ei kuitenkaan oikeaan parisuhteeseen. AP
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:49"]
Miehet huomaa vaan kauniit naiset.
[/quote]
Joo, nauroin just kun yksi kaveri selitti että ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa. No hei, jos naisena ei ole kaunis niin eipä ne miehet tule koskaan juttelemaan tai viitsi tutustua :D :D
Joo. Huomannut saman. Tilanne on epätoivoinen silloin, kun mies ei tee aloitteita, koska ei oikein uskalla, mutta jos naisena tekee, se panikoi tai loukkaantuu, koska hänen kuuluisi saada olla se, joka laatii säännöt. Eli tällaisessa tilanteessa kukaan ei tee mitään, joten mikään ei etene. Eikä se aina ole todellakaan siitä kiinni, että miestä ei kiinnostaisi. Se vain ei osaa toimia itse mutta ei halua olla vietävissäkään. Todella typerää. Onneksi kaikki miehet eivät ole tota lajia. Harmi vain, että omassa elämässäni ne normaalisti sosiaaliset miehet ovat olleet epäkiinnostavia ulkonäöltään ja habitukseltaan. Kun löytyisi se välimalli, jossa on sekä fyysistä vetovoimaa että normaalia sosiaalisuutta riittävä määrä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:10"]
Joo. Huomannut saman. Tilanne on epätoivoinen silloin, kun mies ei tee aloitteita, koska ei oikein uskalla, mutta jos naisena tekee, se panikoi tai loukkaantuu, koska hänen kuuluisi saada olla se, joka laatii säännöt. Eli tällaisessa tilanteessa kukaan ei tee mitään, joten mikään ei etene. Eikä se aina ole todellakaan siitä kiinni, että miestä ei kiinnostaisi. Se vain ei osaa toimia itse mutta ei halua olla vietävissäkään. Todella typerää. Onneksi kaikki miehet eivät ole tota lajia. Harmi vain, että omassa elämässäni ne normaalisti sosiaaliset miehet ovat olleet epäkiinnostavia ulkonäöltään ja habitukseltaan. Kun löytyisi se välimalli, jossa on sekä fyysistä vetovoimaa että normaalia sosiaalisuutta riittävä määrä.
[/quote]
Niinpä.
Kyllä musta tuntuu, että keskiverron näköisenä naisena ei voi kun hävitä tässä pelissä. Ne miehet, jotka kiinnostaa tekee aloitteet niille itseä kauniimmille naisille ja sitten mua tulevat iskemään vain ne miehet, joiden ulkonäkö ei miellytä oikeastaan yhtään. Sitten kuitenkin naisena ei "voi" olla aktiivinen itse ja päättää ketä haluaa deittailla, koska niistä miehistä saa vaan seksiseuraa koska ne esittää kiinnostunutta saadakseen. Olispa sitä kauniimpi niin olisi paljon enemmän valinnanvaraa....
PLUS: En usko, että mies voi olla liian ujo ehdottaakseen uusia tapaamisia/pitääkseen yhteyttä, tää on epätoivoisten naisten viimeinen toivo uskotella itselleen, että mies voisi olla kiinnostunut vaikkei siitä mitään kuulu. Kaikki "ujot" miehet ovat omalla kokemuksella olleet vain ja ainoastaan ei-kiinnostuneita, kyllä ne miehet pystyy tekemään aloitteen ja avaamaan keskustelun säännöllisesti kun tarpeeksi kiinnostaa. AP
Ihan sama minkä näköinen on, nainen voi vaan hävitä tässä pelissä. Nainen ei saa itse valita ja toimia vaan pitää odottaa ja tyytyä siihen mieheen joka sattuu tekemään alotteen. Ihmekään että on niin paljon sinkkuja.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:18"]
Ihan sama minkä näköinen on, nainen voi vaan hävitä tässä pelissä. Nainen ei saa itse valita ja toimia vaan pitää odottaa ja tyytyä siihen mieheen joka sattuu tekemään alotteen. Ihmekään että on niin paljon sinkkuja.
[/quote]
Kyllä mä tunnen tarpeeksi suuren määrän erinäköisiä naisia, että on täysi selviö:mitä kauniimpi nainen, sitä paremmannäköiset (ja laatuiset) miehet ovat vakavissaan kiinnostuneita. Kauniimmat naiset ovat juuri niitä, joita viedään ulos syömään ja treffaillaan kunnolla, ne ok-näköiset kelpaa sitten pariksi viikoksi ainakin sänkyseuraksi. AP
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:17"]
PLUS: En usko, että mies voi olla liian ujo ehdottaakseen uusia tapaamisia/pitääkseen yhteyttä, tää on epätoivoisten naisten viimeinen toivo uskotella itselleen, että mies voisi olla kiinnostunut vaikkei siitä mitään kuulu. Kaikki "ujot" miehet ovat omalla kokemuksella olleet vain ja ainoastaan ei-kiinnostuneita, kyllä ne miehet pystyy tekemään aloitteen ja avaamaan keskustelun säännöllisesti kun tarpeeksi kiinnostaa. AP
[/quote]
Kultsi, maaillma on niiiiiiiin iso, että hämmästyisit, jos tietäisit. Voin varmuudella sanoa, että sinne mahtuu myös niitä ujoja kiinnostuneita. Jos sinulle niitä ei ole löytynyt, niin ehkäpä kyse on siitä, että yksinkertaisesti et kiinnosta ketään. Se ei silti tarkoita, etteikö näitäkin tapauksia olisi. Mutta pessimisti ei pety. Sinä itse selvästikin olet se, joka laatii kiveenhakattuja sääntöjä, joilla sitten lohduttautuu, kun ei miehet kiinnostu, ei ujot eikä muut.
Tämä ketju on täynnä puutaheinää.
m35
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:18"]
[/quote]
Kyllä mä tunnen tarpeeksi suuren määrän erinäköisiä naisia, että on täysi selviö:mitä kauniimpi nainen, sitä paremmannäköiset (ja laatuiset) miehet ovat vakavissaan kiinnostuneita. Kauniimmat naiset ovat juuri niitä, joita viedään ulos syömään ja treffaillaan kunnolla, ne ok-näköiset kelpaa sitten pariksi viikoksi ainakin sänkyseuraksi. AP
[/quote]
Ehkä on enemmän valinnanvaraa mutta edelleen nainen vaan valitsee niistä jotka tarjoutuu eikä etsi ja lähesty sitä joka häntä itseään eniten kiinnostaa. Typerää.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:24"]
Kultsi, maaillma on niiiiiiiin iso, että hämmästyisit, jos tietäisit. Voin varmuudella sanoa, että sinne mahtuu myös niitä ujoja kiinnostuneita. Jos sinulle niitä ei ole löytynyt, niin ehkäpä kyse on siitä, että yksinkertaisesti et kiinnosta ketään. Se ei silti tarkoita, etteikö näitäkin tapauksia olisi. Mutta pessimisti ei pety. Sinä itse selvästikin olet se, joka laatii kiveenhakattuja sääntöjä, joilla sitten lohduttautuu, kun ei miehet kiinnostu, ei ujot eikä muut.
[/quote]
Toki, mutta miehet joiden kanssa olen ollut tekemisissä ja seurustellut ovat olleet sosiaalisia ja niille ei ole ollut missään vaiheessa vaikeuksia näyttää kiinnostustaan, toisin sanoen en ole joutunut missään vaiheessa arvuuttelemaan onko mies kenties ollut kiinnostunut vai ei, koska se on ollut niin ilmiselvää, että on ollut :) PS. Kultsittelu on jo hieman passé tapa osoittaa alentuvuutta nettifoorumeilla toisia kohtaan, tee se mieluummin vaikka kunnolla argumentoimalla, jos kykenet. AP
Aina olen itse kysynyt puhelinnumeroa tai ehdottanut treffejä, jos tyyppi on kiinnostanut. Turha ruikuttaa kotona yksin kun ei ole seuraa, jos ei ole itse pistänyt tikkua ristiin. Vanha sanonta, mutta pätee edelleen: ei sieltä kotoa tule kukaan hakemaan.
Ja kuka nyt muutenkaan lähtee treffeille satavarmana siitä, että sitten ollaan pariskunta? Jos ei natsaa niin sitten ei natsaa. Ei sitä voi oman "aktiivisuuden" piikkiin pistää. Mä en ainakaan halua miestä joka odottais mun olevan passiivinen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:31"]
Aina olen itse kysynyt puhelinnumeroa tai ehdottanut treffejä, jos tyyppi on kiinnostanut. Turha ruikuttaa kotona yksin kun ei ole seuraa, jos ei ole itse pistänyt tikkua ristiin. Vanha sanonta, mutta pätee edelleen: ei sieltä kotoa tule kukaan hakemaan.
Ja kuka nyt muutenkaan lähtee treffeille satavarmana siitä, että sitten ollaan pariskunta? Jos ei natsaa niin sitten ei natsaa. Ei sitä voi oman "aktiivisuuden" piikkiin pistää. Mä en ainakaan halua miestä joka odottais mun olevan passiivinen.
[/quote]
Voihan se ongelma olla tässä, että niillä miehillä jota kohtaan ON ollut aktiivinen on vaan valinnanvaraa muutenkin älyttömästi ja siksi sellainen lopputulos mitä on. Eikä mullakaan siis kokemusta ole kuin parista miehestä, joita kohtaan olen ollut aktiivinen mutta muilla naisilla vaan näyttää olevan samoja kokemuksia miten se ei oikein taida toimia. AP
"Mun kaikki aloitteentekemiset on ainakin menneet mönkään, miten muilla? Eri lopputulos ollut aina kun mies on ollut se joka vie asiaa eteenpäin."
Tarkoitat siis että olet tehnyt aloitteita miehille jotka eivät ole olleet sinusta kiinnostuneita, mutta sinulle on kelvannut AINA ja KAIKKI miehet jotka ovat ilmoittaneet kiinnostuksestaan?
Ihmisillä on luontainen tarve haluta erityisen laadukasta puolisoa, joten enemmistö kiinnostuu samasta vähemmistöstä ja suurella osalla on melko vähän ottajia.
Jos olet elämässäsi ilmoittanut kiinnostuksestasi vaikkapa parille kymmenelle miehelle ja saanut kaikilta pakit, niin tilastollisesti näin miehilläkin kävisi. Kovan luokan "saalistajat", jotka ovat vielä komeimmasta päästä, onnistuvat pokaamisissaan varmaan muutamia kertoja sadasta. Muistan komeimpien miesystävieni nuorena kyselleen kiinnostusta vähintään kymmeneltä naiselta /baari-ilta.
P.S. Olet kyllä aika erikoinen nainen jos annat kaikille jotka pyytävät...
41v m
Turha miehenkään on tehdä alotteita, aina vaan pakit tulee ja naiset odottelee jotain yli 195pitkiä bodaritoimitusjohtajia, tai sitten ovat yksin mielummin. Paras on kun on vaan itekseen ja unohtaa naiset kokonaan, säästyy rahat ja ei tule turhia päänsärkyjä.
Ite oon "iskeny" neljä miestä, kolmelta sain pakit ja yks lämpes :D mut on "iskeny" kolme miestä, tai siis yrittäny ja yhdelle heistä lämpesin.
Sama...En ole luonnostani passiivinen, vaan esim työelämässä menestyminen vaatii jo tiettyä aktiivisuutta ja kykyä viedä asioita eteenpäin. Siksi on niin helvatun vaikeaa miesten kanssa yrittää taantua johonkin passiivisen linnanneidon rooliin. Ja kyse on ollut tilanteista missä mieskin on selkeästi ollut kiinnostunut, mutta kun en ole kiltisti odotellut kotona että milloin minua pyydetään treffeille vaan itsekin pyytänyt (ihan siksikin että haluan heti tietää missä mennään, järjestää itse aikatuluni jne) niin siihen on sitten karahtanut. Ainoa selkeä virheeni on ollut kiinnostuksen näyttäminen ja aktiivisuus. Olen sitten helppo. Haluavatko miehet jonkun passiivisen seinäruusun siihen parisuhteeseenkin? Joka vaan odottaa että mies tekee asiat ja katselee vierestä. Niin, sitten on turha valittaa miten nainen loisii miehen lompakolla ja makaa lahnana sängyssä...