Varasin hammaslääkärille tarkistusajan tänään, sain lokakuun 24 päivä ajan
Kommentit (15)
Luuletko ettei siellä jonossa ole ketään muuta kuin sinä?
Tarkastus ajalla ei ole kiirettä, eli kuulostaa siltä että sait ajan aika nopeasti. Täällä Satakunnassa tarkastusta saa vuoden päähän.
Juu..varmaan on jonoa. Miksi 80 luvulla pääsi alle kuukaudessa?
Meidän paikkakunnalla raskaana olevat saa maksuttoman suuhygienistin tarkastuskäynnin. Varasin aikaa alkuraskaudessa ja vauva on jo 3kk enkä vieläkään ole päässyt tarkastukseen :D aikoja ei kuulemma ole. Menen kohta yksityiselle.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ettei siellä jonossa ole ketään muuta kuin sinä?
Jono...?
Vierailija kirjoitti:
Juu..varmaan on jonoa. Miksi 80 luvulla pääsi alle kuukaudessa?
Korkeammat veroprosentit ja sitä myöten parempi rahoitus.
Eihän tuo mikään paha ole. Sait ajan, eikä se ole edes puolen vuoden päähän.
yksityisellä saan kutsukirjeen vuoden välein, jollei ehdotettu aika sovi niin sen voin vaihtaa. Mutta sopiihan se kun muut menot sitten sovittaa sen mukaan milloin se tarkastus on,
Minä käyn suuhygienistillä 2-3 vuoden välein. Hän sitten kertoo onko hammaslääkärin tarvetta. Ei ole ollut pitkään aikaan.
Hampaastani lohkesi paikka ja silloin pääsin vuorokauden sisällä (lohkesi illalla, soitin aamulla).
Helsingissä tämä.
Jos olisitte valehtelua valeeepakolaien. Izzlamisti,,,, saisitte ajan tälle päivällesen tarjoaa TERVEYSTALO.
MAKSETAAN.
Googlaa sanat.
HAMMASLÄÄKÄRI KYPSYI VEROVAROJEN TUHLAUKSEEN,
sieltä löytyy syy
s
Kävin juuri hammashoitajalla, hän sanoi, että pitää tilata joulukuulle aika, mutta ajat aukeavat kolmelle kuukaudelle, että muista varailla syksyllä aikaa.
Tämä on siis Helsingissä, missä niitä hammaslääkäreitä on ja myös ostopalveluna lisää.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn suuhygienistillä 2-3 vuoden välein. Hän sitten kertoo onko hammaslääkärin tarvetta. Ei ole ollut pitkään aikaan.
Hampaastani lohkesi paikka ja silloin pääsin vuorokauden sisällä (lohkesi illalla, soitin aamulla).
Helsingissä tämä.
Minulla irtosi iso paikka hampaan keskeltä. Ajan olisi saanut kolmen kuukauden päähän, mutta akuuttiajalle pääsi, kun sanoi että sattuu.
Jos minä soitan tänään ajanvaraukseen niin takaisinsoitto soittaa joskus kuukauden päästä ja pääsee varaamaan ajan jos siis enää muistaa mistä on kyse (kokeiltu on helsingissä ja näin se toimi viimeksi). Ajan saan siitä aikaisintaan 6kk eteenpäin jos silloinkaan. Eli ehkä tammikuussa pääsisi tarkastukseen. Hoitoajat siitä sitten vielä 3-6 kk eteenpäin.
Ja täähän siis on helsingissä näin.
Maksa hiukan lisää ja mene yksityiselle.